ik man, jij begrijpen?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Alleen vrouwen hanstin, alleen vrouwen.
Nou je doet alsof je elke dag aan ballen zuigt en likt enzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef BlueEyes30 het volgende:
wie zegt dat ik stoer ben dan? Heb je mij niet horen zeggen.
Pff dochters kun je tegenwoordig gewoon in photoshop maken.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef BlueEyes30 het volgende:
doe ik toevallig ook maar dan fijn bij dezelfde, woon al 11 jaar samen slimmerik, hoe denk je dat me dochter gemaakt is, niet door non te spelen hoor.
Ze is ge evolueerd uit een aap ??? en toen heb je der maar dochter genoemd?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef BlueEyes30 het volgende:
doe ik toevallig ook maar dan fijn bij dezelfde, woon al 11 jaar samen slimmerik, hoe denk je dat me dochter gemaakt is, niet door non te spelen hoor.
Ik noem mijn professioneel gevormde feces ook dochters.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ze is ge evolueerd uit een aap ??? en toen heb je der maar dochter genoemd?![]()
![]()
![]()
die moest gewoon
Professioneel zegt iequote:Op zondag 8 juli 2007 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik noem mijn professioneel gevormde feces ook dochters.
Hoe oud ben jij eigenlijk vrouw holle, met je pijpbekje.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:57 schreef BlueEyes30 het volgende:
boeieeeeee wat jullie vinden, heeft me trouwens nog nooit geboeit ook.
Maar goed waar waren we gebleven, oja bij die hangzak van je die je elke wasbeurrt scheert.
HOe oud ben je rimpelsteeltje?
Mijn leeftijd staat gewoon in mijn fotoboek ook, eucalypta.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef BlueEyes30 het volgende:
mijn leeftijd is bekend en staat vermeld bij mijn naam, klein duimpje
whahahaahaha je bent maar 6 jaar ouderquote:Op zondag 8 juli 2007 02:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat gewoon in mijn fotoboek ook, eucalypta.
Heb jij trouwens ook zon kont dat je geen stoeltje nodig hebt om te solomioën?
Je hebt geen kont he.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:21 schreef BlueEyes30 het volgende:
mijn kont whahahaha is mijn kont zo interesant voor je dan?
Kijk eens een paginatje terug...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef BlueEyes30 het volgende:
je moest eens weten wat voor een kont ik heb, whehehe heeft ganja geen kont dan?
Niet van het onderwerp afgaan he, ik geloof niet dat je een kont hebt, je komt over als zo'n figuur dat eigenlijk geen kont heeft en daarom moderator is.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef BlueEyes30 het volgende:
je moest eens weten wat voor een kont ik heb, whehehe heeft ganja geen kont dan?
Nee je hebt ook helemaal geen volspuitkontje, ookal zegt die buik scherende vriend van je dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:32 schreef BlueEyes30 het volgende:
als ik zeg wat ik heb word ut toch niet geloofd, dus laat ik me er niet over uit
Intresante twistquote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee je hebt ook helemaal geen volspuitkontje, ookal zegt die buik scherende vriend van je dat.
En dat je modje bent op solomio wilt ook niet zeggen dat je goed kan pijpen.
Ik eet wel eens bami.
Ik snap de lol niet meerquote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
nou heel apart allemaal , maar heb wel lol:D die heerlijke uitspraken van die Baaj, tis geweldig.
Wist niet dat die Baaj zo lollig kon zijn, zonde dat die amper nog op solo zit.
Omfg, als je dat grappig vind dat is het erg slecht gesteld met je :/quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
nou heel apart allemaal , maar heb wel lol:D die heerlijke uitspraken van die Baaj, tis geweldig.
Wist niet dat die Baaj zo lollig kon zijn, zonde dat die amper nog op solo zit.
Dat zeg ik...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:54 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet meer
Zulk soort humor had ik 3 jaar geleden...
Mijn fors zit goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:03 schreef Hanstin het volgende:
I sense danger in the force young BaajGuardian do i feel hatred within you
quote:Op zondag 8 juli 2007 03:15 schreef BlueEyes30 het volgende:
whahahaha lol, drukte makers hier, te erg, truste de mzzlssssssss, slaap wel goed vanaaf.
Kutlijerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Timmee_ het volgende:
zijn er nog paupers die hier wel eens komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |