OMFGquote:LittleBigPlanet: Pre-order Goodness
Posted by Mark Valledor // Marketing Manager, SCEA
Hey all,
We’ve been working with our North American retailers to promote the release of LittleBigPlanet in October 2008. And now that the “planning dust” has settled, we wanted to share early details of our pre-order campaign for you to decide which item you’d like. Stay tuned for much more detail on which retailer will have what pre-order item and when to go to your favorite retailer to reserve your copy.
Here’s the master list:
The Official “LittleBigPlanet Creator” MiniGuide by Brady Games - This exclusive digital guide is a primer for LittleBIGPlanet’s CREATE tools and provides users with a quick tutorial to begin developing their own levels.”
LittleBigStickerBook - For those of you who love to customize - this item is for you! This exclusive sticker book contains some of our favorite LBP imagery for you to apply your own ‘mash-up’ to your favorite possessions. Or take something else you own and make it your favorite!
LittleBigPouch - Keep your LBP game safe and protected from the elements with this exclusive burlap pouch. Its so unique and stylish, it would make a SackMother proud.
Exclusive Nariko SackGirl - SackBoy’s beware! Nariko SackGirl has been known to keep other SackBoys (and SackGirls) in check. This exclusive downloadable costume features our favorite heroine on the PS3.
Exclusive Kratos SackBoy - Nuff’ said. Yes…the forum rumors were true - but the biggest question remains “why didn’t this guy smile?” Seriously, this is another exclusive downloadable costume that will elevate your SackBoy status to godlike proportions.
Ebay?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:47 schreef PirE het volgende:
Weet iemand jullie misschien waar ik NCAA Football 09 kan halen? Mijn lokale gameswinkel heeft hem niet![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://blog.us.playstatio(...)-pre-order-goodness/
![]()
![]()
Check dit.
[..]
OMFGKratos en Nariko Sackboy
![]()
![]()
Need!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://blog.us.playstatio(...)-pre-order-goodness/
![]()
![]()
GIVEMETEHNARIKOANDKRATOSAWESOMENESS!!!!quote:Check dit.
[..]
OMFGKratos en Nariko Sackboy
![]()
![]()
Hoe was het in Tokyo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:31 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooo...en weer terug van vakantie. Nog iets gemist?
Heb wel een Dualshock opgepikt.
quote:
Saai, lelijke HUD, overal munitie (veel te veel) en een co-op partner die continue in de weg loopt...quote:
lolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Saai, lelijke HUD, overal munitie (veel te veel) en een co-op partner die continue in de weg loopt...
yay...
Een van de paar games die mij nog niet warm kan krijgenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Saai, lelijke HUD, overal munitie (veel te veel) en een co-op partner die continue in de weg loopt...
yay...
Dus als jij met je vrienden co-op speelt lopen ze altijd in de wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
en een co-op partner die continue in de weg loopt...
Geweldige stadquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geweldige stad
3 dagen was veels te kort, ik had er wel 3 weken kunnen blijven.
euh... nee... ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:10 schreef Govinda het volgende:
[..]
lolWas er ook nog wat positiefs te melden?
ho, wacht ff.... ik becomentarieer het filmpje he? Niet de game!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog maar 1/10 van het spel gezien. En de A.I. van je co-op partner is nu niet bepaald best nee maar het spel is nog 9 maanden verwijdert van release. Dat komt wel goed.
En nu klaag je wel over te veel munitie maar ik wil je straks in het spel wel horen. Volgens de producer zal je nu door veel grotere groepen zombies worden aangevallen dan ooit te voren.
AI co-op... duh!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus als jij met je vrienden co-op speelt lopen ze altijd in de wegNieuwe vrienden zoeken
Ik ben ook niet overdondert van uiteindelijke gameplay hoor, maar mag ik vragen of jij RE4 hebt gespeeld? Voegt wel bij waarom jij iet of niet leuk vind imho bij deze gamequote:
Nee, zelf geen RE4 gespeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben ook niet overdondert van uiteindelijke gameplay hoor, maar mag ik vragen of jij RE4 hebt gespeeld? Voegt wel bij waarom jij iet of niet leuk vind imho bij deze game
sollyquote:
Is absoluut en helemaal niet erg. Dan ga je deel 5 zeker ineens compleet en helemaal kut vindenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is absoluut en helemaal niet erg. Dan ga je deel 5 zeker ineens compleet en helemaal kut vinden
Maar dan mag je er eigenlijk HELEMAAL niets over zeggen. En nu terug je mand in.![]()
De bundle is min, mine I tell youquote:$59.99 - SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation (Bundle Version)
* SOCOM Confrontation op Blu-ray
* Bluetooth® Headset voor de PLAYSTATION®3
* Behind the Scenes videos
$39.99 - SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation (Stand Alone Version)
* SOCOM Confrontation op Blu-ray
* Géén Bluetooth® Headset voor de PLAYSTATION®3
* Géén Behind the Scenes videos
$39.99 - SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation via het PlayStation Network
* SOCOM Confrontation via PS Store
* Géén Bluetooth® Headset voor de PLAYSTATION®3
* Géén Behind the Scenes videos
De game zal op 14 oktober verkrijgbaar zijn in Amerika. Een Europese release zal binnenkort vrijgegeven worden maar de developers hopen althans op een wereldwijde release.
Bron: psonly.nl
quote:Bronze
Sofa Subjugator Bronze: Win 5 Sofa vs Sofa games
The Barnard Award Bronze: Score over 1500 points in Single player
Lonesome and Loving it Bronze: Play 5 single player games
MyBuzz Enthusiast Bronze: Play 1 MyBuzz game
Sofa Surfer Bronze: Play 1 Sofa vs Sofa game
Socialite Bronze: Play 5 Multiplayer games
Silver
Sofa Subjugator Silver: Win 20 Sofa vs Sofa games
The Barnard Award Silver: Score over 3000 points on single player
Lonesome and Loving it Silver: Play 20 single player games
MyBuzz Enthusiast Silver: Play 20 MyBuzz games
Sofa Surfer Silver: Play 15 Sofa vs Sofa games
Socialite Silver: Play 20 multiplayer games
Gold
Sofa Subjugator Gold: Win 50 sofa vs sofa games
The Barnard Award Gold: Score 5000 points in single player
Lonesome and Loving it Gold: Play 50 single player games
MyBuzz Enthusiast Gold: Play 50 MyBuzz games
Sofa Surfer Gold: Play 40 Sofa vs Sofa games
Socialite Gold: Play 50 multiplayer games
Hidden/Secret Trophies
There are 6 hidden trophies:
He’s on Fire! (Silver): Correctly answer 10 questions in a row
???
???
???
???
???
Platinum
Buzz’s Best New Friend: Grab all the other trophies
heb je gelijk in, maar dat hoort nou eenmaal bij de gamequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waarom dan niet? Wat ik aanstip klopt toch ook allemaal?
De co-op dame loopt in de weg, er ligt overal (meest onlogische plaatsen) munitie, de voice-acting is niet bijzonder, de physics doen raar... of is dat anders als je RE4 wel gespeeld hebt?
okay...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:57 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar dat hoort nou eenmaal bij de gameDe slechte AI is inderdaad niet goed te praten, maar de rest is gewoon typisch RE en daar mag je niet over klagen
de Jabra 250v die ik heb vind ik prachtig eruit zien en zit ook best lekker en hij zou ook volgens alle berichten op het internet moeten werken maar ik heb er eigenlijk nog niets mee kunnen doen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Same here. Ik moet die headset hebben want veels soeps is er nog niet verkrijgbaar op de markt heb ik het idee.
Vooral de eerste schijnt echt kort te zijn. Ik had geen zin om eerst die 3 delen te downloaden en er dan achter komen dat ik alsnog het hele spel wil hebben. Heb het dus besteld op ebay.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb ook de eerste 3 episodes gedownload.
quote:Yes, the game runs at a silky smooth 60fps. Yes, the texture work is fantastic. However, the technical achievements shouldn't overlook the game's great sense of style. While many of these tracks will familiar to PSP owners, they come to life with a brand new level of detail that the handheld simply couldn't pull off. There are all sorts of visual treats scattered across the tracks, and in your ship's HUD as well. The newly redesigned HUD is more dynamic than ever, distorting from nearby attacks, shaking during collisions, etc. Entering first-person mode will increase the sensation of really being in a supersonic vehicle even further.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Vooral de eerste schijnt echt kort te zijn. Ik had geen zin om eerst die 3 delen te downloaden en er dan achter komen dat ik alsnog het hele spel wil hebben. Heb het dus besteld op ebay.
De game komt uit HongKong en is volledig in het Engels. Enige wat niet in het Engels is, is het boekje maar ze hebben er een quicksheet bij gedaan in het Engels.
quote:In het interview laat Lemarchand tevens weten dat er veel contact is tussen de first party Sony-ontwikkelaars Evolution (MotorStorm), Sucker Punch (InFamous) en Insomniac (Resistance). Met het God of War 3-team (Sony Santa Monica) wordt geluncht, aangezien de fysieke afstand tussen de ontwikkelaars minimaal. Lemarchand: "Er is een dorpspleingevoel: iedereen deelt z'n verhalen over de beste manieren op dingen aan te pakken. Ik denk dat dit iedereen sterker en slimmer maakt."
Hoezo blu-ray boeit nietquote:Nieuws | 6 augustus 2008 - De shooter Rage van id Software zal er op de PlayStation 3 mogelijk beter uit gaan zien dan op de Xbox 360. Dat heeft programmeur John Carmack van het bedrijf gezegd tijdens de QuakeCon 2008.
Als reden hiervoor noemt hij de compressie die op de Xbox 360 nodig is om het spel op twee dvd's te laten passen. Er had gekozen kunnen worden voor een derde dvd, maar dit zou hoogstwaarschijnlijk voor licentieproblemen hebben gezorgd, waardoor hier vanaf is gezien.
Carmack benadrukt dat het probleem vooral te maken heeft met opslagruimte en niet met de kracht van de Xbox 360. Op de PlayStation 3 heeft id Software het probleem niet, omdat deze gebruik maakt van Blu-ray discs, waarop aanzienlijk meer data opgeslagen kan worden.
quote:Bioshock wordt moeilijker op PS3
Na een succesvolle release op de PC en de Xbox 360 komt Bioshock ook naar de PlayStation 3. De PlayStation 3 versie krijgt echter wel de nodige extra's.
Eén van die extra's is de Survivor mode, een extra moeilijke moeilijkheidsgraad. De vijanden delen meer schade uit en zijn moeilijker te verslaan. Gelukkig zijn er geen extra vijanden. De Vita Chambers geven je ook minder EVE indien je sterft, sterven wordt dus zwaarder bestraft.
My name is KoosyNL, and I am an addictquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:29 schreef SocialDisorder het volgende:
net Buzz gespeeld...
een Trophyhoer is geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |