quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tenminste E is toch hetzelfde als DD?
1 D per tiet vind ik al een zware last.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:42 schreef Dickies het volgende:
Geen DD's hier?
Had jij het zo voor het uitkiezen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan had het m'n vriendin niet geweest.
Hij is Dickies.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij het zo voor het uitkiezen ?
Zal ik je helpen dragen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1 D per tiet vind ik al een zware last.
Jij niet in ieder geval, met je serieuze gezeik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij het zo voor het uitkiezen ?
Niets meer aan toe te voegen.quote:
Ja graag.quote:
Serieus bezig hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, met je serieuze gezeik.
Ik ben rond 17.00 Utrecht CS. Doe maar geen BH aan, dan kan ik je herkennen. En een kort rokje, gewoon omdat het kan.quote:
Das toch nog groterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn E's zijn heel schattig en klein
Ik ben heul niet in Utrecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ben rond 17.00 Utrecht CS. Doe maar geen BH aan, dan kan ik je herkennen. En een kort rokje, gewoon omdat het kan.
Is het daar ooit een goed moment voor?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
het is nu denk ik een verkeerd moment om te zeggen dat er een fout in je query zit![]()
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
DD bestata tegenwoordig niet meerna cup D krijg je gewoon E
Zeg, laat Dickies eens niet zo schrikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
DD bestata tegenwoordig niet meer
oh oke bij de overgrote meerderheid niet dan iigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E in
Manboobs krea?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |