De massive announcement was er wel, alleen iedereen heeft hem gemistquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
De ''massive'' announcement van Square Enix is dus ook een joke![]()
Heb jij Siren al binnen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Uncharted , Siren , Grid
het worden weer mooie dagen
ik verwacht hem elk momentquote:
UDF ? wazda?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
UDF Donderdag pasMorgen PJE dan maar
TROPHIEHOEREN UNITED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Like.... dude!?!?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, het heeft me vele uren gekost maar ik heb vrijwel alle trophies. Alleen nog wat kills met een aantal wapens
wow respectquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, het heeft me vele uren gekost maar ik heb vrijwel alle trophies. Alleen nog wat kills met een aantal wapens
Hoe de fuck krijg je grenade hangmanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Edit: Zo. Mijn eerste platinum trophy![]()
![]()
![]()
Instructiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je grenade hangman![]()
echt te weinig mogelijkheden ervoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Ja ok dat begrijp ik, dan kan ik normal iig overslaan, ben nu op easy begonnen voor de meeste medals, en ga dan wel hard en crushing nog doen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Als je de game voor het eerst speelt is Hard het moeilijkste dat je kan kiezen. Crushing speel je pas vrij als je de game 1 keer hebt uitgespeelt. Als je op Hard speelt en je bent klaar dan krijg je de trophies voor alle makkelijkere moeilijkheids graden er ook bij
Ik weet trouwens niet 100% zeker dat je crushing vrij speelt ook als je hem 1x op easy uit speelt. Misschien dat ie pas vrij komt na 1x op hard. Ik zal even voor je kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik, dan kan ik normal iig overslaan, ben nu op easy begonnen voor de meeste medals, en ga dan wel hard en crushing nog doen...
Het is na hard dat wist ik al, heb mn savegame verwijderd en ga nu een new game op hard beginnen, wish me luck. hier btw een goede treasure guidequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet 100% zeker dat je crushing vrij speelt ook als je hem 1x op easy uit speelt. Misschien dat ie pas vrij komt na 1x op hard. Ik zal even voor je kijken.
Die heb ik ook gebruiktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is na hard dat wist ik al, heb mn savegame verwijderd en ga nu een new game op hard beginnen, wish me luck. hier btw een goede treasure guide
Je moet een nieuwe game starten en beginnen ZONDER je oude stats mee te nemen naar de nieuwe game. Je maakt dus een nieuwe save game aan en je start bij 0. Als je met een oude save start zodat je de ingame cheats kan gebruiken dan werken de trophies nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Mag je een oude save-game laden en van daaruit new game crushing doen? Of telt dat niet?
Kun je dit altijd doen op oude savegames? Want ik heb dit dus al eens eerder gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe game starten en beginnen ZONDER je oude stats mee te nemen naar de nieuwe game. Je maakt dus een nieuwe save game aan en je start bij 0. Als je met een oude save start zodat je de ingame cheats kan gebruiken dan werken de trophies nietOok niet als je de stats mee neemt naar een nieuwe game. Beetje verwarrend misschien maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Je kan WEL een nieuwe game starten en direct op crushing beginnen.
Ja. Je start gewoon het spel op en kiest voor start new game. Je maakt dan een nieuwe save aan. Je stelt hem in op Crushing en je word ook gevraagt of je de stats van je vorige playthrough mee wil nemen naar je nieuwe game. Dat moet je dus NIET doen. Als je dat wel doet dan heb je dus je medals die je tijdens je vorige playthrough haalde al. Maar dan werken de trophies niet meer. Kies dus voor "No". Dat je de game al eens eerder hebt uitgespeelt maakt niet uit. Ik ben ook direct op crushing begonnen en ik ben dus al klaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je dit altijd doen op oude savegames? Want ik heb dit dus al eens eerder gedaan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Instructies:
Dat je dat gaat doen joh! Dat soort achievements haat ik omdat het totaal nergens op slaat om zo iets stom 5 keer achter te doen door middel van steeds weel opnieuw ladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Altijd mooi een potje kont schoppenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef robbolo het volgende:
ff online bij SC4, wat zijn er ongelofelijk veel spammers daar zeg, alleen maar dezelfde aanval blijven doen :S ziele pootjes
En kan er niet een filter komen om al doe laggers eruit te filteren? Irritant gedoe
Het klinkt moeilijker dan het is hoor. Ik was klaar in een paar minuten. De checkpoint is namelijk bovenop die rotsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat je dat gaat doen joh! Dat soort achievements haat ik omdat het totaal nergens op slaat om zo iets stom 5 keer achter te doen door middel van steeds weel opnieuw laden
Ah, eindelijk. Ik dacht dat het afgelopen donderdag al zou komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande donderdag Conquest mode in Bad Company
Wat dacht je op de 360; Yoda kan je niet gooien dus de ideale char om te ziekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef robbolo het volgende:
ff online bij SC4, wat zijn er ongelofelijk veel spammers daar zeg, alleen maar dezelfde aanval blijven doen :S ziele pootjes
En kan er niet een filter komen om al doe laggers eruit te filteren? Irritant gedoe
Je hebt wel levels he. Niet vergetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:50 schreef Gamer_V het volgende:
Het is niet als achievements, alleen in plaats van van 5, 10 of 20 punten, is het brons, zilver en goud. Afhankelijk van hoe moeilijk de maker dacht dat het zou zijn.
Kom op zeg
Hoop niet dat we die er nog bij krijgen met DLCquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:13 schreef Govinda het volgende:
[..]
Wat dacht je op de 360; Yoda kan je niet gooien dus de ideale char om te zieken
Jawel, dat wordt de DLC voor de PS3 en de 360 krijgt Darthquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoop niet dat we die er nog bij krijgen met DLC
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:11 schreef Govinda het volgende:
[..]
Jawel, dat wordt de DLC voor de PS3 en de 360 krijgt Darth
Volgens mij (nog) niet online.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
En kun je al ergens zien hoe je vrienden het doen, vergelijkbaar met Xbox.com?
Als je daar voor moet betalen is dat dus echt de smerigste streek die je als developer kan uithalen. Content uit de retailversie houden en die vervolgens een paar weken later tegen betaling aanbiedenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:11 schreef Govinda het volgende:
[..]
Jawel, dat wordt de DLC voor de PS3 en de 360 krijgt Darth
http://www.insidegamer.nl(...)dcompany/videos/8172quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande donderdag Conquest mode in Bad Company
Helemaal mee eens; SC4 had al downloads in de store staan de dag dat SC4 uitkwam. Hoe bedoel je uitmelkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je daar voor moet betalen is dat dus echt de smerigste streek die je als developer kan uithalen. Content uit de retailversie houden en die vervolgens een paar weken later tegen betaling aanbieden![]()
Slechtste ontwikkeling van deze generatie imho (samen met installaties).
Domination dus? En geen nieuwe maps?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)dcompany/videos/8172
quote:Europese PSN datum Ratchet & Clank
Na Ratchet & Clank: Tools of Destruction komt Insomniac Games met het kleine vervolg Ratchet & Clank: Quest for Booty. Quest for Booty is een PlayStation Network en Blu-Ray titel met beperkte spelduur.
Sony Computer Entertainment Europe meldt dat de game op 21 augustus in de PlayStation Store verschijnt. De releasedatum van de Blu-Ray versie is onbekend. In Amerika kost de game $14.99, de Europese prijs blijft echter onbekend.
quote:Warhawk trophies komen eind deze maand
Na Uncharted: Drake's Fortune moeten er meer games gaan volgen die alsnog trophies ondersteunen, eind deze maand is het tijd voor Warhawk.
Op 27 augustus zal Warhawk zijn 1.5 patch krijgen, hierin worden er vijftig trophies aan de game toegevoegd die we als gamer kunnen unlocken. Trophies lopen uiteen van het hosten van een match voor vier uur tot een perfect deathmatch, waarbij je een potje door komt zonder gedood te worden en ook nog eens als eerste eindigt.
Naast de trophies krijgen we met de update ook de mogelijkheid om custom muziektracks vanuit het Home menu af te spelen, nieuwe kleurtjes voor de voertuigen en nieuwe tutorials om nieuwe gamers op gang te helpen.
www.gamez.nlquote:Volgens het tijdschrift ‘Official PlayStation Magazine’ zou Left 4 Dead toch verschijnen voor de PlayStation 3. Voorlopig was enkel een pc- en Xbox 360-versie aangekondigd.
Gisteren wisten we te melden dat de PlayStation 3-versie van Left 4 Dead in de maak is volgens het magazine. Ontwikkelaar Valve zou zich niet bezig houden met de versie, maar de ontwikkeling uitbesteden aan een interne studio van Electronic Arts. Valve ontkent nu dat EA hieraan werkt en geeft aan dat er geen PlayStation 3-versie in productie is.
The Orange Box voor de PS3 was uiteindelijk ontwikkeld omdat EA zelf kwam aanzetten met de vraag of zij die versie mochten maken. Valve zegt zelf niet actief op zoek te zijn naar ontwikkelaars om een PS3-versie van Left 4 Dead te maken.
Nieuwe IP
Omdat Half-Life een bekende franchise is, is er ook interesse van andere partijen om hem naar de PS3 te krijgen. Aangezien Left 4 Dead nieuw is, is de interesse ook minder groot, stelt Doug Lombardi van Valve.
Valve heeft nooit veel interesse getoond in de PS3. Lombardi gaf eerder aan dat ze niet bekend zijn met de console en Valve-baas Gabe Newell stelde zelfs dat de console verspilling van tijd is voor iedereen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef RedemptioN het volgende:
toch geen left 4 dead?
[..]
Valve heeft nooit veel interesse getoond in de PS3. Lombardi gaf eerder aan dat ze niet bekend zijn met de console en Valve-baas Gabe Newell stelde zelfs dat de console verspilling van tijd is voor iedereen.
Wat ben ik blij dat ik een ps3 hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:13 schreef Govinda het volgende:
[..]
Wat dacht je op de 360; Yoda kan je niet gooien dus de ideale char om te zieken
Ik moet m ook nog uitspelen, maar het komt er alsmaar niet van...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:14 schreef Jovatov het volgende:
MGS4 eindelijk uitgespeeld (wegens kapotte PS3 vijf weken langer wachten)
Machtig mooi spel
Beste wat de PS3 te bieden heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik moet m ook nog uitspelen, maar het komt er alsmaar niet van...
Same here. De welbekende zomerdip is weer aangebroken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik moet m ook nog uitspelen, maar het komt er alsmaar niet van...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:14 schreef Govinda het volgende:
Deacon_Tigra, heb jij Siren binnegekregen vandaag?![]()
Bij mij zijn ze wel aan de deur geweest maar was niet thuis en er moest voor getekend worden...morgen dus ophalen!
Ow balen, je had hem 2 dagen eerder besteld (jij 25 juli ik de 27ste), ik heb hem via jouw linkjequote:
Bij mij is het inderdaad ook met periodes dat ik veel game. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vrij veel Stardust coöp gespeeld heb. Bij het laatste potje kwamen we met 55 miljoen net niet in de top 200...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here. De welbekende zomerdip is weer aangebroken.![]()
Maar ik speel het spel straks zeker uit!
Volgens mij moet je iets beter zoeken, want in principe staat hij overal (ook bij de Bart Smit ed) voor ¤29,95. Ook zonder platinumhoesjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef Renzokuken het volgende:
Wanneer komt die platinum collectie nou in de winkels te liggen?
Ik wil heavenly sword namelijk nog wel proberen voor een mooi prijsje.
Vanmiddag heb ik nog even gekeken maar dat was zonde van m'n tijd.![]()
Tevens wil ik jullie melden dat gamen met een oogontsteking verdomd lastig is..
(beterschapskaartjes graag deponeren aan Deacon Tigra)
Guitar Hero of Rock Band gaan spelen. Dat doe je met je orenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef Renzokuken het volgende:
Wanneer komt die platinum collectie nou in de winkels te liggen?
Ik wil heavenly sword namelijk nog wel proberen voor een mooi prijsje.
Vanmiddag heb ik nog even gekeken maar dat was zonde van m'n tijd.![]()
Tevens wil ik jullie melden dat gamen met een oogontsteking verdomd lastig is..
29,95!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij moet je iets beter zoeken, want in principe staat hij overal (ook bij de Bart Smit ed) voor ¤29,95. Ook zonder platinumhoesje
En beterschap, oogonstekingen zijn niet fijn
Ik heb een oogontsteking hoor, geen zak met geldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Guitar Hero of Rock Band gaan spelen. Dat doe je met je oren
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:27 schreef Renzokuken het volgende:
klopt, heb uncharted ook in originele hoes voor 30 euroquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
29,95!![]()
Ik dacht dat ze 20 euro zouden gaan kosten
Ik voor 22quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
klopt, heb uncharted ook in originele hoes voor 30 euro
die heb ik voor niks uit mogen spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
klopt, heb uncharted ook in originele hoes voor 30 euro
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik voor 22Morgen issie binnen
Vertel me morgen even of i ook in NL gespeeld kan wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb hem ook geïmporteerd (vorig jaar november al) en hij is ook gewoon in het Nederlands te spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Vertel me morgen even of i ook in NL gespeeld kan wordenAlvast bedankt
Sweetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb hem ook geïmporteerd (vorig jaar november al) en hij is ook gewoon in het Nederlands te spelen
Bij Play.com heb je m voor 17,50, daar is namelijk een actie dat je 2 platinum games of 2 bluray's kunt kopen voor 35 euroquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En nog 5% korting, zie Games Import topicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bij Play.com heb je m voor 17,50, daar is namelijk een actie dat je 2 platinum games kunt kopen voor 35 euro
Hier is de link: http://www.play.com/Games/PlayStation3/3-/193629/2-/Promo.html
quote:First, we created our own sackboy, which acts as your in-game avatar. You have the creative freedom to go as minimalist or over the top as you like. Another journalist sitting nearby during our hands-on time re-created Final Fantasy villain Sephiroth, complete with miniature wooden sword. We went for a more subdued Solid Snake for our onscreen character, with a camo suit and cardboard-box headgear.
quote:LittleBigPlanet imposes very few restrictions on you as the creator, though it's worth mentioning that even with a relatively small palette of objects and materials at your disposal, it can be a daunting experience. Having so much creative control and being able to complete goals using many different approaches is a bit like being given the keys to the city and then told you can do anything. Where do you even start? Our first hour was spent considering what we wanted to make and then attempting to make a prototype of a couple of ideas.
Sweetquote:The modular nature of LBP extends beyond the items you can drop into levels and includes the levels themselves. Variables such as the lighting or fog in a level can be tweaked independently, turning an outdoor day environment into a spookier nighttime setting ripe for ghosts and ghouls.
quote:Game Critics Awards 2008
Best of Show
Fallout 3
(Bethesda Softworks for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Original Game
Mirror's Edge
(DICE/Electronic Arts for PC, PlayStation 3, Xbox 36)
Best Console Game
LittleBigPlanet
(Media Molecule/Sony Computer Entertainment for PlayStation 3)
Best PC Game
Spore
(Maxis/EA)
Best Handheld Game
Resistance: Retribution
(Bend Studio/Sony Computer Entertainment for PSP)
Best Hardware/Peripheral
Rock Band 2 Ion “Drum Rocker” Set
(ION Audio/MTV Games for Xbox 360)
Best Action Game
Gears of War 2
(Epic Games/Microsoft Game Studios for Xbox 360)
Best Action/Adventure Game
Dead Space
(EA Redwood Shores/EA for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Role Playing Game
Fallout 3
(Bethesda Softworks for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Racing Game
Pure
(Black Rock/Disney Interactive Studios for PC, PlayStation 3, Xbox 360)
Best Sports Game
Madden NFL 09
(Tiburon/EA for All Systems)
Best Fighting Game
Street Fighter IV
(Capcom for Arcade)
Best Strategy Game
Tom Clancy’s EndWar
(Ubisoft Shanghai/Ubisoft for PlayStation 3, Xbox 360)
Best Social/Casual/Puzzle
LittleBigPlanet
(Media Molecule/Sony Computer Entertainment for PlayStation 3)
Best Online Multiplayer
Left 4 Dead
(Valve/EAP for PC, Xbox 360)
Neem er ook maar rustig de tijd voor.quote:Team Ico boss: My PS3 game hasn’t hit critical development yet
August 5th, 2008 @ 15:53
Ico and Shadow of the Colossus team lead Fumito Ueda has confirmed that his upcoming PS3 title has not yet reached the “critical” stage of production.
“I’m not feeling any pressure at the moment because time is not critical yet,” he said, talking in the latest edition of UK mag gamesTM.
“Production has not reached the critical stage. The company is very reasonable thanks to my achievements in the past. So, although I do get pressurised, that’s not happened yet [on the current project], and that’s something I feel gratitude for, that the company gives us the opportunity to focus by giving us time.”
Ueda’s game is obviously highly anticipated, but the Sony superstar refused to be drawn on the identity of the project.
“I’m working on a PlayStation 3 title,” he added. “That’s as far as I can go.”
OMFGquote:LittleBigPlanet: Pre-order Goodness
Posted by Mark Valledor // Marketing Manager, SCEA
Hey all,
We’ve been working with our North American retailers to promote the release of LittleBigPlanet in October 2008. And now that the “planning dust” has settled, we wanted to share early details of our pre-order campaign for you to decide which item you’d like. Stay tuned for much more detail on which retailer will have what pre-order item and when to go to your favorite retailer to reserve your copy.
Here’s the master list:
The Official “LittleBigPlanet Creator” MiniGuide by Brady Games - This exclusive digital guide is a primer for LittleBIGPlanet’s CREATE tools and provides users with a quick tutorial to begin developing their own levels.”
LittleBigStickerBook - For those of you who love to customize - this item is for you! This exclusive sticker book contains some of our favorite LBP imagery for you to apply your own ‘mash-up’ to your favorite possessions. Or take something else you own and make it your favorite!
LittleBigPouch - Keep your LBP game safe and protected from the elements with this exclusive burlap pouch. Its so unique and stylish, it would make a SackMother proud.
Exclusive Nariko SackGirl - SackBoy’s beware! Nariko SackGirl has been known to keep other SackBoys (and SackGirls) in check. This exclusive downloadable costume features our favorite heroine on the PS3.
Exclusive Kratos SackBoy - Nuff’ said. Yes…the forum rumors were true - but the biggest question remains “why didn’t this guy smile?” Seriously, this is another exclusive downloadable costume that will elevate your SackBoy status to godlike proportions.
Ebay?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:47 schreef PirE het volgende:
Weet iemand jullie misschien waar ik NCAA Football 09 kan halen? Mijn lokale gameswinkel heeft hem niet![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://blog.us.playstatio(...)-pre-order-goodness/
![]()
![]()
Check dit.
[..]
OMFGKratos en Nariko Sackboy
![]()
![]()
Need!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://blog.us.playstatio(...)-pre-order-goodness/
![]()
![]()
GIVEMETEHNARIKOANDKRATOSAWESOMENESS!!!!quote:Check dit.
[..]
OMFGKratos en Nariko Sackboy
![]()
![]()
Hoe was het in Tokyo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:31 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooo...en weer terug van vakantie. Nog iets gemist?
Heb wel een Dualshock opgepikt.
quote:
Saai, lelijke HUD, overal munitie (veel te veel) en een co-op partner die continue in de weg loopt...quote:
lolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Saai, lelijke HUD, overal munitie (veel te veel) en een co-op partner die continue in de weg loopt...
yay...
Een van de paar games die mij nog niet warm kan krijgenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Saai, lelijke HUD, overal munitie (veel te veel) en een co-op partner die continue in de weg loopt...
yay...
Dus als jij met je vrienden co-op speelt lopen ze altijd in de wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
en een co-op partner die continue in de weg loopt...
Geweldige stadquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geweldige stad
3 dagen was veels te kort, ik had er wel 3 weken kunnen blijven.
euh... nee... ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:10 schreef Govinda het volgende:
[..]
lolWas er ook nog wat positiefs te melden?
ho, wacht ff.... ik becomentarieer het filmpje he? Niet de game!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog maar 1/10 van het spel gezien. En de A.I. van je co-op partner is nu niet bepaald best nee maar het spel is nog 9 maanden verwijdert van release. Dat komt wel goed.
En nu klaag je wel over te veel munitie maar ik wil je straks in het spel wel horen. Volgens de producer zal je nu door veel grotere groepen zombies worden aangevallen dan ooit te voren.
AI co-op... duh!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus als jij met je vrienden co-op speelt lopen ze altijd in de wegNieuwe vrienden zoeken
Ik ben ook niet overdondert van uiteindelijke gameplay hoor, maar mag ik vragen of jij RE4 hebt gespeeld? Voegt wel bij waarom jij iet of niet leuk vind imho bij deze gamequote:
Nee, zelf geen RE4 gespeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben ook niet overdondert van uiteindelijke gameplay hoor, maar mag ik vragen of jij RE4 hebt gespeeld? Voegt wel bij waarom jij iet of niet leuk vind imho bij deze game
sollyquote:
Is absoluut en helemaal niet erg. Dan ga je deel 5 zeker ineens compleet en helemaal kut vindenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is absoluut en helemaal niet erg. Dan ga je deel 5 zeker ineens compleet en helemaal kut vinden
Maar dan mag je er eigenlijk HELEMAAL niets over zeggen. En nu terug je mand in.![]()
De bundle is min, mine I tell youquote:$59.99 - SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation (Bundle Version)
* SOCOM Confrontation op Blu-ray
* Bluetooth® Headset voor de PLAYSTATION®3
* Behind the Scenes videos
$39.99 - SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation (Stand Alone Version)
* SOCOM Confrontation op Blu-ray
* Géén Bluetooth® Headset voor de PLAYSTATION®3
* Géén Behind the Scenes videos
$39.99 - SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation via het PlayStation Network
* SOCOM Confrontation via PS Store
* Géén Bluetooth® Headset voor de PLAYSTATION®3
* Géén Behind the Scenes videos
De game zal op 14 oktober verkrijgbaar zijn in Amerika. Een Europese release zal binnenkort vrijgegeven worden maar de developers hopen althans op een wereldwijde release.
Bron: psonly.nl
quote:Bronze
Sofa Subjugator Bronze: Win 5 Sofa vs Sofa games
The Barnard Award Bronze: Score over 1500 points in Single player
Lonesome and Loving it Bronze: Play 5 single player games
MyBuzz Enthusiast Bronze: Play 1 MyBuzz game
Sofa Surfer Bronze: Play 1 Sofa vs Sofa game
Socialite Bronze: Play 5 Multiplayer games
Silver
Sofa Subjugator Silver: Win 20 Sofa vs Sofa games
The Barnard Award Silver: Score over 3000 points on single player
Lonesome and Loving it Silver: Play 20 single player games
MyBuzz Enthusiast Silver: Play 20 MyBuzz games
Sofa Surfer Silver: Play 15 Sofa vs Sofa games
Socialite Silver: Play 20 multiplayer games
Gold
Sofa Subjugator Gold: Win 50 sofa vs sofa games
The Barnard Award Gold: Score 5000 points in single player
Lonesome and Loving it Gold: Play 50 single player games
MyBuzz Enthusiast Gold: Play 50 MyBuzz games
Sofa Surfer Gold: Play 40 Sofa vs Sofa games
Socialite Gold: Play 50 multiplayer games
Hidden/Secret Trophies
There are 6 hidden trophies:
He’s on Fire! (Silver): Correctly answer 10 questions in a row
???
???
???
???
???
Platinum
Buzz’s Best New Friend: Grab all the other trophies
heb je gelijk in, maar dat hoort nou eenmaal bij de gamequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waarom dan niet? Wat ik aanstip klopt toch ook allemaal?
De co-op dame loopt in de weg, er ligt overal (meest onlogische plaatsen) munitie, de voice-acting is niet bijzonder, de physics doen raar... of is dat anders als je RE4 wel gespeeld hebt?
okay...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:57 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar dat hoort nou eenmaal bij de gameDe slechte AI is inderdaad niet goed te praten, maar de rest is gewoon typisch RE en daar mag je niet over klagen
de Jabra 250v die ik heb vind ik prachtig eruit zien en zit ook best lekker en hij zou ook volgens alle berichten op het internet moeten werken maar ik heb er eigenlijk nog niets mee kunnen doen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Same here. Ik moet die headset hebben want veels soeps is er nog niet verkrijgbaar op de markt heb ik het idee.
Vooral de eerste schijnt echt kort te zijn. Ik had geen zin om eerst die 3 delen te downloaden en er dan achter komen dat ik alsnog het hele spel wil hebben. Heb het dus besteld op ebay.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb ook de eerste 3 episodes gedownload.
quote:Yes, the game runs at a silky smooth 60fps. Yes, the texture work is fantastic. However, the technical achievements shouldn't overlook the game's great sense of style. While many of these tracks will familiar to PSP owners, they come to life with a brand new level of detail that the handheld simply couldn't pull off. There are all sorts of visual treats scattered across the tracks, and in your ship's HUD as well. The newly redesigned HUD is more dynamic than ever, distorting from nearby attacks, shaking during collisions, etc. Entering first-person mode will increase the sensation of really being in a supersonic vehicle even further.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Vooral de eerste schijnt echt kort te zijn. Ik had geen zin om eerst die 3 delen te downloaden en er dan achter komen dat ik alsnog het hele spel wil hebben. Heb het dus besteld op ebay.
De game komt uit HongKong en is volledig in het Engels. Enige wat niet in het Engels is, is het boekje maar ze hebben er een quicksheet bij gedaan in het Engels.
quote:In het interview laat Lemarchand tevens weten dat er veel contact is tussen de first party Sony-ontwikkelaars Evolution (MotorStorm), Sucker Punch (InFamous) en Insomniac (Resistance). Met het God of War 3-team (Sony Santa Monica) wordt geluncht, aangezien de fysieke afstand tussen de ontwikkelaars minimaal. Lemarchand: "Er is een dorpspleingevoel: iedereen deelt z'n verhalen over de beste manieren op dingen aan te pakken. Ik denk dat dit iedereen sterker en slimmer maakt."
Hoezo blu-ray boeit nietquote:Nieuws | 6 augustus 2008 - De shooter Rage van id Software zal er op de PlayStation 3 mogelijk beter uit gaan zien dan op de Xbox 360. Dat heeft programmeur John Carmack van het bedrijf gezegd tijdens de QuakeCon 2008.
Als reden hiervoor noemt hij de compressie die op de Xbox 360 nodig is om het spel op twee dvd's te laten passen. Er had gekozen kunnen worden voor een derde dvd, maar dit zou hoogstwaarschijnlijk voor licentieproblemen hebben gezorgd, waardoor hier vanaf is gezien.
Carmack benadrukt dat het probleem vooral te maken heeft met opslagruimte en niet met de kracht van de Xbox 360. Op de PlayStation 3 heeft id Software het probleem niet, omdat deze gebruik maakt van Blu-ray discs, waarop aanzienlijk meer data opgeslagen kan worden.
quote:Bioshock wordt moeilijker op PS3
Na een succesvolle release op de PC en de Xbox 360 komt Bioshock ook naar de PlayStation 3. De PlayStation 3 versie krijgt echter wel de nodige extra's.
Eén van die extra's is de Survivor mode, een extra moeilijke moeilijkheidsgraad. De vijanden delen meer schade uit en zijn moeilijker te verslaan. Gelukkig zijn er geen extra vijanden. De Vita Chambers geven je ook minder EVE indien je sterft, sterven wordt dus zwaarder bestraft.
My name is KoosyNL, and I am an addictquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:29 schreef SocialDisorder het volgende:
net Buzz gespeeld...
een Trophyhoer is geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |