Ja jammer, werd net gezellig!quote:Pietklaaso
Het is HEER Pietklaas voor jou woensdag 6 augustus 2008 @ 18:02 (#222)
Vuile stinklijers dat jullie zijn
Ik heb weer een ban
Waren er toen ook proggie's als splitcam gebruikt door de Fok! leden ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[solomio] waar het monster wraak neemt # 20
Vorige keer zijn we tot deeltje 20 gekomen
dat gaat hem deze keer niet worden
Gezelligheid kent geen tijd toch???quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:25 schreef MoederTeresa het volgende:
[..]
Ja jammer, werd net gezellig!
Mwa krachtiger en komischer kon het al bijna niet meer. Zo gauw je FOK!, goatse ect riep in een room had je toen opeens minstens 2 mods die je kwamen controleren als je al geen bann kreeg (iedereen kreeg toen een bann tot 2018 en nu maar een paar dagen of een week). Ohja en die Fixer had nog een cameraploeg op de stoep omdat die in opdracht van een paar fokkers 'dreigbrieven' had gebracht naar het kantoor van die gasten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Waren er toen ook proggie's als splitcam gebruikt door de Fok! leden ?![]()
Zo nee, dan is het nu vele malen komischer, michien korter zoals jij beweert, maar zeker krachtiger dan
ffdshow installeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef MdMa98 het volgende:
hmmz wanneer ik de filmpjes uit de op wil afspelen met split en manycam, krijg ik enkel wazige foutmeldingen... hoe zit dat?
Dat klopt. Het is alleen voor mensen die al wat langer lid zijn of 1000 posts hebben. Maar niks stopt je om gewoon mee te doen en screenshots te plaatsen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben nu op de Fok server bij IRC, maar hoe kom ik nu bij Solomio? Hij zegt Permission Denied- You do not have the correct IRC operator privileges..
Jammer tis altijd gezellie als jullie ff langs komen op solomioquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[solomio] waar het monster wraak neemt # 20
Vorige keer zijn we tot deeltje 20 gekomen
dat gaat hem deze keer niet worden
lijkt wel een beetje op baldrick van "blackadder"quote:
Je humor faalt wel he?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:11 schreef PalingVisser het volgende:
Pas maar op straks komt ie achter je staan met zn neus!!
Ik vond hem stiekem best grappigquote:
Deze iets minderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
Ach ben ik in ieder geval van mn faalangst af....
Ik heb nog screenshots van hem van een jaar geleden.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat was om haar nieuwsgierig te makenen 'Igor' zoals ik mijn karakter graag noem heeft ten slotte ook echt een berentrui aan ;0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |