maar jij raakte toen ik modern talking postte de vorige keer ook al in zo"n bui dat ze niet meer uit je hoofd gingen?quote:
www.xfm.nl had hem wekenlang hoog in de playlist carousel staanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die zocht ik! Carnaval in de Pallaz
Smaakt thee anders uit een antieke vaas?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:10 schreef Zakje het volgende:
Ik heb echt opeens een ontzettende drang om gebakjes en petit fours te eten.....met thee, veel thee, uit zo'n antieke porseleinen theepot met bijbehorende kopjes.
Zo in de Pallaz is ie net dat tikkeltje ranziger.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:15 schreef Stroekie het volgende:
www.xfm.nl had hem wekenlang hoog in de playlist carousel staan
Ja maar... dat was om Modern Talking... heb die liedjes zo in mn hoofd...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij raakte toen ik modern talking postte de vorige keer ook al in zo"n bui dat ze niet meer uit je hoofd gingen?
Het gaat bij zulke zaken over de beleving , over het samenspel van vorm, kleur en ritueel wat het bijzonder maakt voor jouquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Smaakt thee anders uit een antieke vaas?
Ik ken iemand - vrij vaag - die wil altijd koffie uit dezelfde mok. Als dat ding in de vaatwasser staat, haalt ie hem eruit. Als hij vuil is, wast hij hem af.
Ik heb geprobeerd hem van dit autistisch gedrag af te helpen door zijn mok een keer te verstoppen: sindsdien kennen wij elkaar vrij vaag.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Smaakt thee anders uit een antieke vaas?
Ik ken iemand - vrij vaag - die wil altijd koffie uit dezelfde mok. Als dat ding in de vaatwasser staat, haalt ie hem eruit. Als hij vuil is, wast hij hem af.
Ik heb geprobeerd hem van dit autistisch gedrag af te helpen door zijn mok een keer te verstoppen: sindsdien kennen wij elkaar vrij vaag.
Je wordt bedankt...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:14 schreef m3nster het volgende:
*loopt verdwaald door een immens kantoorpand opzoek naar een snoepautomaat die hamka's heeft*
Ja, beetje eng wel, reclame voor medicijnen... d'r gaat een HOOP geld om (als je vier pagina's advertentieruimte moet kopen...)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
only in America
Nou géén hamka's aanwezig .. En ik had mezelf helemaal ingesteld dat ik die ging eten, mijn buik schreeuwt nu om hamka'squote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt bedankt...
*hamka's wil nu*
[..]
Ja, beetje eng wel, reclame voor medicijnen... d'r gaat een HOOP geld om (als je vier pagina's advertentieruimte moet kopen...)
Das wel héél erg goed voor zoiets lekkers..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:58 schreef wonderer het volgende:
Ik ken het gevoel
Trouwens, ik heb nog steeds caramels over van die ene zak *trots*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |