Ben 1 jaar geleden inderdaad naar Fatima geweestquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar in frankrijk merk je al goed dat kerk nog veel meer deel uit maakt van sociale omgeving van mensen, zeker buiten de grote steden. Volgens mij liggen Lourdes en Fatima ook niet voor niets ver weg in het zuiden in plaats van hier bij ons stuuge noord en west europeanen
Blijkbaar heeft het topic een bepaald beeld van hem, en is zijn opgebouwde "reputatie" hem vooruit gesneldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben 1 jaar geleden inderdaad naar Fatima geweest![]()
Goedemorgen trouwens![]()
(Ang3l
)
en waarom heb ik in die Poll nu ineens 5 stemmen met Mitchel, ken die gast niet eens. Wie heeft daarop gestemd
Morgen schatjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben 1 jaar geleden inderdaad naar Fatima geweest![]()
Goedemorgen trouwens![]()
(Ang3l
)
Ikkequote:en waarom heb ik in die Poll nu ineens 5 stemmen met Mitchel, ken die gast niet eens. Wie heeft daarop gestemd
Waarom is er geen sliep-uit smiley?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
en gaan we uitzonderingen maken, door Ang3l wel een kus te geven en de rest niet
Sorry kus voor iedereen dan, omdat ik in een goede stemming benquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het topic een bepaald beeld van hem, en is zijn opgebouwde "reputatie" hem vooruit gesneld![]()
en gaan we uitzonderingen maken, door Ang3l wel een kus te geven en de rest niet
als jij dat in bed wel spelen omdat je denkt dat het je in een voordeel positie brengt, neem ik die uitdaging graag aan. Maar ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat onze wedstrijd zich in het openbaar zou afspelen omdat er vast een aantal fokkers getuige van willen zijn hoe ik na afloop als winnaar gehuldigd ga wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry kus voor iedereen dan, omdat ik in een goede stemming ben
En wat M betreft volgens mij is dat het jonge buurman van Ang3l, te jong dus, als ik spelletjes in bed wil spelen dan neem ik wel triviant mee
en jij hebt voor mij en hem gestemdquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij hebt voor mij en hem gestemd![]()
quote:wacht jij maar ik had nog niet gestemd maar ga dat nu doen
bij deze verklaar ik je officieel tot dumbass, je neemt zijn smiley serieusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een puberachtige verliefdheid zeg, als de ene iets zegt wat verkeerd opgevat zou kunnen worden reageert de ander verbolgen.
Ik denk dat de beeindiging van de relatie wel voor smeuig dramamateriaal gaat zorgen
nee dank je, ondanks dat ie er op zommige foto's wel leuk uit zag vind ik hem te jongquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja het ligt nu eenmaal in de lijn der verwachtingen dat wanneer Mitch en ik samen op stap gaan hij alle jongens aan zich bindt!Hij's nu eenmaal mooier en jonger dan ik
ondanks hetzelfde haar en dezelfde stijl.
Met de gaypride was 't helemala erg"Goh, zijn de broertjes color-coordinated op stap vandaag?" En het was totaal per ongeluk!!
Gestemdquote:O dear....
quote:
25% dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik iedereen zou afwerken daar!!!![]()
Ja zeg, ik kijk wel uit. Zit in m'n eigen stad hequote:
In Utrecht vond ik de meesten mwaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef MisterO het volgende:
Er zijn genoeg andere leuke jongens op Pann...
Dank jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
In Utrecht vond ik de meesten mwa
die leuke exemplaren waren ook al naar huis toe op het moment dat jullie binnen kwamenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
We gaan daarom ook naar Eindhovenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
waaronder een anonieme fok user die zich nog steeds hier niet gemeld heeft, ondanks beloftequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef MisterO het volgende:
Er zijn genoeg andere leuke jongens op Pann...
oh?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waaronder een anonieme fok user die zich nog steeds hier niet gemeld heeft, ondanks belofte![]()
Je mag me van Migueell geen Portugees meer leren.quote:
en dat vond ie zeeker heeeeel leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag me van Migueell geen Portugees meer leren.
Ik noemde hem een bicha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |