Dat wil jij met iedereen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou best eens met ganja willen dansen.
1. ik had het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef MoederTeresa het volgende:
k heb t over BG zn billen emo
Ben jij ff scheel dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:23 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze anders best plat...
gaat toch niet om WIE ze gemaakt heeft, ik geef 2 voorbeelden van ook niet zo veel humor, toch leuk plaatjes, ik had het niet eens tegen jou maar tegen degene die die van mij niet leuk vondquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef Hanstin het volgende:
Wat zoek je mijn pica's op ?!
Trouwens die laatste is niet van mij ...![]()
Dat kwam ik bij nader inzien wel achter ....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gaat toch niet om WIE ze gemaakt heeft, ik geef 2 voorbeelden van ook niet zo veel humor, toch leuk plaatjes, ik had het niet eens tegen jou maar tegen degene die die van mij niet leuk vond
Ik vermoed dat het meki is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Goatse werkt niet echt meer
Maar wees gerust ik zal mijn best doen !
Oh en weten jullie al wie die FOk tony is?
Kan die blueeyes me unbannen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:48 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
Oh ja als jullie echt weer terug wouden komen op solomio moesten jullie een email sturen ofzo
Wil je zo graag op die amateuristische site komen danquote:
Anders zorg je er heel gauw voor dat sassefrass zijn mod rechten weg gehaald worden die Ganja loopt allerlei dingen tegen der vriendin te zeggen, zodat ik gebanned word terwijl ik niks gedaan heb dit keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:09 schreef BlueEyes30 het volgende:
en nee hovenier ik kan je niet unbannen, hanstin vroeg vriendelijk om pietklaaso, jou ( hoevenier) een baaj te unbanne, heb hem uitgelegd dat ik dat niet kan, en dat er dan indien gewenst gemaild kan worden naar solo zelf, want ik ga daar niet over
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Je hoeft mij niet te unbannen blueeyes, ik ben nooit gebanend geweest
Pm mij eens trouwens, ik weet best dat je mijn ballen wilt zuigen.
Ik ben BG maatje nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ohhh BaajGuardian ik dacht dat je het noooooit zou vragen aan me, dat is iets wat ik al jaren willlll jou ballen zuigen, maak me gekkkk.
Pffff wat denk je nou zelf????
En wat betreft dat unbannen, je maatje Hanstin vroeg dat aan me.
Hanstin sorry ook daar beslis ik niet over, over andere Mods.
A;s je klachten hebt die kan je ook mailen natuurlijk.
Heb dr niets van meegekregen wat daar is gebeurt, sorry.
Ik ben al 4 keer eerder gebanned...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef BlueEyes30 het volgende:
24 uurs ban i think
Ja, daarom zeg ik ook dat je mij moet pmen, doe niet zo fakking dom dan mens, en pm me gewoon. als je wilt dat iedereen kan lezend at je mijn ballen wilt zuigen moet je het vooral open en bloot hier neerzetten, hey.... jouw keuze weetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef BlueEyes30 het volgende:
Ohhh BaajGuardian ik dacht dat je het noooooit zou vragen aan me, dat is iets wat ik al jaren willlll jou ballen zuigen, maak me gekkkk.
quote:Pffff wat denk je nou zelf????
Maatje?quote:En wat betreft dat unbannen, je maatje Hanstin vroeg dat aan me.
Bullshit, doe eens niet acteren dat is echt 100% lucide, en dat kan ik weten omdat ik zelf een acteer opleiding heb gehad. P.s. pm me.quote:Hanstin sorry ook daar beslis ik niet over, over andere Mods.
A;s je klachten hebt die kan je ook mailen natuurlijk.
Heb dr niets van meegekregen wat daar is gebeurt, sorry.
Ik scheer mijn ballen elke douchebeurt, dus mijn ballen zijn altijd kaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef BlueEyes30 het volgende:
ja joh wat jij wil met je acteerwerk, weet zelf wel beter.
En btw als jij je balle eens wast en scheert dan zal ik dr eens over denken, bedoel flossen doe ik liever met flosdraad Baaiguardian
ik man, jij begrijpen?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Alleen vrouwen hanstin, alleen vrouwen.
Nou je doet alsof je elke dag aan ballen zuigt en likt enzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef BlueEyes30 het volgende:
wie zegt dat ik stoer ben dan? Heb je mij niet horen zeggen.
Pff dochters kun je tegenwoordig gewoon in photoshop maken.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef BlueEyes30 het volgende:
doe ik toevallig ook maar dan fijn bij dezelfde, woon al 11 jaar samen slimmerik, hoe denk je dat me dochter gemaakt is, niet door non te spelen hoor.
Ze is ge evolueerd uit een aap ??? en toen heb je der maar dochter genoemd?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef BlueEyes30 het volgende:
doe ik toevallig ook maar dan fijn bij dezelfde, woon al 11 jaar samen slimmerik, hoe denk je dat me dochter gemaakt is, niet door non te spelen hoor.
Ik noem mijn professioneel gevormde feces ook dochters.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ze is ge evolueerd uit een aap ??? en toen heb je der maar dochter genoemd?![]()
![]()
![]()
die moest gewoon
Professioneel zegt iequote:Op zondag 8 juli 2007 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik noem mijn professioneel gevormde feces ook dochters.
Hoe oud ben jij eigenlijk vrouw holle, met je pijpbekje.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:57 schreef BlueEyes30 het volgende:
boeieeeeee wat jullie vinden, heeft me trouwens nog nooit geboeit ook.
Maar goed waar waren we gebleven, oja bij die hangzak van je die je elke wasbeurrt scheert.
HOe oud ben je rimpelsteeltje?
Mijn leeftijd staat gewoon in mijn fotoboek ook, eucalypta.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef BlueEyes30 het volgende:
mijn leeftijd is bekend en staat vermeld bij mijn naam, klein duimpje
whahahaahaha je bent maar 6 jaar ouderquote:Op zondag 8 juli 2007 02:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat gewoon in mijn fotoboek ook, eucalypta.
Heb jij trouwens ook zon kont dat je geen stoeltje nodig hebt om te solomioën?
Je hebt geen kont he.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:21 schreef BlueEyes30 het volgende:
mijn kont whahahaha is mijn kont zo interesant voor je dan?
Kijk eens een paginatje terug...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef BlueEyes30 het volgende:
je moest eens weten wat voor een kont ik heb, whehehe heeft ganja geen kont dan?
Niet van het onderwerp afgaan he, ik geloof niet dat je een kont hebt, je komt over als zo'n figuur dat eigenlijk geen kont heeft en daarom moderator is.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef BlueEyes30 het volgende:
je moest eens weten wat voor een kont ik heb, whehehe heeft ganja geen kont dan?
Nee je hebt ook helemaal geen volspuitkontje, ookal zegt die buik scherende vriend van je dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:32 schreef BlueEyes30 het volgende:
als ik zeg wat ik heb word ut toch niet geloofd, dus laat ik me er niet over uit
Intresante twistquote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee je hebt ook helemaal geen volspuitkontje, ookal zegt die buik scherende vriend van je dat.
En dat je modje bent op solomio wilt ook niet zeggen dat je goed kan pijpen.
Ik eet wel eens bami.
Ik snap de lol niet meerquote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
nou heel apart allemaal , maar heb wel lol:D die heerlijke uitspraken van die Baaj, tis geweldig.
Wist niet dat die Baaj zo lollig kon zijn, zonde dat die amper nog op solo zit.
Omfg, als je dat grappig vind dat is het erg slecht gesteld met je :/quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef BlueEyes30 het volgende:
nou heel apart allemaal , maar heb wel lol:D die heerlijke uitspraken van die Baaj, tis geweldig.
Wist niet dat die Baaj zo lollig kon zijn, zonde dat die amper nog op solo zit.
Dat zeg ik...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:54 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet meer
Zulk soort humor had ik 3 jaar geleden...
Mijn fors zit goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:03 schreef Hanstin het volgende:
I sense danger in the force young BaajGuardian do i feel hatred within you
quote:Op zondag 8 juli 2007 03:15 schreef BlueEyes30 het volgende:
whahahaha lol, drukte makers hier, te erg, truste de mzzlssssssss, slaap wel goed vanaaf.
Kutlijerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Timmee_ het volgende:
zijn er nog paupers die hier wel eens komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |