Ja het feit DAT het zo stil is zet je ana het twijfelen hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin serieus te twijfelen of TMM en Stroekie niet gewoon écht waar is ipv een grap.
Ergens zou het best wel echt waar kunnen zijn, anders had TMM er al een drama omheen geschapen!
Waarom nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op je reageren van MisterO
Nog steeds welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij dacht dat het een grap was ?
Down boy! very goodquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag niet meer op je reageren van MisterO
quote:
jij staat niet voor gekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog steeds wel. Een beetje. En dat is ook omdat ik niet voor gek wil staan als het daadwerkelijk een grap is, en dat ik dan de enige ben die het gelooft
.
Yours?! MINE!quote:
Ok ik trek me terug. Dat is dan het 3e stelletje in korte tijdquote:
Geef je zo gauw op?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok ik trek me terug. Dat is dan het 3e stelletje in korte tijd
PJO en Sam
TMM en Stroek
Ang3l en MisterO
![]()
Pardon?!quote:
GMTAquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?!
Tss, laat je me zo snel gaan?
Als je echt een stel bent wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?!
Tss, laat je me zo snel gaan?
Wat denk je zelf? Enne... als je van stellen af moet blijven zal ik me dan nu ook maar heeel snel terugtrekken?quote:
Ik weet wie die wijs man isquote:Zoals een wijs man al zei :
"Het is alleen zo oneerlijk dat wat er ook gebeurd, de engel ongeschonden uit de strijd komt en of er nu wel of niets iets gebeurd jij het halve topic over je heen gaat krijgen. A er gebeurt wat en jij wordt afgeschilderd als slet. B er gebeurt niets en jij wordt afgeschilderd als blaaskaak die op internet van alles roept maar waarvoor weer geld grote mond klein hartje."
Alleen wanneer jullie echt een stel zijn, blijft het niet bij het halve topic
En sorry voor het gebruik vn een PN in het topic![]()
Guys, guys! Waaaait a minute!quote:
ZEG!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Engel ongeschonden? Wat denk je dat er met de Engel gebeurt op het moment dat er wél wat plaatsvind en jij de wereld weer in trekt?
En als er niks gebeurt terwijl iedereen weet dat het toch is waar de Engel op hoopt.
Beiden eindigen in een gebroken hart voor onze Cherubijn.
Ik lees pas net dat er dus nog een hogere Engelsoort isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG!!!!!!!!!!!
Ten eerste: Ik ben een Serafijn en geen Cherubijn
Nou vooruit danquote:Ten tweede: Zullen we even in het midden laten waar ik op hoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |