De massive announcement was er wel, alleen iedereen heeft hem gemistquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
De ''massive'' announcement van Square Enix is dus ook een joke![]()
Heb jij Siren al binnen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Uncharted , Siren , Grid
het worden weer mooie dagen
ik verwacht hem elk momentquote:
UDF ? wazda?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
UDF Donderdag pasMorgen PJE dan maar
TROPHIEHOEREN UNITED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Like.... dude!?!?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, het heeft me vele uren gekost maar ik heb vrijwel alle trophies. Alleen nog wat kills met een aantal wapens
wow respectquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, het heeft me vele uren gekost maar ik heb vrijwel alle trophies. Alleen nog wat kills met een aantal wapens
Hoe de fuck krijg je grenade hangmanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Edit: Zo. Mijn eerste platinum trophy![]()
![]()
![]()
Instructiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je grenade hangman![]()
echt te weinig mogelijkheden ervoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Ja ok dat begrijp ik, dan kan ik normal iig overslaan, ben nu op easy begonnen voor de meeste medals, en ga dan wel hard en crushing nog doen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Als je de game voor het eerst speelt is Hard het moeilijkste dat je kan kiezen. Crushing speel je pas vrij als je de game 1 keer hebt uitgespeelt. Als je op Hard speelt en je bent klaar dan krijg je de trophies voor alle makkelijkere moeilijkheids graden er ook bij
Ik weet trouwens niet 100% zeker dat je crushing vrij speelt ook als je hem 1x op easy uit speelt. Misschien dat ie pas vrij komt na 1x op hard. Ik zal even voor je kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik, dan kan ik normal iig overslaan, ben nu op easy begonnen voor de meeste medals, en ga dan wel hard en crushing nog doen...
Het is na hard dat wist ik al, heb mn savegame verwijderd en ga nu een new game op hard beginnen, wish me luck. hier btw een goede treasure guidequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet 100% zeker dat je crushing vrij speelt ook als je hem 1x op easy uit speelt. Misschien dat ie pas vrij komt na 1x op hard. Ik zal even voor je kijken.
Die heb ik ook gebruiktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is na hard dat wist ik al, heb mn savegame verwijderd en ga nu een new game op hard beginnen, wish me luck. hier btw een goede treasure guide
Je moet een nieuwe game starten en beginnen ZONDER je oude stats mee te nemen naar de nieuwe game. Je maakt dus een nieuwe save game aan en je start bij 0. Als je met een oude save start zodat je de ingame cheats kan gebruiken dan werken de trophies nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Mag je een oude save-game laden en van daaruit new game crushing doen? Of telt dat niet?
Kun je dit altijd doen op oude savegames? Want ik heb dit dus al eens eerder gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe game starten en beginnen ZONDER je oude stats mee te nemen naar de nieuwe game. Je maakt dus een nieuwe save game aan en je start bij 0. Als je met een oude save start zodat je de ingame cheats kan gebruiken dan werken de trophies nietOok niet als je de stats mee neemt naar een nieuwe game. Beetje verwarrend misschien maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Je kan WEL een nieuwe game starten en direct op crushing beginnen.
Ja. Je start gewoon het spel op en kiest voor start new game. Je maakt dan een nieuwe save aan. Je stelt hem in op Crushing en je word ook gevraagt of je de stats van je vorige playthrough mee wil nemen naar je nieuwe game. Dat moet je dus NIET doen. Als je dat wel doet dan heb je dus je medals die je tijdens je vorige playthrough haalde al. Maar dan werken de trophies niet meer. Kies dus voor "No". Dat je de game al eens eerder hebt uitgespeelt maakt niet uit. Ik ben ook direct op crushing begonnen en ik ben dus al klaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je dit altijd doen op oude savegames? Want ik heb dit dus al eens eerder gedaan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Instructies:
Dat je dat gaat doen joh! Dat soort achievements haat ik omdat het totaal nergens op slaat om zo iets stom 5 keer achter te doen door middel van steeds weel opnieuw ladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Altijd mooi een potje kont schoppenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef robbolo het volgende:
ff online bij SC4, wat zijn er ongelofelijk veel spammers daar zeg, alleen maar dezelfde aanval blijven doen :S ziele pootjes
En kan er niet een filter komen om al doe laggers eruit te filteren? Irritant gedoe
Het klinkt moeilijker dan het is hoor. Ik was klaar in een paar minuten. De checkpoint is namelijk bovenop die rotsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat je dat gaat doen joh! Dat soort achievements haat ik omdat het totaal nergens op slaat om zo iets stom 5 keer achter te doen door middel van steeds weel opnieuw laden
Ah, eindelijk. Ik dacht dat het afgelopen donderdag al zou komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande donderdag Conquest mode in Bad Company
Wat dacht je op de 360; Yoda kan je niet gooien dus de ideale char om te ziekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef robbolo het volgende:
ff online bij SC4, wat zijn er ongelofelijk veel spammers daar zeg, alleen maar dezelfde aanval blijven doen :S ziele pootjes
En kan er niet een filter komen om al doe laggers eruit te filteren? Irritant gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |