Deze quote zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Lightning is een admin... volgens mij hebben de bestwel een overzicht op solomio.nl. En vandaag zijn ze erg alert vind ik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:20 schreef ATi. het volgende:
Dat is die mod ofzo
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef neo567 het volgende:
Gekicked --> doet het niet meer, ik krijg steeds na inlog met naam blanco scherm ?
Had ik net ook, toen mijn nick veranderd en toen deed hij het weer.quote:
Ik was de eerstequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:31 schreef Rapaille het volgende:
Stelletje ratten, nu heet iedereen opeens sophie
Dan was jij gewoon gekicked, ik heb denk ik een ban, duurt iets van 24 uur meen ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Had ik net ook, toen mijn nick veranderd en toen deed hij het weer.
nee ikquote:
Dan heb een ban (waarschijnlijk voor een week).quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef neo567 het volgende:
Gekicked --> doet het niet meer, ik krijg steeds na inlog met naam blanco scherm ?
24 uur toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan heb een ban (waarschijnlijk voor een week).
Tenminste, als je het overal hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |