Deze quote zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Ben jij dus één van die zakken die daar dit topic zit te verspreiden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
wtf?|
Ik gaf een link naar Fok! aan die Angelo, en ineens word ik geband.
Dan ben je echt een augurk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben jij dus één van die zakken die daar dit topic zit te verspreiden?
Dat jouw ass nog niet gebanned is daar!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zal ik ze laten staan, of maar weghalen?
Klopt hier ook, alles moet via een omweg en dr staat een dikke banner in je beeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
HSS is echt abnormaal langzaam bij mij.
Niiet overal op zeiken he, heb je je ban omzeild is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef DeHangui het volgende:
JA inderdaad, door hss tering traag internet!
OH No you did'nt....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Drenthe het volgende:
Omg bejaardenchat:') : http://solomio.nl/player_algemeen.php?id=402&uname=2&pass=2
Link kopieren en in je browser plakken. Solomio rickrolld ons als we vanuit Fok! naar hun linken. Vandaar ook de topic titel.quote:
Ze hebben wel humor daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Link kopieren en in je browser plakken. Solomio rickrolld ons als we vanuit Fok! naar hun linken. Vandaar ook de topic titel.
Bij mij werken die filmpjes uit de op niet, iets met ontbrekende codecs, heeft iemand een tip?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef DeathProof het volgende:
Mensen,
Hebben jullie nog andere webcamfilmpjes??? die ik nu gebruikt hebben bun beste tijd gehad:(
Ja je zou op divx.com ff de codecs kunnen downloadenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij mij werken die filmpjes uit de op niet, iets met ontbrekende codecs, heeft iemand een tip?
Traag is die he, had ik gisteren ook last van, gelukkig ben ik nu unbannedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:08 schreef mijndochters het volgende:
ik ben er word aleen gek van dat shield hier
Pic?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk dat jullie zoveel tijd in de OP gestoken hebben, maar laat dat screenshotje waarop dat meisje haar telefoonnummer geeft achterwegen.
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htmquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij mij werken die filmpjes uit de op niet, iets met ontbrekende codecs, heeft iemand een tip?
Moetje op de chat komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, doe ns het leukste linkje? Entertain me
Moet je al die dingen afzonderlijk downloaden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm
Even dit downloaden.
Download de FULL versie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je al die dingen afzonderlijk downloaden?
Bij mij is hij er ook mee opgehouden... Vaag, mischien waren er teveel nederlanders die het gebruikten? Ze hadden ook al de download link voor Nederlanders veranderd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef mijndochters het volgende:
die shield rotzooi doet hier helemaal niks
iemand een idee?
is ie de moeite waard?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:08 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Veel plezier met het naar believen te gebruiken, 13 minuten durende filmpje van de dames :
[ afbeelding ]
download : http://rapidshare.com/files/135108155/ladies_01.avi
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
PM iemand mij het IRC kanaal? Of verandert hij elke keer?
niks dusssquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Check de FAQ op hun website eens? En je AV en FW uitzetten helpt mischien ook.
Waar staat dat?quote:
Dude, met "naar believen" bedoelde ik niet dat het is om op te gaan zitten fappenquote:
Filmpje blijft zich herhalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:39 schreef patje_ het volgende:
Hoe doen jullie dat dan met zo'n filmpje, na een paar seconden/minuten is het filmpje afgelopen?
Splitcam bbegint dan gewoon opnieuw. En na die minuten moet je grap toch al wel gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:39 schreef patje_ het volgende:
Hoe doen jullie dat dan met zo'n filmpje, na een paar seconden/minuten is het filmpje afgelopen?
Gelukkig heb je voor een stel 'low profile' users gekozenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:42 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Dude, met "naar believen" bedoelde ik niet dat het is om op te gaan zitten fappen![]()
Je kunt het gebruiken icm splitcam en een room starten of zo
Kan je weghalenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:55 schreef patje_ het volgende:
Ik heb ManyCam maar linksonder zie je een teken van manycam, hoort dat of kun je dat weghalen?
