Veel te bekend...quote:
geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
downloqad:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey waar is dat dikke naakte wijf te downloaden?
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:12 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Super modHeeft het naar al die filmpjes nog niet door.
WTF is dat met die gasten met een masker?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie doet er nu niet normaal?![]()
Idd.Wat voor nerds.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
WTF is dat met die gasten met een masker?
Moet je het vinkje weglaten bij 'koppel deze sessie aan dit IP: 123.123.123.123' o.i.d.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik krijg inlog problemen met fok als ik hotshield gebruik.
Hoe verander je je mac address dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:47 schreef right_turn het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie provider zit, maar als ik het macaddress van mijn netwerkkaart aanpas krijg ik een ander IP adres. Voordeel is dat zowel het macaddress is aangepast als het IP. Sommige sites blokkeren je macaddress
Google is your friendquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe verander je je mac address dan?
Dat deed ik maar ook toen kreeg ik een foutmelding. Na 5 minuten werkte het wel weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je het vinkje weglaten bij 'koppel deze sessie aan dit IP: 123.123.123.123' o.i.d..
Ninja editquote:
Ooh, oke.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat deed ik maar ook toen kreeg ik een foutmelding. Na 5 minuten werkte het wel weer
dus zo erg is het allemaal niet.
Een paar posts boven je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:18 schreef hierissieweer het volgende:
waar is die vrouw met de tieten te downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |