Bij het Motorola modem van Casema gebeurt dat wel. Ninja edits FTW!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ninja edit
Ik kan wel een mac address spoofen (gebruik SMAC), maar daar wordt mijn IP niet anders van (wat me eigenlijk ook logisch lijk).
[..]
Ooh, oke.
Deze?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:21 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Hier nog n filmpje om te gebruiken, 10 minuten lang
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=LBFGS88E
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Deze?
Zit namelijk over mijn downloas limiet heen dus kan het niet zien.
ok thanx!quote:
*Hand opsteekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
ZOMG, ik heb hier al weer even niet gekeken.
Wie is er nu allemaal gebanned? Hand opsteken aub!
Ik wel, 24 uur denk ik, vanaf vannacht.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:50 schreef Rapaille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer splitcam dan eens. Heb je ook alle video codecs?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:44 schreef patje_ het volgende:
Ik heb een vraagje:
Heb nu alle programma's gedownload: ManyCam en dat programmetje waarmee je de filmpjes kan afdraaien maar elke keer als ik me cam aanzet wordt ik afgesloten van internet. Weet iemand hoe dat komt?
Dat was om haar nieuwsgierig te makenquote:
Heb splitcam al geprobeer maar die werkte hier niet. Wat bedoel je met video codecs?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Probeer splitcam dan eens. Heb je ook alle video codecs?
Groeten terugquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:51 schreef neo567 het volgende:
Kreeg net de volgende mail:
Beste,
Er is een fout gemaakt in het systeem waardoor er een week stond, ik heb alles nagekeken en de datum dat je er nu weer op kan is op 2008-08-06 18:21:11
Doe je de mensen bij Fok de groeten van Solomio
Team SOlomio
Nou..ik ben gister gebanned omdat ik alleen '_O - : ') deedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef neo567 het volgende:
Ik heb het nooit over Fok gehad, hoe raad ie dat
Ik speelde een filmpje af, en hop --> kick: bannedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nou..ik ben gister gebanned omdat ik alleen '_O - : ') deed![]()
Snap het niet hoor
Die prtscrns zijn geweldig, daar is het omte doen, mij dan iigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Trouwens, ik ben van mening dat solomio te veel weet van ons, dit is een openbare forum, zelfs niet-leden (dus o.a. solomio-beheerders) kunnen dit topic checken en weten precies hoe wij te werk gaan, welke filmpjes wij gebruiken en welke kanalen wij gaan induiken.
Op dat gebied zijn we een klein beetje dom bezig, er is dan weliswaar een chat opgericht met een wachtwoord, maar heeft weinig nut als we hier toch verder gaan?
Ik zie het niet als humor, ik zie het als een strijd tussen Solomio & FOK!, en op dit moment lijkt Solomio dit te winnen, ze bannen ons, en wij 'smeken' daarna om een unban![]()
Het is regelmatig voor gekomen dat ik een kanaal induik waarvan de link in dit topic is gegeven en alleen bij een smiley heb ik al een ban te pakken...ze zijn ons voor!
Daarom is het misschien handig om dit topic te verplaatsen naar een gedeelte waar alleen FOK! Leden mogen komen, of we gaan gewoon via IRC verder
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
... of we gaan gewoon via IRC verder
Ik kom er niet op.quote:#solomio unable to join channel (need correct key)
Je luidt daar ook direct het einde van het bestaansrecht van dit topic in, hè.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Trouwens, ik ben van mening dat solomio te veel weet van ons, dit is een openbare forum, zelfs niet-leden (dus o.a. solomio-beheerders) kunnen dit topic checken en weten precies hoe wij te werk gaan, welke filmpjes wij gebruiken en welke kanalen wij gaan induiken.
Op dat gebied zijn we een klein beetje dom bezig, er is dan weliswaar een chat opgericht met een wachtwoord, maar heeft weinig nut als we hier toch verder gaan?
Ik zie het niet als humor, ik zie het als een strijd tussen Solomio & FOK!, en op dit moment lijkt Solomio dit te winnen, ze bannen ons, en wij 'smeken' daarna om een unban![]()
Het is regelmatig voor gekomen dat ik een kanaal induik waarvan de link in dit topic is gegeven en alleen bij een smiley heb ik al een ban te pakken...ze zijn ons voor!
Daarom is het misschien handig om dit topic te verplaatsen naar een gedeelte waar alleen FOK! Leden mogen komen, of we gaan gewoon via IRC verder
In dit topic kunnen dan natuurlijk nog altijd de leuke printscreentjes gepost worden en dergelijke. Maar voor technische details etc is IRC inderdaad wel makkelijker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je luidt daar ook direct het einde van het bestaansrecht van dit topic in, hè.
Waar het uiteindelijk om gaat is het plaatsen van screenshots.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je luidt daar ook direct het einde van het bestaansrecht van dit topic in, hè.
omgquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:51 schreef neo567 het volgende:
Kreeg net de volgende mail:
Beste,
Er is een fout gemaakt in het systeem waardoor er een week stond, ik heb alles nagekeken en de datum dat je er nu weer op kan is op 2008-08-06 18:21:11
Doe je de mensen bij Fok de groeten van Solomio
Team SOlomio
Sterker nog, volgens de regels op de website mag dit gewoon:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
het is toch niet verboden om een filmpje af te draaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |