nummers is de omtrekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch ook nog iets met nummers ofzo, was laatst een topic over geloof ik.
Dat is dan niet volgens de Europese EN 13402 standaard , maar die is er ook pas sinds 2007quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij sommige merken nog wel en dan is het een soort halve maat dus tussen D en E in
omgz, n00b!quote:
Precies daarom zijn mijn E's niet zo gigantisch grootquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Je heb toch ook nog iets met nummers ofzo, was laatst een topic over geloof ik.
The secondary dimension cup size can be expressed in terms of the differencequote:
Voor jou altijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
Maar eh Q. Ik kom dus niet. Doe jij nog even speciaal de groetjes aan Sandra? Thx!.
En dat helptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
The secondary dimension cup size can be expressed in terms of the difference
cup size = bust girth − underbust girth
Noobwikipedia
Even wat anders, kavecserje is toch iets van koffie in het hongaars?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te dun voor. Ik noem het liever spieren.
Is niet duidelijk geworden inderdaad, denk dat hij het er niet over wilt hebben ofzo.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is niet duidelijk geworden inderdaad, denk dat hij het er niet over wilt hebben ofzo.
Precies, dat dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]voor Pheno dan. Ik weet niet wat het is maar het klinkt wel alsof het verre van leuk is. Als je er met ons over wil praten kan dat altijd, Ph.
Geen idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Belsezar het volgende:
Even wat anders, kavecserje is toch iets van koffie in het hongaars?
We hebben een hongaarse hier stage lopen en er vliegen nu allemaal woordjes in het hongaars over en weer
Tijd om daar nog een twee uur mee te wachten, dan koelt het tenminste af als ik thuis ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd voor een flinke plensbui, koelt het teminste een stuk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |