Ik ben het er helemaal mee eens. Vrouwen hebben immers ook zwijgrecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Die denken dat vrouwen meer rechten hebben dan het aanrecht. Onzin natuurlijk.
Zeg je huur maar op dan...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Zodra een man me wil onderhouden stop ik met m'n studie en ga ik huisvrouw en moeder worden. Dat is echt mijn droom.
Dat is toch een plicht?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens. Vrouwen hebben immers ook zwijgrecht.
Okay.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat is toch een plicht?
Damn woman, are you trying to kill me?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou lekkere provider van me, ik ga weer verder met sportief doen. Ik doe natuurlijk mijn uiterste best om nog aantrekkelijker te worden voor jou.
Deal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Zodra een man me wil onderhouden stop ik met m'n studie en ga ik huisvrouw en moeder worden. Dat is echt mijn droom.
Say everybody, have you seen my balls?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn woman, are you trying to kill me?
[ afbeelding ]
Dan ken je mij niet. Ik en een mening voor me houden is een paradox!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:39 schreef dawg het volgende:
heksje!
En een mening mag wel hoor, zolang je hem maar voor je houdt.
Of we er wat mee doen is een tweedequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet. Ik en een mening voor me houden is een paradox!
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu nog 2,5 week heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo gewoon vind ik vakantie niet.
Volgens mij blaf jij harder dan dat je bijt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet. Ik en een mening voor me houden is een paradox!
Middag! Geloof me dat je er vast wel iets mee gaat doen, al is het negeren, maar dan nog is het ietsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of we er wat mee doen is een tweede![]()
Moguh trouwens!
Vakantie he. Who gives a fuck.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:42 schreef knep het volgende:
[..]
Met zo'n weer zo laat opstaan, schaam je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |