volg de instructies op die site ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
en hoe download ik die headbanger en huilie op die gare site?
Daar bovenin die code invullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
en hoe download ik die headbanger en huilie op die gare site?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:19 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Waarom kan ik geen één cam meer bekijken?
Elke room die ik wil kijken blijft gewoon helemaal wit, geen chat of niks.. ? Ben ik nu al gebanned ?
Gvd, moet ik weer proxies gaan zoekenquote:
Geen idee, uit die proxies kan ik geen wijs worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:25 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Gvd, moet ik weer proxies gaan zoeken
-edit- Ik snap er niets van. Heb hier highly anonymous proxies liggen, maar nog steeds kan ik geen een room zien. Wat zie ik over het hoofd ?
Met hotspot shield aan, kan ik niet eens meer een internetpagina laden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Geen idee, uit die proxies kan ik geen wijs worden.
Hotspot shield werkt wel.
Firewall en alles gecheckt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:42 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Met hotspot shield aan, kan ik niet eens meer een internetpagina laden.
Firewall heb ik niet aanstaan.. Met HotSpotShield kan ik gewoon connecten, maar zo gauw deze connected is laad hij geen enkele paginaquote:
Vreemd, hier staat mijn firewall aan, en firefox 3 geeft geen problemen, alleen gaat het allemaal iets trager.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:47 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Firewall heb ik niet aanstaan.. Met HotSpotShield kan ik gewoon connecten, maar zo gauw deze connected is laad hij geen enkele pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |