http://www.knmi.nl/quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies komt vanzelf wel als hij er behoefte aan heeft.
Iemand trouwens een idee wat voor weer we dit weekend krijgen?
zoals het er nu uitziet zaterdag regen 23 graden en zondag zonnig en 22 gradenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies komt vanzelf wel als hij er behoefte aan heeft.
Iemand trouwens een idee wat voor weer we dit weekend krijgen?
Tof, heb me uitstekend vermaakt. Prachtig land en bovendien was het er schitterend weer.quote:
Ahh mooi zo, thnx! Zondag dus zonnig tijdens de meetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
zoals het er nu uitziet zaterdag regen 23 graden en zondag zonnig en 22 graden
Oh ja helemaal vergeten dat je op vakantie was daar! Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tof, heb me uitstekend vermaakt. Prachtig land en bovendien was het er schitterend weer.
..je bedenkt het niet hè. Dat internet lijkt haast wel een plek waar je informatie kan vinden!quote:
Uhm ik maak je blij met een doode musquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh mooi zo, thnx! Zondag dus zonnig tijdens de meet
Hmmm dat zuigt dan weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm ik maak je blij met een doode musff dagen verkeerd zondag 80% kans op regen en 23 graden.
Uhm ja ik was zelf ook eerst zo vanquote:
Ook? Waar nog meer dan?quote:
Ach we maken er gewoon een feestje van, regen of nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm ja ik was zelf ook eerst zo vanzaterdag regen inplaats van zondag maar goed
Waar komt die obsessie vandaan ? Vriendin stond in de verkeerde wachtrij ?quote:
Dan had het m'n vriendin niet geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar komt die obsessie vandaan ? Vriendin stond in de verkeerde wachtrij ?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tenminste E is toch hetzelfde als DD?
1 D per tiet vind ik al een zware last.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:42 schreef Dickies het volgende:
Geen DD's hier?
Had jij het zo voor het uitkiezen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan had het m'n vriendin niet geweest.
Hij is Dickies.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij het zo voor het uitkiezen ?
Zal ik je helpen dragen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1 D per tiet vind ik al een zware last.
Jij niet in ieder geval, met je serieuze gezeik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij het zo voor het uitkiezen ?
Niets meer aan toe te voegen.quote:
Ja graag.quote:
Serieus bezig hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Jij niet in ieder geval, met je serieuze gezeik.
Ik ben rond 17.00 Utrecht CS. Doe maar geen BH aan, dan kan ik je herkennen. En een kort rokje, gewoon omdat het kan.quote:
Das toch nog groterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn E's zijn heel schattig en klein
Ik ben heul niet in Utrecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ben rond 17.00 Utrecht CS. Doe maar geen BH aan, dan kan ik je herkennen. En een kort rokje, gewoon omdat het kan.
Is het daar ooit een goed moment voor?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
het is nu denk ik een verkeerd moment om te zeggen dat er een fout in je query zit![]()
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
DD bestata tegenwoordig niet meerna cup D krijg je gewoon E
Zeg, laat Dickies eens niet zo schrikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
DD bestata tegenwoordig niet meer
oh oke bij de overgrote meerderheid niet dan iigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E in
Manboobs krea?quote:
nummers is de omtrekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch ook nog iets met nummers ofzo, was laatst een topic over geloof ik.
Dat is dan niet volgens de Europese EN 13402 standaard , maar die is er ook pas sinds 2007quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E in
omgz, n00b!quote:
Precies daarom zijn mijn E's niet zo gigantisch grootquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch ook nog iets met nummers ofzo, was laatst een topic over geloof ik.
The secondary dimension cup size can be expressed in terms of the differencequote:
Voor jou altijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
Maar eh Q. Ik kom dus niet. Doe jij nog even speciaal de groetjes aan Sandra? Thx!.
En dat helptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
The secondary dimension cup size can be expressed in terms of the difference
cup size = bust girth − underbust girth
Noobwikipedia
Even wat anders, kavecserje is toch iets van koffie in het hongaars?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te dun voor. Ik noem het liever spieren.
Is niet duidelijk geworden inderdaad, denk dat hij het er niet over wilt hebben ofzo.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is niet duidelijk geworden inderdaad, denk dat hij het er niet over wilt hebben ofzo.
Precies, dat dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]voor Pheno dan. Ik weet niet wat het is maar het klinkt wel alsof het verre van leuk is. Als je er met ons over wil praten kan dat altijd, Ph.
Geen idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Belsezar het volgende:
Even wat anders, kavecserje is toch iets van koffie in het hongaars?
We hebben een hongaarse hier stage lopen en er vliegen nu allemaal woordjes in het hongaars over en weer
Tijd om daar nog een twee uur mee te wachten, dan koelt het tenminste af als ik thuis ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd voor een flinke plensbui, koelt het teminste een stuk af.
En dat kan niet in de regen want?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Dickies het volgende:
Nee ook geen regen. Wil mn nieuwe lens uit gaan proberen straks.
En dat betekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar spreek dit uit en je hebt lol: ashta kutja faja.
(fonetisch geschreven)
Dan wordt vriending nat. Hoewel dat weer andere openingen geeft en het te combineren valt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat kan niet in de regen want?![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan wordt vriending nat. Hoewel dat weer andere openingen geeft en het te combineren valt.
Echt, hoeveel dubbelzinnigheden kan je in één zin proppen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan wordt vriending nat. Hoewel dat weer andere openingen geeft en het te combineren valt.
Nogal. Manager was iemand die heel echt achter me stond en me stimuleerde waar nodig. Hij luisterde heel erg goed en was gewoon een top manager. Een manager die zich echt interesseerde in mijn persoonlijke ontwikkeling en daar ook dingen voor organiseerde die ik nodig had.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef liefie_ het volgende:
Vervelend MNR
Die stond zeker zeg maar aan de goede kant van alle intrige op je werk?
Als het goed is krijg je weer zo'n manager terug, want dat zijn wel echt kwaliteiten die bij een manager horen volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nogal. Manager was iemand die heel echt achter me stond en me stimuleerde waar nodig. Hij luisterde heel erg goed en was gewoon een top manager. Een manager die zich echt interesseerde in mijn persoonlijke ontwikkeling en daar ook dingen voor organiseerde die ik nodig had.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef MNR het volgende:
Okay, vandaag had ik een verschrikkelijke dag en echt ontzettend k*t nieuws te horen gekregen: mijn manager heeft zijn ontslag ingediend.
Ach meisje toch... was je niet ontspannen genoeg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:40 schreef liefie_ het volgende:
Slecht
Gister was ik dood moe van het kindervakantie werk
En vandaag zou ik er bijna de hele dag zijn (moet zo weer terug voor de spooktoch ooeeeeh)
Dus ik was van ik moet echt gaan slapen nu
Nu ga ik slapen
Kom op morgen moet je vroeg op, ga slapen
Ja dan lukt het niet
Dat klopt ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je weer zo'n manager terug, want dat zijn wel echt kwaliteiten die bij een manager horen volgens mij
Een goede dan
Minders hopelijk krijg je een evengoede of iig iemand waar je het mee kan vinden terugquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nogal. Manager was iemand die heel echt achter me stond en me stimuleerde waar nodig. Hij luisterde heel erg goed en was gewoon een top manager. Een manager die zich echt interesseerde in mijn persoonlijke ontwikkeling en daar ook dingen voor organiseerde die ik nodig had.
Ja dat werkt nooit, het zelfde als je heel vaak op de klok gaat kijken. Wat beter helpt is denken "ach als ik niet kan slapen rust ik iig zo uit" (en vaak slaap je dan zo)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:40 schreef liefie_ het volgende:
Slecht
En vandaag zou ik er bijna de hele dag zijn (moet zo weer terug voor de spooktoch ooeeeeh)
Nu ga ik slapen
Ja dan lukt het niet
Dat krijg je met al die powernaps tussendoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:40 schreef liefie_ het volgende:
Slecht
Nu ga ik slapen
Ja dan lukt het niet
Had wel gescheelt voor de spooktochtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:50 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb net ff gepowernapt
Anders trek ik het niet vanacht
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef MNR het volgende:
Okay, vandaag had ik een verschrikkelijke dag en echt ontzettend k*t nieuws te horen gekregen: mijn manager heeft zijn ontslag ingediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |