niks dusssquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Check de FAQ op hun website eens? En je AV en FW uitzetten helpt mischien ook.

Waar staat dat?quote:

Dude, met "naar believen" bedoelde ik niet dat het is om op te gaan zitten fappenquote:

Filmpje blijft zich herhalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:39 schreef patje_ het volgende:
Hoe doen jullie dat dan met zo'n filmpje, na een paar seconden/minuten is het filmpje afgelopen?

Splitcam bbegint dan gewoon opnieuw. En na die minuten moet je grap toch al wel gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:39 schreef patje_ het volgende:
Hoe doen jullie dat dan met zo'n filmpje, na een paar seconden/minuten is het filmpje afgelopen?

Gelukkig heb je voor een stel 'low profile' users gekozenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:42 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Dude, met "naar believen" bedoelde ik niet dat het is om op te gaan zitten fappen![]()
Je kunt het gebruiken icm splitcam en een room starten of zo

Kan je weghalenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:55 schreef patje_ het volgende:
Ik heb ManyCam maar linksonder zie je een teken van manycam, hoort dat of kun je dat weghalen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |