Mind the PI, zo vaak gebruik ik die dingen niet, dus ALS ze er staan, staan ze er niet voor niksquote:
Schopje 128 dan maar?quote:[..]
quote:[..]
Toevallig! Ik ook
Slecht gepland, de mijne duurt nog tot 23 augustusquote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!
Zo, dat moest ff. En nu boodschappen, en opruimen, en dan visite straks. Of nog ff naar de kermis? Of met de visite naar de kermis...Geen idee. Iig niet hier vanaaf
popje tochquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mind the PI, zo vaak gebruik ik die dingen niet, dus ALS ze er staan, staan ze er niet voor niks![]()
[..]
topicvoetballen?quote:Schopje 128 dan maar?
[..]
Mwoah, misschienquote:
Ging jij niet ook nog naar Venlo?
quote:
Alleen als ik mee mag doenquote:[..]
topicvoetballen?
quote:[..]
Mwoah, misschien
als ik een leuk logeeradres kan vinden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11.
... dat doe je trouwens ook maar in #128.
ik ben te lui vandaagquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11.
... dat doe je trouwens ook maar in #128.
ik heb nog een mooie caravan in de achtertuin staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:28 schreef Muck het volgende:
Mwoah, misschien
als ik een leuk logeeradres kan vinden
Betekent dit dat wij in Belfeld mogen komen kamperenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog een mooie caravan in de achtertuin staan
Mag MPG mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb nog een mooie caravan in de achtertuin staan
whehehequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Betekent dit dat wij in Belfeld mogen komen kamperen?
niet die van onsquote:
Op de weg ja.quote:
das wel coolquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet die van onseen constructam comet 5 is een oldtimer caravan, met toffe styling
Krijg je zoiets als de Caravan-race met André van Duinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
Andere caravans op de weg rammen met dat ding. Dat zal ze leren!
Even verbeterdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
Andere caravans op van de weg rammen met dat ding. Dat zal ze leren!
dan is het goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet die van onseen constructam comet 5 is een oldtimer caravan, met toffe styling
Nee, gewoon op de weg, lijden zullen ze! Jammer dat er niet van die megatrucks zoals in Amerika hier rijden, dan nog er over heen denderenquote:
Eenschquote:
Ah, je gaat de gebruikelijke riedel van slechte series weer kijken?quote:
Yup, nu met het toetje, verse galia meloenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, je gaat de gebruikelijke riedel van slechte series weer kijken?
Ready Steady Cook is géén slechte seriequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, je gaat de gebruikelijke riedel van slechte series weer kijken?
Hit him!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ready Steady Cook is géén slechte serie
De mijne is niet in deplanning. Zo, opgelost, slotje.quote:
maar wat nou als ie het lekker vindt?quote:
Ik kan geen kerel bedenken die een klap in de ballen fijn vindt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:24 schreef Muck het volgende:
[..]
maar wat nou als ie het lekker vindt?
Wat heeft jouw vakantie met de mijne te makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mijne is niet in deplanning. Zo, opgelost, slotje.
Jaloezie. Ik kan niet op vakantie. ik heb 35 vrije dagen en geen gebrek aan geld. Tyfusziekenhuizenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft jouw vakantie met de mijne te maken
Oow, hier speelt denk ik iets waar ik niets vanaf weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaloezie. Ik kan niet op vakantie. ik heb 35 vrije dagen en geen gebrek aan geld. Tyfusziekenhuizen
Maakt niet uit, ik irriteer me aan de wachtlijsten, meer niet. Na aanvraag duurt het 4 maanden voordat ze me uberhaupt willen zien. Ergerlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow, hier speelt denk ik iets waar ik niets vanaf weet
daar zit wat inquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan geen kerel bedenken die een klap in de ballen fijn vindt.
wachtlijsten zijn zoooooooooooo kut...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik irriteer me aan de wachtlijsten, meer niet. Na aanvraag duurt het 4 maanden voordat ze me uberhaupt willen zien. Ergerlijk.
Was het maar kut. Lekker likken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
wachtlijsten zijn zoooooooooooo kut...
Mja, mijn moeder loopt al sinds Pasen met een hernia...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik irriteer me aan de wachtlijsten, meer niet. Na aanvraag duurt het 4 maanden voordat ze me uberhaupt willen zien. Ergerlijk.
Knap is dat he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder loopt al sinds Pasen met een hernia...
ja, gewééldigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap is dat he?
En de politiek maar gillen dat alles zo goed gaat
In Zevenaar kon ik binnen 2 weken terecht voor een MRI-scanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:52 schreef Ladylike het volgende:
Wij (maastrichtenaren) gaan in belgie.
Daar wordt je binnen een maand geholpen
Ja maar dat is ook in het waalse gedeelte dacht ik??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer 2 dagen in een ziekenhuis in Bastenaken gelegen nadat ik in de ardennen uit de bocht was gevlogen op de racefiets. een dag niets te eten gehad, pas de volgende ochtend kwamen ze erachter dat er iemand op die kamer lag...
Was je zo stil?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer 2 dagen in een ziekenhuis in Bastenaken gelegen nadat ik in de ardennen uit de bocht was gevlogen op de racefiets. een dag niets te eten gehad, pas de volgende ochtend kwamen ze erachter dat er iemand op die kamer lag...
Mja, dat wordt nog lachen met de onderzoeken die komen gaan (misschien, ik weet nog niets). Als er al 4 maanden voor een gesprekje nodig zijn....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
In Zevenaar kon ik binnen 2 weken terecht voor een MRI-scan
schoonmoeder stond in Maasticht op de lijst voor een nieuwe knie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
In Zevenaar kon ik binnen 2 weken terecht voor een MRI-scan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Klonk het volgende:
ben je klaar mee...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat wordt nog lachen met de onderzoeken die komen gaan (misschien, ik weet nog niets). Als er al 4 maanden voor een gesprekje nodig zijn....
Ah, misschien gaat het nu juist snel, misschien doen ze het juist zo om daarna meteen er vol in te gaan (hopelijk niet letterlijk, did it, done that, got the t-shirt).quote:
Okonomiyakiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb net een Japanse pannekoek op, met garnalen en inktvis. Hoe heet zo'n ding Pheno?
Ik heb het gewoon in Rotterdam gehaald. Dus zonder nucleaire troep erinquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Vooral een specialiteit in hiroshima, daar heb ik het ook op
vond ik er lekker uit zien jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Francescina sandwich maken
Goed topic!![]()
bestquote:
Ach, saaierd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in Rotterdam gehaald. Dus zonder nucleaire troep erin
nee, ik werd volgens mij of keihard genegeerd of ze wisten gewoon echt niet dat ik daar lag, want ze waren de volgende morgen nogal verrast dat ik daar lagquote:
Hello Kitty slaapkamersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik werd volgens mij of keihard genegeerd of ze wisten gewoon echt niet dat ik daar lag, want ze waren de volgende morgen nogal verrast dat ik daar lag![]()
sindsdien heb ik een hekel aan roze slaapkamers...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef Klonk het volgende:
ik word al agressief als ik de barbie afdeling van de Toys 'r us binnenloop...
* Muck kopje thee naar sjowfap schuiftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ik meld me hier ook maar weer eens. Gisteren behoorlijk ziekig vroeg naar bed gegaan, nadat ik het even door mijn ouders heb laten checken (second opinion). Wel vandaag aan het werk gegaan, maar niet geheel fit of lekker voelend.
Vanavond maar weer vroeg het bed in, en dan hopen dat ik door de lange nacht een beetje opknap
dat heet nou zo-merquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, ik had een blaar die 's nachts was opengegaan, zondag dus op blote voeten gelopen om het zo goed mogelijk te laten drogen maar 't kon niet baten.
Maandag middag kreeg ik het warm, werd ik wat misselijk etc dus was bang dat er een infectie was oid, maar gelukkig was dat niet het geval. Wel betadine meegekregen om het te behandelen zodat er iig geen infectie kan komen.
Mja dat ken ik wel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
Moet trouwens zeggen dat (buiten verkoudheid etc) ik al toch minimaal wel 5 jaar niet ziek ben geweest. Opzich natuurlijk wel goed, maar dan maak ik me dubbel zorgen als ik mij opeens niet goed voel
Mja, voor mijn prachtige acute buik had ik ook nergens last vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
Moet trouwens zeggen dat (buiten verkoudheid etc) ik al toch minimaal wel 5 jaar niet ziek ben geweest. Opzich natuurlijk wel goed, maar dan maak ik me dubbel zorgen als ik mij opeens niet goed voel
Ik had het over de riedel erna, popjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ready Steady Cook is géén slechte serie
Dr. Phil, date my mom, etc, enzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |