Ik wil een vriend die me aankijkt tijdens mijn “Gekke 5 minuten” met een blik van “Laat maar even uitrazen, dadelijk valt ie vanzelf om” en glimlacht omdat hij ’t ergens wel vertederend vindt.
Check, je mag razen zoveel je wilt, als het teveel wordt ga ik wel even naar de kroeg
Ik wil een vriend die samen met mij onder het dekbed kruipt dat ik in hurkzit over mijn hoofd heb getrokken en net als ik luidkeels “Nouhouhouuuuuwww” met me mee roept als ik me weer eens verstop voor de wereld om iets beschamends.
Check, alhoewel als ik iets beschamends gedaan heb, dan trek ik m er niks van aan
Ik wil een vriend die me helpt bij het uitzoeken van een DVD uit mijn kast zodat ik niet uren voor die kast sta te twijfelen welke ik nu eens zal gaan kijken waardoor het uiteindelijk te laat is voor een film en ik maar een aflevering Will & Grace ga kijken.
Soort van check, ik hou niet zo van DVD's kijken, maar ik pak er gewoon 1 zet hem aan en thats all.
Ik wil een vriend die het goed kan vinden met de belangrijkste personen in mijn leven, zijnde De Heilige Drie-Eenheid en mijn Wupsieflupsie (Liefst ook nog net zo gestoord graag).
Check vrienden zijn het belangrijkste in je leven (je moet ook op kunnen schieten met die van mij en ik denk dat dat moeilijker is)
Ik wil trouwens ook een vriend die net als ik rare bijnamen voor al zijn vrienden verzint en ze er dan ook voortdurend mee aanspreekt.
Check Bicha
Ik wil een vriend die samen met me vol energie op de blokken van een club springt maar net zo hard rustig een drankje kan pakken in de kroeg of op de bank TV wil kijken om dan samen heel suffig burgerlijk in slaap te vallen in elkaars armen.
Check alleen die bank en TV dat kan een probleem zijn
Ik wil een vriend die tijdens een ruzie zijn tong naar me uitsteekt waardoor alle problemen als sneeuw voor de zon wegsmelten en we alleen nog maar denken aan het goedmaken.
Simpel check
Ik wil een vriend die urenlang over de meest belachelijke fantasievolle onzin kan praten alsof het de belangrijkste dingen zijn op aarde, de meest flauwe humor uit kan spuien alsof ze serieus bedoeld zijn, maar ook met een knip van de vingers over kan schakelen naar echte serieuze en belangrijke dingen om ze uiteindelijk alsnog met een lieve lach af te sluiten.
Check, ligt eraan wat voor een soort humor, ik kan nogal hard en sarcastisch zijn
Ik wil een vriend die me niet uitlacht als ik dolblij rondspring met een nieuwe dvd, een nieuw boek, een enorm mooi MP3-tje, een leuk stukje papier, een stukje grappig uitziend pluis of zelfs maar een mooi glimmend glasscherfje (en misschien zelfs mijn vreugde deelt om zulke kleine dingen).
Check vind alles best, je danst en huppelt maar.
Ik wil een vriend die onze geheimtaal snapt en gebruikt op de meest ontoepasselijke plaatsen en momenten om vervolgens inwendig samen met me te gniffelen als mensen ons aankijken met een vreemde blik.
Check
Ik wil een vriend die de woorden “I love you” vervangt door “Ik hou van jou” zodra hij bij mij is (maar alleen als hij het meent).
Mag het ook Amo-te wezen
Ik wil een vriend die het goed met al mijn persoonlijkheden kan vinden.
Check zolang hje het ook maar met al de mijne kan vinden
Eigenlijk wil ik gewoon een vriend die net zo gek is als mij, en daarnaast net zo gek is OP mij.
Dat wil iedereen
Ik wil een vriend die het niet van het rustige leven houdt (achter de geraniums zitten zal ik nooit doen). Die alles niet zo seriues neemt en gewoon impulsief dingen beslist. Iemand die altijd weg wil uit het burgelijke bestaan en nooit bang is om in het diepe te springen (sorry kleine aanvulling)
- edit - En hij moet er lekker uitzien en een piemel hebben en een lekker rabo
[ Bericht 1% gewijzigd door Nuno_G op 06-08-2008 10:58:19 ]
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.