Oke, super bedankt. Heb nu alle programma's: ManyCam, die site om de filmpjes af te spelen maar nu als ik het filmpje af wil spelen op solomio sluit internet elke keer af? weet iemand misschien hoe dat komt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:57 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Kan je weghalen![]()
Effects -> Text over Video en vinkje bij Show ManyCam.com logo uitzetten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:42 schreef right_turn het volgende:
OMG, ik ging bijna dood van het lachen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is volgens mij een paar pagina's geleden gepost.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Welk filmpje is dat met die kerel met grijs haar en snor?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Welk filmpje is dat met die kerel met grijs haar en snor?
volg de instructies op die site ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
en hoe download ik die headbanger en huilie op die gare site?
Daar bovenin die code invullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
en hoe download ik die headbanger en huilie op die gare site?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:19 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Waarom kan ik geen één cam meer bekijken?
Elke room die ik wil kijken blijft gewoon helemaal wit, geen chat of niks.. ? Ben ik nu al gebanned ?
Gvd, moet ik weer proxies gaan zoekenquote:
Geen idee, uit die proxies kan ik geen wijs worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:25 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Gvd, moet ik weer proxies gaan zoeken
-edit- Ik snap er niets van. Heb hier highly anonymous proxies liggen, maar nog steeds kan ik geen een room zien. Wat zie ik over het hoofd ?
Met hotspot shield aan, kan ik niet eens meer een internetpagina laden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Geen idee, uit die proxies kan ik geen wijs worden.
Hotspot shield werkt wel.
Firewall en alles gecheckt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:42 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Met hotspot shield aan, kan ik niet eens meer een internetpagina laden.
Firewall heb ik niet aanstaan.. Met HotSpotShield kan ik gewoon connecten, maar zo gauw deze connected is laad hij geen enkele paginaquote:
Vreemd, hier staat mijn firewall aan, en firefox 3 geeft geen problemen, alleen gaat het allemaal iets trager.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:47 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Firewall heb ik niet aanstaan.. Met HotSpotShield kan ik gewoon connecten, maar zo gauw deze connected is laad hij geen enkele pagina
Veel te bekend...quote:
geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
downloqad:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey waar is dat dikke naakte wijf te downloaden?
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:12 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Super modHeeft het naar al die filmpjes nog niet door.
WTF is dat met die gasten met een masker?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie doet er nu niet normaal?![]()
Idd.Wat voor nerds.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
WTF is dat met die gasten met een masker?
Moet je het vinkje weglaten bij 'koppel deze sessie aan dit IP: 123.123.123.123' o.i.d.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik krijg inlog problemen met fok als ik hotshield gebruik.
Hoe verander je je mac address dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:47 schreef right_turn het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie provider zit, maar als ik het macaddress van mijn netwerkkaart aanpas krijg ik een ander IP adres. Voordeel is dat zowel het macaddress is aangepast als het IP. Sommige sites blokkeren je macaddress
Google is your friendquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe verander je je mac address dan?
Dat deed ik maar ook toen kreeg ik een foutmelding. Na 5 minuten werkte het wel weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je het vinkje weglaten bij 'koppel deze sessie aan dit IP: 123.123.123.123' o.i.d..
Ninja editquote:
Ooh, oke.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat deed ik maar ook toen kreeg ik een foutmelding. Na 5 minuten werkte het wel weer
dus zo erg is het allemaal niet.
Een paar posts boven je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:18 schreef hierissieweer het volgende:
waar is die vrouw met de tieten te downloaden?
Bij het Motorola modem van Casema gebeurt dat wel. Ninja edits FTW!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ninja edit
Ik kan wel een mac address spoofen (gebruik SMAC), maar daar wordt mijn IP niet anders van (wat me eigenlijk ook logisch lijk).
[..]
Ooh, oke.
Deze?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:21 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Hier nog n filmpje om te gebruiken, 10 minuten lang
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=LBFGS88E
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Deze?
Zit namelijk over mijn downloas limiet heen dus kan het niet zien.
ok thanx!quote:
*Hand opsteekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
ZOMG, ik heb hier al weer even niet gekeken.
Wie is er nu allemaal gebanned? Hand opsteken aub!
Ik wel, 24 uur denk ik, vanaf vannacht.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:50 schreef Rapaille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer splitcam dan eens. Heb je ook alle video codecs?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:44 schreef patje_ het volgende:
Ik heb een vraagje:
Heb nu alle programma's gedownload: ManyCam en dat programmetje waarmee je de filmpjes kan afdraaien maar elke keer als ik me cam aanzet wordt ik afgesloten van internet. Weet iemand hoe dat komt?
Dat was om haar nieuwsgierig te makenquote:
Heb splitcam al geprobeer maar die werkte hier niet. Wat bedoel je met video codecs?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Probeer splitcam dan eens. Heb je ook alle video codecs?
Groeten terugquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:51 schreef neo567 het volgende:
Kreeg net de volgende mail:
Beste,
Er is een fout gemaakt in het systeem waardoor er een week stond, ik heb alles nagekeken en de datum dat je er nu weer op kan is op 2008-08-06 18:21:11
Doe je de mensen bij Fok de groeten van Solomio
Team SOlomio
Nou..ik ben gister gebanned omdat ik alleen '_O - : ') deedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef neo567 het volgende:
Ik heb het nooit over Fok gehad, hoe raad ie dat
Ik speelde een filmpje af, en hop --> kick: bannedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nou..ik ben gister gebanned omdat ik alleen '_O - : ') deed![]()
Snap het niet hoor
Die prtscrns zijn geweldig, daar is het omte doen, mij dan iigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Trouwens, ik ben van mening dat solomio te veel weet van ons, dit is een openbare forum, zelfs niet-leden (dus o.a. solomio-beheerders) kunnen dit topic checken en weten precies hoe wij te werk gaan, welke filmpjes wij gebruiken en welke kanalen wij gaan induiken.
Op dat gebied zijn we een klein beetje dom bezig, er is dan weliswaar een chat opgericht met een wachtwoord, maar heeft weinig nut als we hier toch verder gaan?
Ik zie het niet als humor, ik zie het als een strijd tussen Solomio & FOK!, en op dit moment lijkt Solomio dit te winnen, ze bannen ons, en wij 'smeken' daarna om een unban![]()
Het is regelmatig voor gekomen dat ik een kanaal induik waarvan de link in dit topic is gegeven en alleen bij een smiley heb ik al een ban te pakken...ze zijn ons voor!
Daarom is het misschien handig om dit topic te verplaatsen naar een gedeelte waar alleen FOK! Leden mogen komen, of we gaan gewoon via IRC verder
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
... of we gaan gewoon via IRC verder
Ik kom er niet op.quote:#solomio unable to join channel (need correct key)
Je luidt daar ook direct het einde van het bestaansrecht van dit topic in, hè.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Trouwens, ik ben van mening dat solomio te veel weet van ons, dit is een openbare forum, zelfs niet-leden (dus o.a. solomio-beheerders) kunnen dit topic checken en weten precies hoe wij te werk gaan, welke filmpjes wij gebruiken en welke kanalen wij gaan induiken.
Op dat gebied zijn we een klein beetje dom bezig, er is dan weliswaar een chat opgericht met een wachtwoord, maar heeft weinig nut als we hier toch verder gaan?
Ik zie het niet als humor, ik zie het als een strijd tussen Solomio & FOK!, en op dit moment lijkt Solomio dit te winnen, ze bannen ons, en wij 'smeken' daarna om een unban![]()
Het is regelmatig voor gekomen dat ik een kanaal induik waarvan de link in dit topic is gegeven en alleen bij een smiley heb ik al een ban te pakken...ze zijn ons voor!
Daarom is het misschien handig om dit topic te verplaatsen naar een gedeelte waar alleen FOK! Leden mogen komen, of we gaan gewoon via IRC verder
In dit topic kunnen dan natuurlijk nog altijd de leuke printscreentjes gepost worden en dergelijke. Maar voor technische details etc is IRC inderdaad wel makkelijker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je luidt daar ook direct het einde van het bestaansrecht van dit topic in, hè.
Waar het uiteindelijk om gaat is het plaatsen van screenshots.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je luidt daar ook direct het einde van het bestaansrecht van dit topic in, hè.
omgquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:51 schreef neo567 het volgende:
Beste,
Er is een fout gemaakt in het systeem waardoor er een week stond, ik heb alles nagekeken en de datum dat je er nu weer op kan is op 2008-08-06 18:21:11
Team SOlomio
Sterker nog, volgens de regels op de website mag dit gewoon:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
het is toch niet verboden om een filmpje af te draaien![]()
Juist wel, ze dekken zich in door te stellen dat ze aan niemand een verklaring schuldig zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens de regels op de website mag dit gewoon:
Het is toegestaan media te plaatsen in een profiel en/of uit te zenden op Solomio. Solomio kan niet aansprakelijk gesteld worden voor portret- en Buma-Stemrarechten.
Het irritante is dat ze wel kicken/bannen maar niet een duidelijk beleid hebben hierover, niet erg professioneel geregeld.
Is al een hele ouwe.. Ken 'm al jarenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:50 schreef Rapaille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zien tenminste de lol er wel van inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:51 schreef neo567 het volgende:
Beste,
Team SOlomio
Ja jammer, werd net gezellig!quote:Pietklaaso
Het is HEER Pietklaas voor jou woensdag 6 augustus 2008 @ 18:02 (#222)
Vuile stinklijers dat jullie zijn
Ik heb weer een ban
Waren er toen ook proggie's als splitcam gebruikt door de Fok! leden ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[solomio] waar het monster wraak neemt # 20
Vorige keer zijn we tot deeltje 20 gekomen
dat gaat hem deze keer niet worden
Gezelligheid kent geen tijd toch???quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:25 schreef MoederTeresa het volgende:
[..]
Ja jammer, werd net gezellig!
Mwa krachtiger en komischer kon het al bijna niet meer. Zo gauw je FOK!, goatse ect riep in een room had je toen opeens minstens 2 mods die je kwamen controleren als je al geen bann kreeg (iedereen kreeg toen een bann tot 2018 en nu maar een paar dagen of een week). Ohja en die Fixer had nog een cameraploeg op de stoep omdat die in opdracht van een paar fokkers 'dreigbrieven' had gebracht naar het kantoor van die gasten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Waren er toen ook proggie's als splitcam gebruikt door de Fok! leden ?![]()
Zo nee, dan is het nu vele malen komischer, michien korter zoals jij beweert, maar zeker krachtiger dan
ffdshow installeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef MdMa98 het volgende:
hmmz wanneer ik de filmpjes uit de op wil afspelen met split en manycam, krijg ik enkel wazige foutmeldingen... hoe zit dat?
Dat klopt. Het is alleen voor mensen die al wat langer lid zijn of 1000 posts hebben. Maar niks stopt je om gewoon mee te doen en screenshots te plaatsen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben nu op de Fok server bij IRC, maar hoe kom ik nu bij Solomio? Hij zegt Permission Denied- You do not have the correct IRC operator privileges..
Jammer tis altijd gezellie als jullie ff langs komen op solomioquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[solomio] waar het monster wraak neemt # 20
Vorige keer zijn we tot deeltje 20 gekomen
dat gaat hem deze keer niet worden
lijkt wel een beetje op baldrick van "blackadder"quote:
Je humor faalt wel he?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:11 schreef PalingVisser het volgende:
Pas maar op straks komt ie achter je staan met zn neus!!
Ik vond hem stiekem best grappigquote:
Deze iets minderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
Ach ben ik in ieder geval van mn faalangst af....
Ik heb nog screenshots van hem van een jaar geleden.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat was om haar nieuwsgierig te makenen 'Igor' zoals ik mijn karakter graag noem heeft ten slotte ook echt een berentrui aan ;0
quote:
Geweldig, ben benieuwd naar de screenies die dit gaat opleverenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:21 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[ afbeelding ]
Nu mét chocopasta !
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=ES4L3UY9
Veel plezier ermee
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Geweldig, ben benieuwd naar de screenies die dit gaat opleveren
Ik gok een 48 uurs ban.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ookIs het een week ban of zo?
Shit dat ging niet zo als et moestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef PalingVisser het volgende:
http://http://pornpicer.com/files/vrb9s60i428fu2xp4nvn.jpg
Wil je hier porno gaan posten of zo? Je link werkt niet en plaatjes komen niet tevoorschijn als je gewoon een link neerzetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:59 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
Shit dat ging niet zo als et moest
Huh van wie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb de eerste plaatje verwijder berichten al binnenMaar dat mag Danny doen.
Een of andere blonde die ik met de likkende man had gefoptquote:
duuudeequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
duuudee
rukkers op dat filmpje?
Kijk deze bedoel ik jahquote:
Volgens mij levert dat filmpje binnen 5 minuten een ban op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:30 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
en dat zo vroeg, meteen al modjes mn kamers binnen.. even vlug prntscreen doen
was ik toch mooi optijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Volgens mij levert dat filmpje binnen 5 minuten een ban op.
HOMOOOO!!!!!!!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |