Hyvesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyves, dat is toch voor mensen met vrienden?
Kuchkuchquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja, volgens mij ben jij ouder![]()
ach ja, we moeten de kuikentjes toch een beetje in de gaten houden natuurlijk en volgens mij BrandX (hoe zou het met haar zijn) ook een dertiger
hyves is echt verkeerd, je leert mensen kennen van een kant die je helemaal niet wilt kennenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
Hyves![]()
Overhypt gedoe...![]()
Heb je 483 'vrienden'... alsof je daar op zit te wachten...
naamsverandering: ouderjongerendievolhoudendatzenietbijnaveertigzijn slowchatquote:
Under construction, have a moment pleasequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die website bestaat niet, dus dan weten we nog niks.
Oe, vertel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
hyves is echt verkeerd, je leert mensen kennen van een kant die je helemaal niet wilt kennen
Ach so...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar Wijk bij Duurstede, Zomerparkfeesten, Lowlands en misschien wel Zandvoort.
Ineens was iedereen weg...quote:[..]
Als ik niet beter zou weten, zou ik er iets achter zoeken....quote:
Haha, lol, vertel!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
hyves is echt verkeerd, je leert mensen kennen van een kant die je helemaal niet wilt kennen
erotische gedichtjes op de site van m'n nichtje enzoquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
erotische gedichtjes op de site van m'n nichtje enzoen vragen naar het adres heeft geen zin, geen flauw idee
quote:
quote:
quote:
Ik ben net 25 geweest...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
naamsverandering: ouderjongerendievolhoudendatzenietbijnaveertigzijn slowchat
Broekske.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb meisjes versierd toen jij werd verwekt en geborenquote:
quote:
Mooie tegenstrijdigheid...quote:
Ze valt in onze categoriequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja, volgens mij ben jij ouder![]()
ach ja, we moeten de kuikentjes toch een beetje in de gaten houden natuurlijk en volgens mij BrandX (hoe zou het met haar zijn) ook een dertiger
Back in the 80's... Mooie tijd was dat hè?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb meisjes versierd toen jij werd verwekt en geboren
Ik las "ik heb meisjes verwekt toen jij werd versierd en een schaap was geboren."quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb meisjes versierd toen jij werd verwekt en geboren
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las "ik heb meisjes verwekt toen jij werd versierd en een schaap was geboren."
ik heb dat wel eens dan zit ik naar VH1 te kijken, die hebben van muziek uit de jaren '80 uurtjes en dan hoor je muziek die je letterlijk mee kunt zingen en dan zie je doodleuk bij de titel de naam en het jaar staan en dan denk ik wel eens WTF ik ben oudquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Back in the 80's... Mooie tijd was dat hè?
Heb ik van horen zeggen...
Vakantie... Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie of werken jullie morgen ook door in de hitte?
Vakantie is voor het plebsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hebben jullie allemaal vakantie of werken jullie morgen ook door in de hitte?
schapen zullen vast geboren zijn, meisjes heb ik niet verwekt, jongens trouwens ook niet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las "ik heb meisjes verwekt toen jij werd versierd en een schaap was geboren."
Daar hoef je niet perse oud voor te zijn hoor. Heb ik ook weleens, al ben ik uit '82....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens dan zit ik naar VH1 te kijken, die hebben van muziek uit de jaren '80 uurtjes en dan hoor je muziek die je letterlijk mee kunt zingen en dan zie je doodleuk bij de titel de naam en het jaar staan en dan denk ik wel eens WTF ik ben oud
Zo is dat!quote:
akelig gevoel, ik hoop wel dat er wat toffere rolators zijn als ik over een jaar of 30 bejaard benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Daar hoef je niet perse oud voor te zijn hoor. Heb ik ook weleens, al ben ik uit '82.....
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders kun je op MTV vast wel meedoen met 'pimp my rollator'!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
akelig gevoel, ik hoop wel dat er wat toffere rolators zijn als ik over een jaar of 30 bejaard ben
Mja, dat heb ik al met motown muziek...ik vind de oudere muziek gewoon een stuk leuker, uitzondereingen ntuurlijk daargelaten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens dan zit ik naar VH1 te kijken, die hebben van muziek uit de jaren '80 uurtjes en dan hoor je muziek die je letterlijk mee kunt zingen en dan zie je doodleuk bij de titel de naam en het jaar staan en dan denk ik wel eens WTF ik ben oud
Werken. Weekend is ook voor het plebs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En trouwens, wat zijn jullie plannen dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |