Klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef Stroekie het volgende:
en het nummer moet +1 zijn,,,,,, toch ?
deze is veel leukerquote:
De bovenverdieping (Club Palace) is niet meer openquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef Ang3l het volgende:
OwIk ben er al zo lang niet meer geweest dat me dat best wel weer eens leuk leek
Drinken onder en flink feesten boven. En dan de tussenverdieping (begane grond) maar een beetje overslaan daar waar de huppelkippen zitten.
Is 't nu echt zo erg?
Een boek. Het leven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef wonderer het volgende:
Finish what?
Kate.quote:
Pfew!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef samjustme het volgende:
3 ik sta bekend om mijn kieskeurigheid
Laat dit nou net een citaat van mij zijn.quote:
Ik dacht dat daar de darkroom zat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef Vlarp het volgende:
De bovenverdieping (Club Palace) is niet meer open. En daar ging ik juist meestal voor, lekker los gaan op van die heerlijke club house enzo. Maar hebben ze geen vergunning meer voor.
WTF?! Geen vergunning? Why not?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De bovenverdieping (Club Palace) is niet meer open. En daar ging ik juist meestal voor, lekker los gaan op van die heerlijke club house enzo. Maar hebben ze geen vergunning meer voor.
Da's nog 1 hogerquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar de darkroom zat?
Ik zie een nieuwe strijd om Nuno ontstaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef MisterO het volgende:
http://vote.sparklit.com/web_poll.spark/1081821
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik en Nuno als eerste keuzequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe strijd om Nuno ontstaan
Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:
quote:
daar waar die films toch draaien, en tuinmeubels staan op een tegelvloer die wel eens met antikal behandeld moet wordenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar waar die films toch draaien, en tuinmeubels staan op een tegelvloer die wel eens met antikal behandeld moet worden
Je bent altijd mijn nummer 1quote:
nou ja heb ooit van iemand een rondleiding gekregen, maar in een eerdere (mini)meet heeft iemand opgemerkt dat die tegels wel heel erg onder de kalkaanslag zatenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben daar echt nog nooit binnen geweest, maar jij schijnt nogal op de hoogte te zijn
.
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja heb ooit van iemand een rondleiding gekregen, maar in een eerdere (mini)meet heeft iemand opgemerkt dat die tegels wel heel erg onder de kalkaanslag zaten
dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Ik ben eigenlijk al maanden niet meer daarheen geweest, de laatste keer dat ik naar iets dergelijks ging was alweer vorige week maandag, op het terras bij Lef......waar ik me niet meer kan vertonen
.
Ohnee, het gaat niet om de mensen op terras, maar die vreselijke drankjes man, die ik kennelijk boos heb gemaakt door eerst heel kwaad te roepen ,, ik wil nu een refill graag!'' ( maarja, mijn vriendinnetjes hadden al een paar keer zijn aandacht getrokken, maar hij kwam maar niet) , en later zat ik hardop te vertellen dat die man of zijn borsthaar + okselhaar moet afscheren , of een t-shirt onder zijn werkkleding moest aantrekken ( een soort vreemd giletje met een heeeele diepe V-hals, echt, het borsthaar en okselhaar puilde eruit) terwijl hij achter mij stond te werkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zal toch wel meevallen?
het is vast erger in jou hoofd, dan in dat van de mensen die op het terras zaten?
klinkt al mijn verhaal dat ik mij minder complimenteus uitliet over een afdeling systeembeheer van een specifieke klant in de veronderstellinig dat mijn collega de meneer aan de telefoon in de wacht had gezetquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ohnee, het gaat niet om de mensen op terras, maar die vreselijke drankjes man, die ik kennelijk boos heb gemaakt door eerst heel kwaad te roepen ,, ik wil nu een refill graag!'' ( maarja, mijn vriendinnetjes hadden al een paar keer zijn aandacht getrokken, maar hij kwam maar niet) , en later zat ik hardop te vertellen dat die man of zijn borsthaar + okselhaar moet afscheren , of een t-shirt onder zijn werkkleding moest aantrekken ( een soort vreemd giletje met een heeeele diepe V-hals, echt, het borsthaar en okselhaar puilde eruit) terwijl hij achter mij stond te werken, hij nam het me niet in dank af aan zijn gezicht te zien.
Met een -t-... een -d- dus...quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef Weemz het volgende:
Zo, weer lekker gespint (of is het nou met een d)?
Niet als een poes dus, maar op een fiets.
Je bedoelt 't kofschip of 't fokschaap?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met een -t-... een -d- dus...
Een Engels werkwoord vervoeg je als een Nederlands werkwoord. Spinnen, stam = Spin, laatste letter -n-, zit niet in het kofschip of fokschaap dus met een -d-
Zeg... mierenneuker...quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bedoelt 't kofschip of 't fokschaap?Of gewoon schoftkip? De t hoort er namelijk ook bij.
You're welcomequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg... mierenneuker...
Maar je hebt gelijk inderdaad...
Oeh nicequote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef MisterO het volgende:
Tis hier te stil, daarom Chace time![]()
[ afbeelding ]
Slingert de stoel extra aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:40 schreef m3nster het volgende:
Yaaaay*draait een rondje op zyn stoel*
quote:
Ja indeed, *draait nog één rondje om alle monitoren goed te zien...*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Heeft genoeg van het gedraai en gaat lekker zitten
Ik ben tot 07.00 uur hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Verder niemand hier? alle homo's braaf in bed?
ICTquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar, wat voor werk doe je dan?
Doet moet 's nachts?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:20 schreef m3nster het volgende:
[..]
ICT
ofzoiets...
Niet heel erg interessant.. IT processen en servers monitoren, billingprocessen programmeren enzovoort..
Het moet 24x7quote:
Ah zulke servers dus, maar nou is t-Mible toch poep dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:24 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het moet 24x7
Het zou niet fijn zijn als er snachts servers crashen waardoor ineens niemand meer mobiel kan bellen..:')
Niet dat het nu nog iets uitmaakt, mensen roamen toch naar T-Mobile..
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ah zulke servers dus, maar nou is t-Mible toch poep dus
How come?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bij deze verklaar ik officieel, mijn bioritme, voor volledig verneukt
wat een puberachtige verliefdheid zeg, als de ene iets zegt wat verkeerd opgevat zou kunnen worden reageert de ander verbolgen.quote:
te veel feestjes, laat naar bed, rare tijden op staan, ik moet zorgen dat ik dat voor Lowlands weer onder controlle krijg, maar goed, ik ben nu wel bijgelezen en heb Vlarps prachtige foto's gezienquote:
Aaah *hugg*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 05:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te veel feestjes, laat naar bed, rare tijden op staan, ik moet zorgen dat ik dat voor Lowlands weer onder controlle krijg, maar goed, ik ben nu wel bijgelezen en heb Vlarps prachtige foto's gezien
En jij leest dat allemaal af aan de hand van een enkele smiley?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een puberachtige verliefdheid zeg, als de ene iets zegt wat verkeerd opgevat zou kunnen worden reageert de ander verbolgen.
Uuuuuhm...quote:Goedeavond.
Via een modellenhyves, kwam ik aan je hyves. Ik ben namelijk op zoek naar mannelijke modellen voor een project op TFP basis.
Heb je interesse en wil je meer weten, stuur dan even een mailtje, met wat foto's naar:
xxxxg@xxxx.com
met vriendelijke groeten,
xxxxxx
Fotografe
Hmmz, ik hbe wel eens een keer zin in chocomel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:44 schreef Stroekie het volgende:
zet koffle thee water verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
niet nieuwsgierig naar wat het inhoud ? Nee zeggen kan altijd nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuhm...... ten eerste ben ik geen model en heb ik dus ook geen modellenfoto's.
Ten tweede .... ik weet niet eens wat TFP basis is... Time For Pay?
![]()
Doe maar niet.....
Ik ben niet zeker genoeg voor van mezelf. Beetje bang dat ik dan voor lul sta of zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet nieuwsgierig naar wat het inhoud ? Nee zeggen kan altijd nog
ik krijg zulke berichtjes nou nooit, zelfs niet van plus magazine, terwijl ik daar toch nu al tot de doelgroep behoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker genoeg voor van mezelf. Beetje bang dat ik dan voor lul sta of zo.
En ik ben helemaaaaal niet fotogeniekVreselijk! Ik lach dan stom en mijn ogen zijn altijd halfdicht (omdat ze zo groot zijn).
Dus nee, denk 't niet.
Ben 1 jaar geleden inderdaad naar Fatima geweestquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar in frankrijk merk je al goed dat kerk nog veel meer deel uit maakt van sociale omgeving van mensen, zeker buiten de grote steden. Volgens mij liggen Lourdes en Fatima ook niet voor niets ver weg in het zuiden in plaats van hier bij ons stuuge noord en west europeanen
Blijkbaar heeft het topic een bepaald beeld van hem, en is zijn opgebouwde "reputatie" hem vooruit gesneldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben 1 jaar geleden inderdaad naar Fatima geweest![]()
Goedemorgen trouwens![]()
(Ang3l
)
en waarom heb ik in die Poll nu ineens 5 stemmen met Mitchel, ken die gast niet eens. Wie heeft daarop gestemd
Morgen schatjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben 1 jaar geleden inderdaad naar Fatima geweest![]()
Goedemorgen trouwens![]()
(Ang3l
)
Ikkequote:en waarom heb ik in die Poll nu ineens 5 stemmen met Mitchel, ken die gast niet eens. Wie heeft daarop gestemd
Waarom is er geen sliep-uit smiley?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
en gaan we uitzonderingen maken, door Ang3l wel een kus te geven en de rest niet
Sorry kus voor iedereen dan, omdat ik in een goede stemming benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het topic een bepaald beeld van hem, en is zijn opgebouwde "reputatie" hem vooruit gesneld![]()
en gaan we uitzonderingen maken, door Ang3l wel een kus te geven en de rest niet
als jij dat in bed wel spelen omdat je denkt dat het je in een voordeel positie brengt, neem ik die uitdaging graag aan. Maar ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat onze wedstrijd zich in het openbaar zou afspelen omdat er vast een aantal fokkers getuige van willen zijn hoe ik na afloop als winnaar gehuldigd ga wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry kus voor iedereen dan, omdat ik in een goede stemming ben
En wat M betreft volgens mij is dat het jonge buurman van Ang3l, te jong dus, als ik spelletjes in bed wil spelen dan neem ik wel triviant mee
en jij hebt voor mij en hem gestemdquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij hebt voor mij en hem gestemd![]()
quote:wacht jij maar ik had nog niet gestemd maar ga dat nu doen
bij deze verklaar ik je officieel tot dumbass, je neemt zijn smiley serieusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een puberachtige verliefdheid zeg, als de ene iets zegt wat verkeerd opgevat zou kunnen worden reageert de ander verbolgen.
Ik denk dat de beeindiging van de relatie wel voor smeuig dramamateriaal gaat zorgen
nee dank je, ondanks dat ie er op zommige foto's wel leuk uit zag vind ik hem te jongquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja het ligt nu eenmaal in de lijn der verwachtingen dat wanneer Mitch en ik samen op stap gaan hij alle jongens aan zich bindt!Hij's nu eenmaal mooier en jonger dan ik
ondanks hetzelfde haar en dezelfde stijl.
Met de gaypride was 't helemala erg"Goh, zijn de broertjes color-coordinated op stap vandaag?" En het was totaal per ongeluk!!
Gestemdquote:O dear....
quote:
25% dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik iedereen zou afwerken daar!!!![]()
Ja zeg, ik kijk wel uit. Zit in m'n eigen stad hequote:
In Utrecht vond ik de meesten mwaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef MisterO het volgende:
Er zijn genoeg andere leuke jongens op Pann...
Dank jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
In Utrecht vond ik de meesten mwa
die leuke exemplaren waren ook al naar huis toe op het moment dat jullie binnen kwamenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
We gaan daarom ook naar Eindhovenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
waaronder een anonieme fok user die zich nog steeds hier niet gemeld heeft, ondanks beloftequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef MisterO het volgende:
Er zijn genoeg andere leuke jongens op Pann...
oh?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waaronder een anonieme fok user die zich nog steeds hier niet gemeld heeft, ondanks belofte![]()
Je mag me van Migueell geen Portugees meer leren.quote:
en dat vond ie zeeker heeeeel leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag me van Migueell geen Portugees meer leren.
Ik noemde hem een bicha
Hij was er ook in Utrechtquote:
Ah natuurlijk. Die heb je al gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kijk wel uit. Zit in m'n eigen stad he
Ik zei anoniem en nog nooit (voor zover ik weet) in dit topicquote:
Was zijn eigen schuld. Hij typte "Gotta go baby *slaps your ass*" waarop ik dus reageerde met "Ey! Bicha!"quote:
Komt wel nederlands is ook heel moeilijk en ik maak ook ontzettend veel fouten. Het gaat vooruit zinds ik meer met mijn vader en broer in het nederlands mail.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moest heel hard lachen en zei toen "Stop learning portuguese!!! DAMN YOU!!!". We hebben voor 't eerst een beetje in het Nederlands gechat. Hij kan 't wel, alleen die grammatica deugd echt van geen kantenMaar goed, ik snap wat ie bedoelt.
Maladrao kende hij trouwens niet. Hij kon er wel uit opmaken wat het was maar betwijfelde of het wel een echt bestaand woord was. Tuuuuurrlijk is 't datSpeciaal ontworpen voor de grootste maladrao ter wereld
It was mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zei anoniem en nog nooit (voor zover ik weet) in dit topic
dat is het toch iemand anders dan die ik nu als mystery guest gevraagd hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zei anoniem en nog nooit (voor zover ik weet) in dit topic
Stuart alan jones!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is het toch iemand anders dan die ik nu als mystery guest gevraagd heb
quote:
En al die andere in eerdere posts waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En jij leest dat allemaal af aan de hand van een enkele smiley?
HIW compleet met bijbel om ons allemaal te bekerenquote:
die heeft in het meet topic zijn komst al aangekondigdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HIW compleet met bijbel om ons allemaal te bekeren![]()
Zeg, ik heb zelf al 4 Bijbels in de kast staan hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HIW compleet met bijbel om ons allemaal te bekeren![]()
En waar ge jij mij dan tot bekeren, jij bent toch ook een goed katholiek (koor) altaar jongenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik heb zelf al 4 Bijbels in de kast staan hoor
Een oud Nederlandse, een geillustreerde oud Nederlandse, een nieuw Nederlandse en een Spaanse.
Ik vind de term koorknaapje weer niet van toepassing op Ang3lquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waar ge jij mij dan tot bekeren, jij bent toch ook een goed katholiek (koor) altaar jongen
er zijn er nog veeel meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze noemen elkaar toch altijd al lindo of maladrao oid.
El rabo grandequote:
Sex is my religion. Let us pray.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waar ge jij mij dan tot bekeren, jij bent toch ook een goed katholiek (koor) altaar jongen
quote:
Brasiliaansquote:
quote:
Je krijgt geen noekie meer van mequote:
Anjo Azul is slechtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik leer dan ook alleen slechte dingen van je
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
MisterO, ik heb je gevonden. De staande dan wel he. Die liggende is Vlarp
.
Ok ok ok.... die dan nietquote:
Moet je dat nou nog vragen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok ok.... die dan niet
En lindo ook niet, guapo niet, beijo niet.
Ok, jij wint! Wat wil je als kado?
Nee daar moest ik dus ook meteen aan denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom is de rabobank ook nooit aan uitbreiding in Spanje begonnen
quote:
@ Erikquote:
Je kent me, ik heb graag bevesitiging van het bekendequote:
Volgens mij kom jij op dit moment niks tekortquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je krijgt geen noekie meer van me.
de kolonies wijken niet allemaal evenveel afquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het 'tzelfde was, hooguit ander dialect
Spaans en Mexicaans scheelt in de uitspraak van bepaalde letters, datw eet ik wel. Mijn eerste lerares was Mexicaans dn de 2 anderen waren Spaans. Spanjaarden slissen meer (bij de z en s en zo) en de v is een b. Da's in het Mexicaans niet.
Het is van oorsprong hetzelfde net als afrikaans oud nederlands is, maar beide zijn natuurlijk in het land (Portugal en Brasil) geevolueerd. Daarom heb je woorden die Basiliaans zijn en sommige die Portugees zijn. Maar natuurlijk kunnen we elkaar heel goed verstaan, met hier en daar een misverstandje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het 'tzelfde was, hooguit ander dialect
Spaans en Mexicaans scheelt in de uitspraak van bepaalde letters, datw eet ik wel. Mijn eerste lerares was Mexicaans dn de 2 anderen waren Spaans. Spanjaarden slissen meer (bij de z en s en zo) en de v is een b. Da's in het Mexicaans niet.
Dank je wel Meester Nunoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is van oorsprong hetzelfde net als afrikaans oud nederlands is, maar beide zijn natuurlijk in het land (Portugal en Brasil) geevolueerd. Daarom heb je woorden die Basiliaans zijn en sommige die Portugees zijn. Maar natuurlijk kunnen we elkaar heel goed verstaan, met hier en daar een misverstandje.
Denk dat de verschillen tussen afrikaans en Nedeerlands veel groter zijn
Tot zover de educatieve gedeelte van vanmiddag
Maaaaaawninquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Mark weg uit SYTYCDquote:
reikt een kopje rustgevende rooibos thee aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:07 schreef creno het volgende:
mijn god, wat ben ik moe...
Ik had die ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark weg uit SYTYCD
(nu pas bij heeft kunnen kijken)
Heb je ook een goed glas cognac in de aanbiedingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt een kopje rustgevende rooibos thee aan
de V.S.O.P staat thuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb je ook een goed glas cognac in de aanbieding
Ik neem er vanmiddag wel een, want ik heb waarschijnlijk een appartement hier. Vanmiddag even kijken en keuren en dan zo snel mogelijk erin. Geen hotel meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de V.S.O.P staat thuis
gelive deze niet intraveneus in te nemen
daarvoor kunt u beter gebruik maken van een Wodka infuus
jaaaa, logeerpartijtjeeeees!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik neem er vanmiddag wel een, want ik heb waarschijnlijk een appartement hier. Vanmiddag even kijken en keuren en dan zo snel mogelijk erin. Geen hotel meer
Dat is het enige wat ik zal missen, voor de rest is het geweldig. Alleen nog even een schoonmaakster regelen als het doorgaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaaaa, logeerpartijtjeeeees!
ow wacht... dan mis ik wel de roomservice
Moet ik TMM oversturen voor je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik zal missen, voor de rest is het geweldig. Alleen nog even een schoonmaakster regelen als het doorgaat.
denk je echt dat hij en ik goed zullen opschietenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik TMM oversturen voor je?
Die verzorgt dat bij mij namelijk
(ik ben lui en onbekwaam)
Ligt er aan of je de 30e misbruik van me maaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk je echt dat hij en ik goed zullen opschieten![]()
Nou, bij mij komt het eigenlijk omdat het vorige huis waarin we samenwoonden 19 bij 8 was en dan 2 verdiepingen en we dat dus eeeecht niet zelf gingen schoonmakenquote:Ik ben ook lui en onbekwaam dus huur ik wel een schoonmaakpooldame of heer in
Zal ik hem aanpassen in: "Moet een piemel hebben"?quote:Onderstaand mijn eisenpakket, tevens in drievoud op te vragen bij mijn advocaat:Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt. Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends. Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken. Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag). Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt. Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen. Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken. Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten. Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen). Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik. Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent). Ik wil een vriend die het goed met al mijn persoonlijkheden kan vinden. Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij.
Mooi nummer dat je postte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... als ik nog een vriendje wil op of voor de 8e September, dan moet ik denk ik mijn eisenpakket een beetje aan gaan passen. Kwam hem net weer tegen:
[..]
Zal ik hem aanpassen in: "Moet een piemel hebben"?
quote:
Dat was bij die dans van Adele - Hometown Glory... ook Joshua & Katee, ook al 't geval. Toen ze zo door zijn armen dookquote:
Ja ik denk wel dat je het uiterlijk aspect en het sexueele aspect wel ERG onderbelicht voor jou doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... als ik nog een vriendje wil op of voor de 8e September, dan moet ik denk ik mijn eisenpakket een beetje aan gaan passen. Kwam hem net weer tegen:
[..]
Zal ik hem aanpassen in: "Moet een piemel hebben"?
Mooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Erik:
Had ik je die al ooit laten horen?
Zag hem net in SYTYCD weer.
Is het eigenlijk niet een beetje een standaard lijstje waarin de meesten zich moeten kunnen vinden. Op een enkel punt na?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat had ik ook, het punt van op blokken dansen is het enige dat niet past. Al weet ik ook niet of ik het kan vinden met de Heilige Drie-eenheid.
Ja werkt het ook echt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Best okay voor ¤ 14,95.
Wat is het überhaupt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Best okay voor ¤ 14,95.
Lapdeskquote:
zo fout?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:10 schreef Ang3l het volgende:
We zitten al helemaal in foute Duitse sferen te komen
volgens mij kan het nog fouterquote:
de BRADA laptopondersteuningquote:
Heut ist mein Tag heb ik inderdada ook al opgehad jaquote:
maar die is dan weer niet fout/kenmerkend, eerder voor de hand en zeker goed in het gehoor liggendquote:
Ja. Ik zou je vreemd aankijken als je gekke minuten zich daadwerkelijk zouden beperken tot slechts vijf minuten. Persoonlijk denk ik toch dat ik je het overgrote deel van de dag stomverbaasd zit aan te gapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.
Dan bekruipt mij toch een soort van angstgevoel dat ik de godsganse tijd onder je dekbed zit te 'Nouhouwen'. Maar als we dit proces kunnen automatiseren vind ik het okay!quote:Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.
Dit is een volkomen on-mo-ge-lijke opgave en dat weet je best! Dat is zoeken naar de bekende speld in het royale aanbod van wanstaltig slechte smaak naar de minst slechte. We gaan wel Will en Gracen!quote:Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.
Euh? Je stuurt me gewoon weg?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:43 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij moet ik BartjeBart uit veiligheidsoverwegingen maar het topic uitsturen
volgens mij gaat dat met hem met al die foute clips helemaal niet goed
Die zocht ik! Carnaval in de Pallazquote:
Ik heb rammstein idd een keer live gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:53 schreef Stroekie het volgende:
en onze festival bezoekers zullen deze act ook nog wel kennen ?
maar jij raakte toen ik modern talking postte de vorige keer ook al in zo"n bui dat ze niet meer uit je hoofd gingen?quote:
www.xfm.nl had hem wekenlang hoog in de playlist carousel staanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die zocht ik! Carnaval in de Pallaz
Smaakt thee anders uit een antieke vaas?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:10 schreef Zakje het volgende:
Ik heb echt opeens een ontzettende drang om gebakjes en petit fours te eten.....met thee, veel thee, uit zo'n antieke porseleinen theepot met bijbehorende kopjes.
Zo in de Pallaz is ie net dat tikkeltje ranziger.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:15 schreef Stroekie het volgende:
www.xfm.nl had hem wekenlang hoog in de playlist carousel staan
Ja maar... dat was om Modern Talking... heb die liedjes zo in mn hoofd...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij raakte toen ik modern talking postte de vorige keer ook al in zo"n bui dat ze niet meer uit je hoofd gingen?
Het gaat bij zulke zaken over de beleving , over het samenspel van vorm, kleur en ritueel wat het bijzonder maakt voor jouquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Smaakt thee anders uit een antieke vaas?
Ik ken iemand - vrij vaag - die wil altijd koffie uit dezelfde mok. Als dat ding in de vaatwasser staat, haalt ie hem eruit. Als hij vuil is, wast hij hem af.
Ik heb geprobeerd hem van dit autistisch gedrag af te helpen door zijn mok een keer te verstoppen: sindsdien kennen wij elkaar vrij vaag.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Smaakt thee anders uit een antieke vaas?
Ik ken iemand - vrij vaag - die wil altijd koffie uit dezelfde mok. Als dat ding in de vaatwasser staat, haalt ie hem eruit. Als hij vuil is, wast hij hem af.
Ik heb geprobeerd hem van dit autistisch gedrag af te helpen door zijn mok een keer te verstoppen: sindsdien kennen wij elkaar vrij vaag.
Je wordt bedankt...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:14 schreef m3nster het volgende:
*loopt verdwaald door een immens kantoorpand opzoek naar een snoepautomaat die hamka's heeft*
Ja, beetje eng wel, reclame voor medicijnen... d'r gaat een HOOP geld om (als je vier pagina's advertentieruimte moet kopen...)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
only in America
Nou géén hamka's aanwezig .. En ik had mezelf helemaal ingesteld dat ik die ging eten, mijn buik schreeuwt nu om hamka'squote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt bedankt...
*hamka's wil nu*
[..]
Ja, beetje eng wel, reclame voor medicijnen... d'r gaat een HOOP geld om (als je vier pagina's advertentieruimte moet kopen...)
Das wel héél erg goed voor zoiets lekkers..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:58 schreef wonderer het volgende:
Ik ken het gevoel
Trouwens, ik heb nog steeds caramels over van die ene zak *trots*
Ja, goed he? En ze lagen nog de hele tijd voor mijn neus ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:04 schreef m3nster het volgende:
[..]
Das wel héél erg goed voor zoiets lekkers..![]()
Hoe is het weer daaro ?
Lijkt Nederland wel, onweer en dan weer zon..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, goed he? En ze lagen nog de hele tijd voor mijn neus ook
Het weer was vandaag wel aardig, bewolkt en een graad of 22. De afgelopen week was het afwisselend onweer en zonnig.
Ik ga even iets doen dat geen computer behelst. Truste vast (ik weet niet wanneer je dienst is afgelopen).
Never settle for less.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:26 schreef PJORourke het volgende:
Als je te veel op lijstjes focust, zou je de een ware wel eens voorbij kunnen lopen. Open mind is toch het beste.
En blijf voor altijd alleen.quote:
Zo hey!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben me een beetje te buiten gegaan in het Meet-topic
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
In de baas z'n tijd!
en daar voel jij je nu beschaamd over??quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben me een beetje te buiten gegaan in het Meet-topic
TMM & Stroekie is niets nieuws?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar voel jij je nu beschaamd over??
ik heb in dat epistel niets schokkends kunnnen lezen, of dingen gezien die compleet nieuw voor me zijn
O ja, en dat worldwide stock report duurt uuuuren om aan te vragen. Da's ook nog een excuusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]De baas is op vakantie. De maandafsluiting ging erg smooth. De voorraad is enorm gedaald wat de main target was. Mijn assistent doet deze maand voor het eerst alle rapportages alleen. De meeting van vanochtend (van 9 tot 12) is gister ineens afgelast. De review meeting van vrijdag is tevens afgelast. Mijn taken voor de periode dat ik op vakantie ben zijn al overgedragen.
Kortom: Ja, in de baas zijn tijd
had je zondag maar beter op moeten lettenquote:
Hebben jullie al voor haar gezongen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Dreamer is trouwens jarig. Over 10 min gebak
Kattenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ja jij moest weer iemand van opdringerige katten redden
wat is er gebeurd op zondag en waarom hebben we dat nog niet kunnen zien hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je zondag maar beter op moeten letten![]()
maar ja jij moest weer iemand van opdringerige katten redden
Waarom denk je dat ik al heul vroeg op de verjaardag van TMM was, toen er nog geen andere bezoekers warenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er gebeurd op zondag en waarom hebben we dat nog niet kunnen zien hier
is dit een nieuwe romance Stroek ? TMM en Stroekiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al heul vroeg op de verjaardag van TMM was, toen er nog geen andere bezoekers waren![]()
en er stond hier toch niet niet voor niets maandacht ochtend dat bericht over uitgebroken stieren in zijn dorp
niet iedereen schreeuwt zulke dingen in dit topic van de dakenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dit een nieuwe romance Stroek ? TMM en Stroekie
Tss, mij zomaar alleen laten in mijn hyper-aanvalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:35 schreef Nuno_G het volgende:
Check, je mag razen zoveel je wilt, als het teveel wordt ga ik wel even naar de kroeg
Ik trek me juist de buitenwereld heel erg aan. Vaak veels TE erg.quote:Check, alhoewel als ik iets beschamends gedaan heb, dan trek ik m er niks van aan
Nou dan ga ik wel met Tha_Erik film kijkenquote:Soort van check, ik hou niet zo van DVD's kijken, maar ik pak er gewoon 1 zet hem aan en thats all.
Nou.... ik denk dat je aan die van mij ook een flinke kluif hebt. Die zijn enorm kritisch en erg beschermend.quote:Check vrienden zijn het belangrijkste in je leven (je moet ook op kunnen schieten met die van mij en ik denk dat dat moeilijker is)
quote:Check Bicha
Je weet het he, ik heb 1 enigst kind avond nodig!quote:Check alleen die bank en TV dat kan een probleem zijn
quote:Simpel check
En jij denkt dat ze me de ijsheks noemen vanwege mijn zachtaardige humor?quote:Check, ligt eraan wat voor een soort humor, ik kan nogal hard en sarcastisch zijn
Neeheeeeeeee, niet onverschilligquote:Check vind alles best, je danst en huppelt maar.
Psaans & Portugees is voor de meeste van mijn vrienden al geheimtaal, dus dat moet lukkenquote:Check
Mag. Zolang je het maar meent. Ik hou er niet van als een Nederlander "I love you" zegt i.p.v. "Ik hou van jou". Dat laatste klinkt veel sterker. Dat eerste is meer een... ja, flap-uit dingetje.quote:Mag het ook Amo-te wezen
Hoeveel zijn er dat?quote:Check zolang hje het ook maar met al de mijne kan vinden
Nee hoor. Lang niet iedereen wil een vriend die gek is. Er zijn zat van die saaie doorsnee humorloze bankzittende zouteloze aardappelzakken op deze wereld. Ik wil iemand die van 't leven geniet en niet zo serieus is. Zichzelf ook niet zo serieus neemt. Leven is al moeilijk genoeg af en toe. Je moet 't toch echt zelf leuk makenquote:Dat wil iedereen
Check. Al heb ik dus wel 1 avond op z'n tijd nodig om even te... aarden?quote:Ik wil een vriend die het niet van het rustige leven houdt (achter de geraniums zitten zal ik nooit doen).
Dat eerste volledige check, dat tweede een voorzichtige check.quote:Die alles niet zo seriues neemt en gewoon impulsief dingen beslist.
Checkquote:Iemand die altijd weg wil uit het burgelijke bestaan
Ja helaas, daar gaat 't mis. Ik spring alleen als iemand me duwt of mijn hand vasthoudt en samen springt. Anders heb ik hoogtevrees.quote:en nooit bang is om in het diepe te springen (sorry kleine aanvulling)
Ja goddammit. 2 missers in 1 klap!quote:- edit - En hij moet er lekker uitzien en een piemel hebben en een lekker rabo
O was dat 't?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al heul vroeg op de verjaardag van TMM was, toen er nog geen andere bezoekers waren![]()
en er stond hier toch niet niet voor niets maandacht ochtend dat bericht over uitgebroken stieren in zijn dorp
ja volgende keer gewoon eerst bellen met telefoon in plaats van met de deurbelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O was dat 't?!
Rik en ik waren dus eigenlijk nog net te vroeg?
Sorry!
Ach je had je broek toch snel genoeg omhoog?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgende keer gewoon eerst bellen met telefoon in plaats van met de deurbel
ja gelukkig kon ik dat discreet achter de keukendeur uitvoerenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je had je broek toch snel genoeg omhoog?
en jij durft jullie twee nog niet zelf aan dat lijstje toe te voegen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
En er is weer een Fok-koppel geboren
PJO & SJM
TMM & Stroekie
AwwwLief!
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij durft jullie twee nog niet zelf aan dat lijstje toe te voegen ?
Ècht?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
En er is weer een Fok-koppel geboren
PJO & SJM
TMM & Stroekie
AwwwLief!
Ik spring niet graag in overduidelijk gevaarlijke dieptenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Pakt Ang3l bij de hand en zet hem ook op het lijstje
Neee natuurlijk laat ik je niet op de bank zitten, alleen als dingen mij teveel worden dan ga ik naar de kroeg, bestel een wijn en ga alleen aan een tafel zitten en wil niet gestoord worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Tss, mij zomaar alleen laten in mijn hyper-aanval(gelukkig heb ik die niet zo heel veel meer, maar ik kan vroeger echt letterlijk stuiterend op de bank of het bed staan)
Ik trek me alleen dingen aan van mensen die er toe doen .quote:Ik trek me juist de buitenwereld heel erg aan. Vaak veels TE erg.
Primaquote:Nou dan ga ik wel met Tha_Erik film kijken
Bring it onquote:Nou.... ik denk dat je aan die van mij ook een flinke kluif hebt. Die zijn enorm kritisch en erg beschermend.
quote:Nahjaaa! Ik mag het woord niet meer gebruiken! Dan jij ook niet!
Wederom prima. zoals bove gezged ik heb een avond nodig waar ik alleen uitga en rustig ergens zit met wijn en kaas waar de wereld aan me voorbijgaatquote:Je weet het he, ik heb 1 enigst kind avond nodig!Dan zoek ik wel een ander om tegen in slaap te vallen voor 1x in de week
Misschien in combi met Erik?
quote:Goed zo.
Kunnen we gezellig samen bitchenquote:En jij denkt dat ze me de ijsheks noemen vanwege mijn zachtaardige humor?
Ik kan enorm genieten als iemand anders genietquote:Neeheeeeeeee, niet onverschilligGenieten!
Bom faz istoquote:Psaans & Portugees is voor de meeste van mijn vrienden al geheimtaal, dus dat moet lukken
Denk dat ik het meer meen in het portugeesquote:Mag. Zolang je het maar meent. Ik hou er niet van als een Nederlander "I love you" zegt i.p.v. "Ik hou van jou". Dat laatste klinkt veel sterker. Dat eerste is meer een... ja, flap-uit dingetje.
Oei heb je even de tijd ? maar hele goede ? 1 in Frankrijk, 4 in Portugal, 2 in NL en 1 ergens in de wereld nu en Natuurlijk R.quote:Hoeveel zijn er dat?
Kun je tegen iemand die het eigenlijk nog niet 10 minuten volhoudt op een bank, niet tegen een NL verjaardag kan waar iedereen in een kring zit en praat, waar niet gedanst wordtquote:Nee hoor. Lang niet iedereen wil een vriend die gek is. Er zijn zat van die saaie doorsnee humorloze bankzittende zouteloze aardappelzakken op deze wereld. Ik wil iemand die van 't leven geniet en niet zo serieus is. Zichzelf ook niet zo serieus neemt. Leven is al moeilijk genoeg af en toe. Je moet 't toch echt zelf leuk maken
Zoals boven heb ik ook mijn eigen dingenquote:Check. Al heb ik dus wel 1 avond op z'n tijd nodig om even te... aarden?
quote:Dat eerste volledige check, dat tweede een voorzichtige check.
quote:Check
Oeiquote:Ja helaas, daar gaat 't mis. Ik spring alleen als iemand me duwt of mijn hand vasthoudt en samen springt. Anders heb ik hoogtevrees.
Daar mag je zelf niet over beslissenquote:Ja goddammit. 2 missers in 1 klap!
Ik ook van mensen die er eigenlijk niet toe doen. Stom. I know.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:34 schreef Nuno_G het volgende:
Ik trek me alleen dingen aan van mensen die er toe doen .
Heeeeeeeeelemaal mee eens. Ik word gillend gek van die stelletjes die alleen nog maar dingen samen kunnen doen. Het lijken wel siamese tweelingen, met verlies van eigen identiteit. Nodig je de ene uit, wordt er vanuit gegaan dat dus ook de ander gevraagd is.quote:[..]
PrimaVind niet dat je alles met zijn 2en moet doen
R is toch geen persoonlijkheid van je? Dat is je vriend!quote:Oei heb je even de tijd ? maar hele goede ? 1 in Frankrijk, 4 in Portugal, 2 in NL en 1 ergens in de wereld nu en Natuurlijk R.
Ik verveel me altijd heel snel op zo'n verjaardagen. Ga ook bijna nooit naar de verjaardagen in mijn familiequote:Kun je tegen iemand die het eigenlijk nog niet 10 minuten volhoudt op een bank, niet tegen een NL verjaardag kan waar iedereen in een kring zit en praat, waar niet gedanst wordt![]()
Mag ik best!!!!!quote:Daar mag je zelf niet over beslissen
We zullen 't zien de 30equote:
Je zegt het zelf al STOM dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook van mensen die er eigenlijk niet toe doen. Stom. I know.
Ik ga alleen mee als me dat gevraagd wordt anders ga ik lekker mijn eigen dingen doen. Je bent en blijft je eigen persoon ook al heb je een relatie, Dat vind ik heel belangrijk en zo werkt mijn huidige relatie ookquote:Heeeeeeeeelemaal mee eens. Ik word gillend gek van die stelletjes die alleen nog maar dingen samen kunnen doen. Het lijken wel siamese tweelingen, met verlies van eigen identiteit. Nodig je de ene uit, wordt er vanuit gegaan dat dus ook de ander gevraagd is.
Ik heb echt zo'n behoefte aan mijn eigen dingen, zoals m'n dansles. Of met Eef in het park liggen etc. En als mijn vriendje dan af en toe eens mee zou gaan zou ik dat niet erg vinden, maar da's heel wat anders dan altijd samen zijn.Vre-se-lijk!
Het ging over vrienden en R is behalve mijn vriendje en alles ook dus een vriendquote:R is toch geen persoonlijkheid van je? Dat is je vriend!
Verjaardagen thuis zijn ok maar alle banken aan de kant, muziek en iedereen die heen en weer loopt van de keuken, salon naar buiten etc. Chaotisch dusquote:Ik verveel me altijd heel snel op zo'n verjaardagen. Ga ook bijna nooit naar de verjaardagen in mijn familiealleen peetoom en peettante en ouders natuurlijk. De rest sla ik over. Geen zin in.
Mijn verjaardag start met mensen die praten, maar Eef en ik nemen al snel de bank voor lief en gaan staan springen (tenminste, toen ze dat nog kon) en we eindigen altijd in de stad
Was ik komende verjaardag ook van plan (als ik 'm niet oversla
)
Neequote:Mag ik best!!!!!
Ik mag niet meer op je reageren van MisterOquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Nuno_G het volgende:
Verhaal
sinds wanneer laat jij je daar wat aan gelegen liggen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op je reageren van MisterO
Reikt Ang3l een B aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een heel gehoorzaam Engeltje hoor![]()
Jij dacht dat het een grap was ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin serieus te twijfelen of TMM en Stroekie niet gewoon écht waar is ipv een grap.
Ergens zou het best wel echt waar kunnen zijn, anders had TMM er al een drama omheen geschapen!
Ja het feit DAT het zo stil is zet je ana het twijfelen hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin serieus te twijfelen of TMM en Stroekie niet gewoon écht waar is ipv een grap.
Ergens zou het best wel echt waar kunnen zijn, anders had TMM er al een drama omheen geschapen!
Waarom nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij dacht dat het een grap was ?
Down boy! very goodquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
jij staat niet voor gekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog steeds wel. Een beetje. En dat is ook omdat ik niet voor gek wil staan als het daadwerkelijk een grap is, en dat ik dan de enige ben die het gelooft
.
Yours?! MINE!quote:
Ok ik trek me terug. Dat is dan het 3e stelletje in korte tijdquote:
Geef je zo gauw op?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok ik trek me terug. Dat is dan het 3e stelletje in korte tijd
PJO en Sam
TMM en Stroek
Ang3l en MisterO
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |