huuuuuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef Muck het volgende:
mijn gifjes-programma loopt telkens vast /mad
Iedereen moet me altijd onder het rijden hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon aan je oren houden!
Gewoon niet meer rijden dan, heb je ook geen telefoon meer nodig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen moet me altijd onder het rijden hebben
maar hij doet ut
geniale oplossingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon niet meer rijden dan, heb je ook geen telefoon meer nodig!
DE oplossing ja..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker lange vakantie!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE oplossing ja..
alleen kan ik dan niet meer werken
Thuiswerken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE oplossing ja..
Gewoon met pensioen gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE oplossing ja..
Gefeliciteerd, alles goed?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen moet me altijd onder het rijden hebben
maar hij doet ut
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
ik hou van mijn vader, hij belde net hoe het ons bij onze internetprovider beviel, het gaat hem bij zijn huidige provider te langzaam en baalt van de langzame up, en dat voor iemand van 78
Tss, non believerquote:
Jij moet het nog worden!!!!1!1!!EINS!!!1!!!GURKENVIERTEL!1!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Als je vader 78 is, hoe oud mag jij dan zijn![]()
,
Sorry, slechte grap
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
ik hou van mijn vader, hij belde net hoe het ons bij onze internetprovider beviel, het gaat hem bij zijn huidige provider te langzaam en baalt van de langzame up, en dat voor iemand van 78
stel jezelf eens netjes voor joh!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ben weer even wat foto's aan het uploaden op Hyves, van mijn vakantie in februari
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
klonk is onze KSC-dino jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
,
Sorry, slechte grap
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij moet het nog worden!!!!1!1!!EINS!!!1!!!GURKENVIERTEL!1!!!!
Op mn 29ste??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon met pensioen gaan
Ja hoor.. toppie want ik kan rijden EN bellenquote:
Ha die muck, ken je me nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk is onze KSC-dino ja
don't fuck with klonk
dat mag alleen sonja
Immer.quote:
je kunt nooit vroeg genoeg beginnen.quote:
Super, gelukkig nog morgen en overmorgen arbeiten en dan heerlijk weekend vieren!! Herrrrlich!!quote:
Hyves, dat is toch voor mensen met vrienden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Godskanonnen!!! Wat duurt dat uploaden naar Hyves lang!!
37quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
,
Sorry, slechte grap
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves, dat is toch voor mensen met vrienden?
Zo lang ik je niet inhaal ben je nog gezond en levend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:26 schreef Klonk het volgende:
KSC Dino
Wie bent u?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tja, dat moet ik eens zien te halen, nu ben ik nog een broekie, met mijn 24.
tering, da's echt wel heel diep voor dit tijdstipquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo lang ik je niet inhaal ben je nog gezond en levend.
Ik hoor mijn vrouw nooit klagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
tering, da's echt wel heel diep voor dit tijdstip
Gmtaquote:
En met het niveau ook weer wtaanders, ik ga zo maar eens 'slapen'.quote:
Nee, ik heb nog een pak in de diepvries.quote:
printcreen. plakken, save as...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck sprak, zoals altijd, wijze woorden... dus van wie ben je een kloon wie ben je?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
klonk is onze KSC-dino ja
don't fuck with klonk
dat mag alleen sonja
echt ongeloofelijk oudquote:
gitaarheldquote:
Trusten Fuzzyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |