Dat wil jij met iedereen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou best eens met ganja willen dansen.
1. ik had het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef MoederTeresa het volgende:
k heb t over BG zn billen emo
Ben jij ff scheel dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:23 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze anders best plat...
gaat toch niet om WIE ze gemaakt heeft, ik geef 2 voorbeelden van ook niet zo veel humor, toch leuk plaatjes, ik had het niet eens tegen jou maar tegen degene die die van mij niet leuk vondquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef Hanstin het volgende:
Wat zoek je mijn pica's op ?!
Trouwens die laatste is niet van mij ...![]()
Dat kwam ik bij nader inzien wel achter ....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gaat toch niet om WIE ze gemaakt heeft, ik geef 2 voorbeelden van ook niet zo veel humor, toch leuk plaatjes, ik had het niet eens tegen jou maar tegen degene die die van mij niet leuk vond
Ik vermoed dat het meki is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Goatse werkt niet echt meer
Maar wees gerust ik zal mijn best doen !
Oh en weten jullie al wie die FOk tony is?
Kan die blueeyes me unbannen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:48 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Oh ja als jullie echt weer terug wouden komen op solomio moesten jullie een email sturen ofzo
Wil je zo graag op die amateuristische site komen danquote:
Anders zorg je er heel gauw voor dat sassefrass zijn mod rechten weg gehaald worden die Ganja loopt allerlei dingen tegen der vriendin te zeggen, zodat ik gebanned word terwijl ik niks gedaan heb dit keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:09 schreef BlueEyes30 het volgende:
en nee hovenier ik kan je niet unbannen, hanstin vroeg vriendelijk om pietklaaso, jou ( hoevenier) een baaj te unbanne, heb hem uitgelegd dat ik dat niet kan, en dat er dan indien gewenst gemaild kan worden naar solo zelf, want ik ga daar niet over
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Je hoeft mij niet te unbannen blueeyes, ik ben nooit gebanend geweest
Pm mij eens trouwens, ik weet best dat je mijn ballen wilt zuigen.
Ik ben BG maatje nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ohhh BaajGuardian ik dacht dat je het noooooit zou vragen aan me, dat is iets wat ik al jaren willlll jou ballen zuigen, maak me gekkkk.
Pffff wat denk je nou zelf????
En wat betreft dat unbannen, je maatje Hanstin vroeg dat aan me.
Hanstin sorry ook daar beslis ik niet over, over andere Mods.
A;s je klachten hebt die kan je ook mailen natuurlijk.
Heb dr niets van meegekregen wat daar is gebeurt, sorry.
Ik ben al 4 keer eerder gebanned...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef BlueEyes30 het volgende:
24 uurs ban i think
Ja, daarom zeg ik ook dat je mij moet pmen, doe niet zo fakking dom dan mens, en pm me gewoon. als je wilt dat iedereen kan lezend at je mijn ballen wilt zuigen moet je het vooral open en bloot hier neerzetten, hey.... jouw keuze weetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ohhh BaajGuardian ik dacht dat je het noooooit zou vragen aan me, dat is iets wat ik al jaren willlll jou ballen zuigen, maak me gekkkk.
quote:Pffff wat denk je nou zelf????
Maatje?quote:En wat betreft dat unbannen, je maatje Hanstin vroeg dat aan me.
Bullshit, doe eens niet acteren dat is echt 100% lucide, en dat kan ik weten omdat ik zelf een acteer opleiding heb gehad. P.s. pm me.quote:Hanstin sorry ook daar beslis ik niet over, over andere Mods.
A;s je klachten hebt die kan je ook mailen natuurlijk.
Heb dr niets van meegekregen wat daar is gebeurt, sorry.
Ik scheer mijn ballen elke douchebeurt, dus mijn ballen zijn altijd kaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef BlueEyes30 het volgende:
ja joh wat jij wil met je acteerwerk, weet zelf wel beter.
En btw als jij je balle eens wast en scheert dan zal ik dr eens over denken, bedoel flossen doe ik liever met flosdraad Baaiguardian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |