Ah natuurlijk. Die heb je al gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kijk wel uit. Zit in m'n eigen stad he
Ik zei anoniem en nog nooit (voor zover ik weet) in dit topicquote:
Was zijn eigen schuld. Hij typte "Gotta go baby *slaps your ass*" waarop ik dus reageerde met "Ey! Bicha!"quote:
Komt wel nederlands is ook heel moeilijk en ik maak ook ontzettend veel fouten. Het gaat vooruit zinds ik meer met mijn vader en broer in het nederlands mail.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moest heel hard lachen en zei toen "Stop learning portuguese!!! DAMN YOU!!!". We hebben voor 't eerst een beetje in het Nederlands gechat. Hij kan 't wel, alleen die grammatica deugd echt van geen kantenMaar goed, ik snap wat ie bedoelt.
Maladrao kende hij trouwens niet. Hij kon er wel uit opmaken wat het was maar betwijfelde of het wel een echt bestaand woord was. Tuuuuurrlijk is 't datSpeciaal ontworpen voor de grootste maladrao ter wereld
It was mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zei anoniem en nog nooit (voor zover ik weet) in dit topic
dat is het toch iemand anders dan die ik nu als mystery guest gevraagd hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zei anoniem en nog nooit (voor zover ik weet) in dit topic
Stuart alan jones!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is het toch iemand anders dan die ik nu als mystery guest gevraagd heb
quote:
En al die andere in eerdere posts waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En jij leest dat allemaal af aan de hand van een enkele smiley?
HIW compleet met bijbel om ons allemaal te bekerenquote:
die heeft in het meet topic zijn komst al aangekondigdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HIW compleet met bijbel om ons allemaal te bekeren![]()
Zeg, ik heb zelf al 4 Bijbels in de kast staan hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HIW compleet met bijbel om ons allemaal te bekeren![]()
En waar ge jij mij dan tot bekeren, jij bent toch ook een goed katholiek (koor) altaar jongenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik heb zelf al 4 Bijbels in de kast staan hoor
Een oud Nederlandse, een geillustreerde oud Nederlandse, een nieuw Nederlandse en een Spaanse.
Ik vind de term koorknaapje weer niet van toepassing op Ang3lquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waar ge jij mij dan tot bekeren, jij bent toch ook een goed katholiek (koor) altaar jongen
er zijn er nog veeel meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze noemen elkaar toch altijd al lindo of maladrao oid.
El rabo grandequote:
Sex is my religion. Let us pray.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waar ge jij mij dan tot bekeren, jij bent toch ook een goed katholiek (koor) altaar jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |