Toch lijkt het me niet helemaal vervelend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
de manier waarop ik het ben geworden gun ik niemanden ik doe behalve de leuke dingen hier, ook nog het nodige vrijwilligerswerk
zolang je een stabiele basis hebt (financieel gezien) en een partner die je steunt kan ik idd niets anders doen dan toegeven dat ik een gelukkig mens benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet helemaal vervelend..
Duurde lang trouwens.
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:21 schreef Klonk het volgende:
doe het dan zelf, ik dacht iedereen wil de 950ste wel openen
En het is niet eens echt de 950e, want er zijn in het verleden wat nummertjes overgeslagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:21 schreef Klonk het volgende:
doe het dan zelf, ik dacht iedereen wil de 950ste wel openen
Hell yeahquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:05 schreef Klonk het volgende:
tof
quote:
Ach laten we er niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is niet eens echt de 950e, want er zijn in het verleden wat nummertjes overgeslagen.
Volgens mij goed, enkel een beetje rustigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:19 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het hier?
Stinkt hier naar ui.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
Zit hier bij de DE fabriek, verschere koffie kan je niet krijgen
Ui in je holquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
maar maar....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef DeHangui het volgende:
ik zou het gewoon in de arbeidsvoorwaarden op laten nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Wederom kom ik even zwaaien
Het is hier tof!
Hondje loopt rond enzow![]()
Nu maar hopen dat ik meer tijd voor fok krijg binnenkort
das een goed ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou het gewoon in de arbeidsvoorwaarden op laten nemen
mn schoonvader is zo zn lading kwijt geraaktquote:
whaha... alle niet-Nederlandse muizen uitgebrokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:57 schreef Klonk het volgende:
het had best wat zwaarder kunnen zijn, dan was er pas echt paniek als al die beesten uit de dierentuin vrij waren gekomen
quote:
Naamgenootquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Net toch een paar leuke foto's gemaakt
Muckquote:
nog eens een poging:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
jo, ik heb me zonet volgevreten.. dadelijk aan het bier denk ik zo..
Volgens mij was die er al?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
nog eens een poging:
is die kaart er nou onderhand al een keer?
Geslaagd in het kopen van schoeisel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Haarlem. Heb me over mijn winkelaversie heengezet, om wat scoeisel te kopen. Daarna snel weer in 'winkelen-is-stom'-modus geschakeld en snel naar huis gefietst. Al liep ik eerst nog wel een extra keer terug door de winkelstraat... ik moest toch even al het vrouwelijk schoon bewonderen![]()
.
Ik was alleen zo stom om door die gaswolk voor de Lush te lopen, nu stink ik weer een week lang naar dat spul.
Ja, ik heb eindelijk eens sandalen gevonden die me passen... hoef ik tenminste niet meer met mijn hoge wandelschoenen onder mijn korte broek te lopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Geslaagd in het kopen van schoeisel?
En ruik je nu heerlijk naar bloemetjes, fruit enzulks?
Metrosexueelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb eindelijk eens sandalen gevonden die me passen... hoef ik tenminste niet meer met mijn hoge wandelschoenen onder mijn korte broek te lopen.
Geen idee waar ik naar ruik, in ieder geval naar iets vrouwelijks.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Man, we hebben hier niet eens eens een tram, laat staan dat ik seks in een metro kan hebben.
Neuh, die had ik alquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Klonk het volgende:
sandalen, heb je ook gelijk witte sokken gekocht
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
Nee, een of ander goedkoop merk sportsokken, die ik niet meer draag omdat ik commentaar kreeg van collega's die infiltranten bleken van de modepolitie.
die kun je toch negerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
Nee, een of ander goedkoop merk sportsokken, die ik niet meer draag omdat ik commentaar kreeg van collega's die infiltranten bleken van de modepolitie.
Dat kan, ja. Ik heb sowieso niet zoveel met mode. Alsof ik mijn keuzes laat bepalen door de massa...quote:
Lushquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Haarlem. Heb me over mijn winkelaversie heengezet, om wat scoeisel te kopen. Daarna snel weer in 'winkelen-is-stom'-modus geschakeld en snel naar huis gefietst. Al liep ik eerst nog wel een extra keer terug door de winkelstraat... ik moest toch even al het vrouwelijk schoon bewonderen![]()
.
Ik was alleen zo stom om door die gaswolk voor de Lush te lopen, nu stink ik weer een week lang naar dat spul.
Thanks!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef JortK het volgende:
Muck, zeer goed initiatief: FOK! goes Ouagadougou
Al zie ik zelf graag eens een actie voor de kankerbestrijding oid.
Gelukkiig is MPG even koffiedrinken nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Lush
ineens vind ik je een stuk aantrekkelijker Mart
[..]
Hartgeloooptquote:
Ik lees terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkiig is MPG even koffiedrinken nu.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef MPG het volgende:
Bij deze vaardig ik een "langs-de-Lush-loop-verbod" uit voor Mart.
Whehehequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef MPG het volgende:
Molotovcocktails werken ook heel goed tegen dat soort winkels gok ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar heb je geen verbod voor nodig, elke slimme man doet dat automatisch, dus een verbod helpt niet, hoogstens een hersentransplantatie...
Zijn maar 40 halve litersquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef MPG het volgende:
* DaMart accepteert dit verbod met heel veel plezierquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef MPG het volgende:
Dat ik met mijn lush-tas bij jou binnen mocht, vond ik al een wonderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart accepteert dit verbod met heel veel plezier![]()
.
Je hebt ook niet gezien hoe snel ik na je vertrek alle ramen tegen elkaar open zette, toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ik met mijn lush-tas bij jou binnen mocht, vond ik al een wonder
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ik met mijn lush-tas bij jou binnen mocht, vond ik al een wonder
Iets mis met Muck dr lush-tasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook niet gezien hoe snel ik na je vertrek alle ramen tegen elkaar open zette, toch?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ook niet gezien hoe snel ik na je vertrek alle ramen tegen elkaar open zette, toch?
laat maar lullen die MPG hoor, je moest hem eens horen toen er een keer een doosje met wat spulletjes binnen kwamquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er hing daarna een Lushgaswolk binnen, die moest er zsm weer uit.
Een doosJE?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
laat maar lullen die MPG hoor, je moest hem eens horen toen er een keer een doosje met wat spulletjes binnen kwam
nog 1 toch?quote:
* proest *quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Een doosJE?
Mén, ze moesten dat ding met een heftruck naar binnen schuiven![]()
![]()
Waar naar binnen en wat bij wie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Een doosJE?
![]()
Naar Wijk bij Duurstede, Zomerparkfeesten, Lowlands en misschien wel Zandvoort.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:02 schreef OA het volgende:
Ga je nog weg MPG, nu je vakantie hebt?
Lush spullen, bij Muck thuis.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Een doosJE?
![]()
quote:
Toevallig! Ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar Wijk bij Duurstede, Zomerparkfeesten, Lowlands en misschien wel Zandvoort.
Mind the PI, zo vaak gebruik ik die dingen niet, dus ALS ze er staan, staan ze er niet voor niksquote:
Schopje 128 dan maar?quote:[..]
quote:[..]
Toevallig! Ik ook
Slecht gepland, de mijne duurt nog tot 23 augustusquote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!
Zo, dat moest ff. En nu boodschappen, en opruimen, en dan visite straks. Of nog ff naar de kermis? Of met de visite naar de kermis...Geen idee. Iig niet hier vanaaf
popje tochquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mind the PI, zo vaak gebruik ik die dingen niet, dus ALS ze er staan, staan ze er niet voor niks![]()
[..]
topicvoetballen?quote:Schopje 128 dan maar?
[..]
Mwoah, misschienquote:
Ging jij niet ook nog naar Venlo?
quote:
Alleen als ik mee mag doenquote:[..]
topicvoetballen?
quote:[..]
Mwoah, misschien
als ik een leuk logeeradres kan vinden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11.
... dat doe je trouwens ook maar in #128.
ik ben te lui vandaagquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11.
... dat doe je trouwens ook maar in #128.
ik heb nog een mooie caravan in de achtertuin staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:28 schreef Muck het volgende:
Mwoah, misschien
als ik een leuk logeeradres kan vinden
Betekent dit dat wij in Belfeld mogen komen kamperenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog een mooie caravan in de achtertuin staan
Mag MPG mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog een mooie caravan in de achtertuin staan
whehehequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Betekent dit dat wij in Belfeld mogen komen kamperen?
niet die van onsquote:
Op de weg ja.quote:
das wel coolquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet die van onseen constructam comet 5 is een oldtimer caravan, met toffe styling
Krijg je zoiets als de Caravan-race met André van Duinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
Andere caravans op de weg rammen met dat ding. Dat zal ze leren!
Even verbeterdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
Andere caravans op van de weg rammen met dat ding. Dat zal ze leren!
dan is het goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet die van onseen constructam comet 5 is een oldtimer caravan, met toffe styling
Nee, gewoon op de weg, lijden zullen ze! Jammer dat er niet van die megatrucks zoals in Amerika hier rijden, dan nog er over heen denderenquote:
Eenschquote:
Ah, je gaat de gebruikelijke riedel van slechte series weer kijken?quote:
Yup, nu met het toetje, verse galia meloenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, je gaat de gebruikelijke riedel van slechte series weer kijken?
Ready Steady Cook is géén slechte seriequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, je gaat de gebruikelijke riedel van slechte series weer kijken?
Hit him!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ready Steady Cook is géén slechte serie
De mijne is niet in deplanning. Zo, opgelost, slotje.quote:
maar wat nou als ie het lekker vindt?quote:
Ik kan geen kerel bedenken die een klap in de ballen fijn vindt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:24 schreef Muck het volgende:
[..]
maar wat nou als ie het lekker vindt?
Wat heeft jouw vakantie met de mijne te makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mijne is niet in deplanning. Zo, opgelost, slotje.
Jaloezie. Ik kan niet op vakantie. ik heb 35 vrije dagen en geen gebrek aan geld. Tyfusziekenhuizenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft jouw vakantie met de mijne te maken
Oow, hier speelt denk ik iets waar ik niets vanaf weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaloezie. Ik kan niet op vakantie. ik heb 35 vrije dagen en geen gebrek aan geld. Tyfusziekenhuizen
Maakt niet uit, ik irriteer me aan de wachtlijsten, meer niet. Na aanvraag duurt het 4 maanden voordat ze me uberhaupt willen zien. Ergerlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow, hier speelt denk ik iets waar ik niets vanaf weet
daar zit wat inquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan geen kerel bedenken die een klap in de ballen fijn vindt.
wachtlijsten zijn zoooooooooooo kut...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik irriteer me aan de wachtlijsten, meer niet. Na aanvraag duurt het 4 maanden voordat ze me uberhaupt willen zien. Ergerlijk.
Was het maar kut. Lekker likken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
wachtlijsten zijn zoooooooooooo kut...
Mja, mijn moeder loopt al sinds Pasen met een hernia...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik irriteer me aan de wachtlijsten, meer niet. Na aanvraag duurt het 4 maanden voordat ze me uberhaupt willen zien. Ergerlijk.
Knap is dat he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder loopt al sinds Pasen met een hernia...
ja, gewééldigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap is dat he?
En de politiek maar gillen dat alles zo goed gaat
In Zevenaar kon ik binnen 2 weken terecht voor een MRI-scanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:52 schreef Ladylike het volgende:
Wij (maastrichtenaren) gaan in belgie.
Daar wordt je binnen een maand geholpen
Ja maar dat is ook in het waalse gedeelte dacht ik??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer 2 dagen in een ziekenhuis in Bastenaken gelegen nadat ik in de ardennen uit de bocht was gevlogen op de racefiets. een dag niets te eten gehad, pas de volgende ochtend kwamen ze erachter dat er iemand op die kamer lag...
Was je zo stil?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer 2 dagen in een ziekenhuis in Bastenaken gelegen nadat ik in de ardennen uit de bocht was gevlogen op de racefiets. een dag niets te eten gehad, pas de volgende ochtend kwamen ze erachter dat er iemand op die kamer lag...
Mja, dat wordt nog lachen met de onderzoeken die komen gaan (misschien, ik weet nog niets). Als er al 4 maanden voor een gesprekje nodig zijn....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
In Zevenaar kon ik binnen 2 weken terecht voor een MRI-scan
schoonmoeder stond in Maasticht op de lijst voor een nieuwe knie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
In Zevenaar kon ik binnen 2 weken terecht voor een MRI-scan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Klonk het volgende:
ben je klaar mee...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat wordt nog lachen met de onderzoeken die komen gaan (misschien, ik weet nog niets). Als er al 4 maanden voor een gesprekje nodig zijn....
Ah, misschien gaat het nu juist snel, misschien doen ze het juist zo om daarna meteen er vol in te gaan (hopelijk niet letterlijk, did it, done that, got the t-shirt).quote:
Okonomiyakiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb net een Japanse pannekoek op, met garnalen en inktvis. Hoe heet zo'n ding Pheno?
Ik heb het gewoon in Rotterdam gehaald. Dus zonder nucleaire troep erinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Vooral een specialiteit in hiroshima, daar heb ik het ook op
vond ik er lekker uit zien jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Francescina sandwich maken
Goed topic!![]()
bestquote:
Ach, saaierd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in Rotterdam gehaald. Dus zonder nucleaire troep erin
nee, ik werd volgens mij of keihard genegeerd of ze wisten gewoon echt niet dat ik daar lag, want ze waren de volgende morgen nogal verrast dat ik daar lagquote:
Hello Kitty slaapkamersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik werd volgens mij of keihard genegeerd of ze wisten gewoon echt niet dat ik daar lag, want ze waren de volgende morgen nogal verrast dat ik daar lag![]()
sindsdien heb ik een hekel aan roze slaapkamers...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef Klonk het volgende:
ik word al agressief als ik de barbie afdeling van de Toys 'r us binnenloop...
* Muck kopje thee naar sjowfap schuiftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ik meld me hier ook maar weer eens. Gisteren behoorlijk ziekig vroeg naar bed gegaan, nadat ik het even door mijn ouders heb laten checken (second opinion). Wel vandaag aan het werk gegaan, maar niet geheel fit of lekker voelend.
Vanavond maar weer vroeg het bed in, en dan hopen dat ik door de lange nacht een beetje opknap
dat heet nou zo-merquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, ik had een blaar die 's nachts was opengegaan, zondag dus op blote voeten gelopen om het zo goed mogelijk te laten drogen maar 't kon niet baten.
Maandag middag kreeg ik het warm, werd ik wat misselijk etc dus was bang dat er een infectie was oid, maar gelukkig was dat niet het geval. Wel betadine meegekregen om het te behandelen zodat er iig geen infectie kan komen.
Mja dat ken ik wel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
Moet trouwens zeggen dat (buiten verkoudheid etc) ik al toch minimaal wel 5 jaar niet ziek ben geweest. Opzich natuurlijk wel goed, maar dan maak ik me dubbel zorgen als ik mij opeens niet goed voel
Mja, voor mijn prachtige acute buik had ik ook nergens last vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
Moet trouwens zeggen dat (buiten verkoudheid etc) ik al toch minimaal wel 5 jaar niet ziek ben geweest. Opzich natuurlijk wel goed, maar dan maak ik me dubbel zorgen als ik mij opeens niet goed voel
Ik had het over de riedel erna, popjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ready Steady Cook is géén slechte serie
Dr. Phil, date my mom, etc, enzquote:
Ik weet echt wel wanneer ik door de zomer het warm heb, of dat mijn lijf het enkel warm heeftquote:
Genoeg thee gedronken vandaag, heb vanavond maar een vers bakkie gezetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck kopje thee naar sjowfap schuift
Gewoon je telefoon aan je oren houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef Ladylike het volgende:
mn oortje wil niet connecten met mn gsm
Moet je de telefoon ook goed en dicht bij je oor houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef Ladylike het volgende:
mn oortje wil niet connecten met mn gsm
huuuuuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef Muck het volgende:
mijn gifjes-programma loopt telkens vast /mad
Iedereen moet me altijd onder het rijden hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon aan je oren houden!
Gewoon niet meer rijden dan, heb je ook geen telefoon meer nodig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen moet me altijd onder het rijden hebben
maar hij doet ut
geniale oplossingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon niet meer rijden dan, heb je ook geen telefoon meer nodig!
DE oplossing ja..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker lange vakantie!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE oplossing ja..
alleen kan ik dan niet meer werken
Thuiswerken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE oplossing ja..
Gewoon met pensioen gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE oplossing ja..
Gefeliciteerd, alles goed?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen moet me altijd onder het rijden hebben
maar hij doet ut
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
ik hou van mijn vader, hij belde net hoe het ons bij onze internetprovider beviel, het gaat hem bij zijn huidige provider te langzaam en baalt van de langzame up, en dat voor iemand van 78
Tss, non believerquote:
Jij moet het nog worden!!!!1!1!!EINS!!!1!!!GURKENVIERTEL!1!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Als je vader 78 is, hoe oud mag jij dan zijn![]()
,
Sorry, slechte grap
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
ik hou van mijn vader, hij belde net hoe het ons bij onze internetprovider beviel, het gaat hem bij zijn huidige provider te langzaam en baalt van de langzame up, en dat voor iemand van 78
stel jezelf eens netjes voor joh!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ben weer even wat foto's aan het uploaden op Hyves, van mijn vakantie in februari
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
klonk is onze KSC-dino jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
,
Sorry, slechte grap
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij moet het nog worden!!!!1!1!!EINS!!!1!!!GURKENVIERTEL!1!!!!
Op mn 29ste??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon met pensioen gaan
Ja hoor.. toppie want ik kan rijden EN bellenquote:
Ha die muck, ken je me nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk is onze KSC-dino ja
don't fuck with klonk
dat mag alleen sonja
Immer.quote:
je kunt nooit vroeg genoeg beginnen.quote:
Super, gelukkig nog morgen en overmorgen arbeiten en dan heerlijk weekend vieren!! Herrrrlich!!quote:
Hyves, dat is toch voor mensen met vrienden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Godskanonnen!!! Wat duurt dat uploaden naar Hyves lang!!
37quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
,
Sorry, slechte grap
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves, dat is toch voor mensen met vrienden?
Zo lang ik je niet inhaal ben je nog gezond en levend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:26 schreef Klonk het volgende:
KSC Dino
Wie bent u?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tja, dat moet ik eens zien te halen, nu ben ik nog een broekie, met mijn 24.
tering, da's echt wel heel diep voor dit tijdstipquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo lang ik je niet inhaal ben je nog gezond en levend.
Ik hoor mijn vrouw nooit klagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
tering, da's echt wel heel diep voor dit tijdstip
Gmtaquote:
En met het niveau ook weer wtaanders, ik ga zo maar eens 'slapen'.quote:
Nee, ik heb nog een pak in de diepvries.quote:
printcreen. plakken, save as...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck sprak, zoals altijd, wijze woorden... dus van wie ben je een kloon wie ben je?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk is onze KSC-dino ja
don't fuck with klonk
dat mag alleen sonja
echt ongeloofelijk oudquote:
gitaarheldquote:
Trusten Fuzzyquote:
dat dacht ik ook ja, volgens mij ben jij ouderquote:
Hyvesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves, dat is toch voor mensen met vrienden?
Kuchkuchquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja, volgens mij ben jij ouder![]()
ach ja, we moeten de kuikentjes toch een beetje in de gaten houden natuurlijk en volgens mij BrandX (hoe zou het met haar zijn) ook een dertiger
hyves is echt verkeerd, je leert mensen kennen van een kant die je helemaal niet wilt kennenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
Hyves![]()
Overhypt gedoe...![]()
Heb je 483 'vrienden'... alsof je daar op zit te wachten...
naamsverandering: ouderjongerendievolhoudendatzenietbijnaveertigzijn slowchatquote:
Under construction, have a moment pleasequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die website bestaat niet, dus dan weten we nog niks.
Oe, vertel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
hyves is echt verkeerd, je leert mensen kennen van een kant die je helemaal niet wilt kennen
Ach so...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar Wijk bij Duurstede, Zomerparkfeesten, Lowlands en misschien wel Zandvoort.
Ineens was iedereen weg...quote:[..]
Als ik niet beter zou weten, zou ik er iets achter zoeken....quote:
Haha, lol, vertel!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
hyves is echt verkeerd, je leert mensen kennen van een kant die je helemaal niet wilt kennen
erotische gedichtjes op de site van m'n nichtje enzoquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
erotische gedichtjes op de site van m'n nichtje enzoen vragen naar het adres heeft geen zin, geen flauw idee
quote:
quote:
quote:
Ik ben net 25 geweest...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
naamsverandering: ouderjongerendievolhoudendatzenietbijnaveertigzijn slowchat
Broekske.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb meisjes versierd toen jij werd verwekt en geborenquote:
quote:
Mooie tegenstrijdigheid...quote:
Ze valt in onze categoriequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja, volgens mij ben jij ouder![]()
ach ja, we moeten de kuikentjes toch een beetje in de gaten houden natuurlijk en volgens mij BrandX (hoe zou het met haar zijn) ook een dertiger
Back in the 80's... Mooie tijd was dat hè?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb meisjes versierd toen jij werd verwekt en geboren
Ik las "ik heb meisjes verwekt toen jij werd versierd en een schaap was geboren."quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb meisjes versierd toen jij werd verwekt en geboren
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las "ik heb meisjes verwekt toen jij werd versierd en een schaap was geboren."
ik heb dat wel eens dan zit ik naar VH1 te kijken, die hebben van muziek uit de jaren '80 uurtjes en dan hoor je muziek die je letterlijk mee kunt zingen en dan zie je doodleuk bij de titel de naam en het jaar staan en dan denk ik wel eens WTF ik ben oudquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Back in the 80's... Mooie tijd was dat hè?
Heb ik van horen zeggen...
Vakantie... Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie of werken jullie morgen ook door in de hitte?
Vakantie is voor het plebsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie of werken jullie morgen ook door in de hitte?
schapen zullen vast geboren zijn, meisjes heb ik niet verwekt, jongens trouwens ook niet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las "ik heb meisjes verwekt toen jij werd versierd en een schaap was geboren."
Daar hoef je niet perse oud voor te zijn hoor. Heb ik ook weleens, al ben ik uit '82....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens dan zit ik naar VH1 te kijken, die hebben van muziek uit de jaren '80 uurtjes en dan hoor je muziek die je letterlijk mee kunt zingen en dan zie je doodleuk bij de titel de naam en het jaar staan en dan denk ik wel eens WTF ik ben oud
Zo is dat!quote:
akelig gevoel, ik hoop wel dat er wat toffere rolators zijn als ik over een jaar of 30 bejaard benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Daar hoef je niet perse oud voor te zijn hoor. Heb ik ook weleens, al ben ik uit '82.....
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders kun je op MTV vast wel meedoen met 'pimp my rollator'!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
akelig gevoel, ik hoop wel dat er wat toffere rolators zijn als ik over een jaar of 30 bejaard ben
Mja, dat heb ik al met motown muziek...ik vind de oudere muziek gewoon een stuk leuker, uitzondereingen ntuurlijk daargelaten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens dan zit ik naar VH1 te kijken, die hebben van muziek uit de jaren '80 uurtjes en dan hoor je muziek die je letterlijk mee kunt zingen en dan zie je doodleuk bij de titel de naam en het jaar staan en dan denk ik wel eens WTF ik ben oud
Werken. Weekend is ook voor het plebs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En trouwens, wat zijn jullie plannen dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |