Ooooh, maar die komen toch alleen maar om Schwarzkopf te promoten?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:19 schreef Juud79 het volgende:
Lijstje van wie er waren, huub, claire, jaap, cora, vader en moeder van claire, bram, eric, palma, elly, tommy, mikey, kim, bianca van DOB en ook chantal de ranzige paaldanseres was aanwezig....
Just ter info.... :-)
Ben jij nog op vakantie. Zo ja, hoe is het daar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:19 schreef Juud79 het volgende:
Lijstje van wie er waren, huub, claire, jaap, cora, vader en moeder van claire, bram, eric, palma, elly, tommy, mikey, kim, bianca van DOB en ook chantal de ranzige paaldanseres was aanwezig....
Waar?quote:
Die Elly die zich door Brian liet pakken onder de douche?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:19 schreef Juud79 het volgende:
Nee gekkie, Ellie Gezellie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:30 schreef Gert het volgende:
Die Elly die zich door Brian liet pakken onder de douche?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee gekkie, Ellie Gezellie.![]()
Hoi CarO.![]()
Jaaaaa, topwijf maar ze had last van het HOS en mocht niet meer terugkomen.quote:
Wat?quote:
Hoi BQquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee gekkie, Ellie Gezellie.![]()
Hoi CarO.![]()
Beetje bijgekomen?![]()
Ja en nu mag Huub bij CBML werken.............snap jij het nog ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaa, topwijf maar ze had last van HOS en mocht niet meer terugkomen.
Nee, de ochtend na het feest moest je over kunnen slaan he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat?
En nee, niet echt maar goed.
Het leven gaat niet altijd over rozen
Tuuluk, achteraf bezien is Flens gewoon een tof wijf en Ome Sjon ( die Brian graag zag winnen) ook een haske toffe gast.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef PeterNB het volgende:
Ja en nu mag Huub bij CBML werken.............snap jij het nog ?
Laat ons even meelachenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
Soms lees ik een oude COS door en moet ik lachen om mezelf.![]()
Soms lees ik een oude COS door en denk,' waar heb je het over?'
Heel grappig is dat.
Oh jee, heb jij dat ook?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:46 schreef noekje het volgende:
Soms lees ik een oude COS door en moet ik lachen om mezelf.![]()
Soms lees ik een oude COS door en denk,' waar heb je het over?'
Heel grappig is dat.
Over Itsme's vibrator.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat schattig! Trek je hem soms ook kleertjes aan en ga je er dan mee lunchen?
Opeens had ik het druk met Mart die naar RTL zou gaan??quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Ik krijg nu hele enge visioenen van een tv programma waarbij Nadia en Amanda net als Paris en Nicole gaan reizen en werken. Geer en Goor maar dan anders.
Alsjeblieft, als RTL dat gaat doen na het Mart Smeets evt overnemen ga ik écht een actie opstarten.
Die zal niet misselijk zijn.
't is een schande !! Ik doe ruim vantevoren eten en ga speciaal voor jullie altijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef Disana het volgende:
Is ie nou nog aan het eten? Dat moest onze Peter eens flikken, die had hier geen leven meer.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Varen het volgende:
Amanda: Ik ga plassen
Nadia: ik ga ook plassen
Nu toevallig. Don't ask.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:53 schreef Gert het volgende:
Noekje en BQ lezen oude COS'sen terug... nog meer van die malloten hier?
Ik mis Itsme en haar vibrator verhalen en Mart kan me gestolen worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:51 schreef noekje het volgende:
Waar ik om moest lachen:
Over Itsme's vibrator.
Waar heb ik het over:
Opeens had ik het druk met Mart die naar RTL zou gaan??
Vraag me niet waarom maar soms hè, even terug verlangen naar het schelden en zeiken......oh wacht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:53 schreef Gert het volgende:
Uh.... OK.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is een patroon aan het uitwerken voor vipi.![]()
Neuh, ik schaam me al genoeg voor alle tijd die ik erin heb gestoken (om van die Updates maar te zwijgen). Ik ben de hele middag al creatief, uitgezonderd een dipje toen Sly veel aan het woord was (toen moest ik ineens steeds piesen en thee zetten en Finimal slikken, snap het ook niet).quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:53 schreef Gert het volgende:
Vooral dat bad, dat vind ik zo attent van je. Heerlijk als die lavendellucht uit mijn systeem komt stromen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is een schande !! Ik doe ruim vantevoren eten en ga speciaal voor jullie altijd
nog even in bad om mezelf voor te bereiden, en wat doet sly ? zodra de pizza voor de
deur staat gooit 'ie zijn microfoon aan de kant..
Ja heerlijk die lavendelgeur, over twee weken ga ik het in het écht opsnuivenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral dat bad, dat vind ik zo attent van je. Heerlijk als die lavendellucht uit mijn systeem komt stromen...
Oh, ja, jij gaat naar Lavendelland!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja heerlijk die lavendelgeur, over twee weken ga ik het in het écht opsnuiven
Heb ik het goed begrepen dat de kids morgen weer naar school gaan en jij weer aan de bak moet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
Ik vind het te leuk. Ik ben even een paar weken weg. Ik ga alles nalezen!
Ga je kijken of moet je arbeiten?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:06 schreef PeterNB het volgende:
Morgen komt de Ms.Rotterdam hier aan.....
Heerlijke geur he? Ik realiseer me ineens dat de bloei van de lavendel al geweest isquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ja, jij gaat naar Lavendelland!
Ik ben echt gek op lavendel hoor, en ik ben geen 85 en heb ook geen kanten zakdoekjes.
Nee, kinderen zijn nog een week vrij. Ik begin morgen wel weer. Tijd zat om bij te lezen op het werk, hoop ik. Het is zo grappig. Ik ben nu bij Nadia die moest huilen om haar haar. Nu hou ik ook weer op want ik wil een film kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik het goed begrepen dat de kids morgen weer naar school gaan en jij weer aan de bak moet?
Niks geen tijd om na te lezen dus.
ze hebben nog eeb weekje volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik het goed begrepen dat de kids morgen weer naar school gaan en jij weer aan de bak moet?
Niks geen tijd om na te lezen dus.
Jammer, maar je kunt vast wel lekkere geurtjes en zeepjes en geurzakjes meenemen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heerlijke geur he? Ik realiseer me ineens dat de bloei van de lavendel al geweest is![]()
Nou ja, maakt niet uit, gewoon vakantie daar is al heerlijk!!!
Ah, ok. Ik vind het ook leuk om terug te lezen, hilarisch die commentaren soms. Je vergeet het zo snel hè, wat je zelf en anderen gepost hebben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
Nee, kinderen zijn nog een week vrij. Ik begin morgen wel weer. Tijd zat om bij te lezen op het werk, hoop ik. Het is zo grappig. Ik ben nu bij Nadia die moest huilen om haar haar. Nu hou ik ook weer op want ik wil een film kijken.
Hey Noekje, wat aardig dat je er naar vraagt. Ja, ik ben nog op vakantie en wel hier http://www.gite-francken.be/gite.html Mooi huis, geweldig weer, een en al grot, burcht, kasteel en abdij. Veel te zien dus en overal vriendelijke mensen... Vrijdag ben ik weer thuis, dan zitten de twee weken er weer op...quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij nog op vakantie. Zo ja, hoe is het daar?
Lijkt me best indrukwekkend. Maak foto's en plaats ze morgen hier.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:13 schreef PeterNB het volgende:
hij zal rond 21h bij de euromast zijn dus ik ken gewoon kijken als ik zin heb...
Já, koop me helemaal gek aan dat soort dingen, zoals bijvoorbeeld in Eze, daar hebben ze alléén maar van die winkels met zeep en parfum en geurzakjes. Zakken potpourri neem ik altijd mee, o ja, en veel wijn natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, maar je kunt vast wel lekkere geurtjes en zeepjes en geurzakjes meenemen.
ss Rotterdam is onderwegquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:13 schreef PeterNB het volgende:
hij zal rond 21h bij de euromast zijn dus ik ken gewoon kijken als ik zin heb...
Ik weet niet of je digitale tv hebt en rtv rijnmond kan ontvangen. die gaan vanafquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me best indrukwekkend. Maak foto's en plaats ze morgen hier.![]()
Ik ga ook maar eens kijken of er iets gezelligs op tv is, tot morgen en voor straks slaap lekker FOK!kers.
Da's de ambiance, ja. Maar goed, de herinnering telt ook toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Já, koop me helemaal gek aan dat soort dingen, zoals bijvoorbeeld in Eze, daar hebben ze alléén maar van die winkels met zeep en parfum en geurzakjes. Zakken potpourri neem ik altijd mee, o ja, en veel wijn natuurlijk.
Maar het is heel gek, net alsof de wijn thuis anders smaakt dan daar, zal wel door de ambiance komen denk ik
Zit je te karten dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:28 schreef Dementor het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je even niet weet wat je moet doen?
Dan maar extra gas geven he!
Gewoon bij de maastunnel / euromast gaan staan dan kun je hem prima zien !quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer,. ik had graag even gaan kijken.
Da's mijn favoriete plekje van heel Rotterdam.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon bij de maastunnel / euromast gaan staan dan kun je hem prima zien !
Mijn zwager belt net, dat hij gaat kijken met zijn boot en vroeg of we mee wilden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gewoon bij de maastunnel / euromast gaan staan dan kun je hem prima zien !
miss negativiteit ten voeten uit....quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:34 schreef riri het volgende:
[..]
Ach...als je het al niet snapt valt er weinig uit te leggen natuurlijk.
Toekomstige klanten werven voor Claire haar zaak bijvoorbeeld....d'r vader en d'r broer hebben ook een eigen zaak....netwerken heet zoiets...aan mensen kan je verdienen...dat is het hoofddoel waarom Claire ook die kooi inging....reclame maken.
Van d'r vader moest ze zelfs nog met Huub trouwen
Denk je dat Sly dit allemaal voor niks doet?....Tis allemaal om hun eigen portomonnee te spekken
Ik heb een ander plekje....................quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's mijn favoriete plekje van heel Rotterdam.
Moooooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager belt net, dat hij gaat kijken met zijn boot en vroeg of we mee wilden.
Ik zit vooraan
Voor de Rotterdammerts onder onsquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's mijn favoriete plekje van heel Rotterdam.
Wow, wat leuk voor jequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager belt net, dat hij gaat kijken met zijn boot en vroeg of we mee wilden.
Ik zit vooraan
Je bedoelt toch niet iets schunnigs he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb een ander plekje....................![]()
leuk... thanxquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:39 schreef Juud79 het volgende:
Hier zijn wat foto's te zien van de fandag.
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=3
Ga je het met ons delen of wil je het voor jezelf houden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb een ander plekje....................![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:39 schreef Juud79 het volgende:
Leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:39 schreef Juud79 het volgende:
Tom.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leukmaar ik kan niet inloggen daar, dus maak gebruik van de link van Peter
Nee hoor. Schunnig is Jim Bakkum op nederland1.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet iets schunnigs he?
Kan je ze wel zien, want anders plaats ik de leukste hier wel eventjesquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leukmaar ik kan niet inloggen daar, dus maak gebruik van de link van Peter
Ik weet zoals gewoonlijk niet wie dat dan weer is, maar goed, teveel borsthaar is eeew.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee hoor. Schunnig is Jim Bakkum op nederland1.
Vond dat altijd wel een leuk ventje, MAAR HIJ HEEFT EEN OERWOUD BORSTHAAR
Ik hou het (voorlopig) voor mezelfquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je het met ons delen of wil je het voor jezelf houden?
Lief van je, maar Dementor plaatste deze link http://s284.photobucket.com/albums/ll4/patriesg/quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Kan je ze wel zien, want anders plaats ik de leukste hier wel eventjes
Disana heeft de allerleukste al geplaatst, zie ik net
één-of-ander musical-sterretje :quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zoals gewoonlijk niet wie dat dan weer is, maar goed, teveel borsthaar is eeew.
Jim van Idols, weet je wel, hij ging Jessie doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zoals gewoonlijk niet wie dat dan weer is, maar goed, teveel borsthaar is eeew.
quote:
Oh gut, die ken ik zelfsquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jim van Idols, weet je wel, hij ging Jessie doen![]()
[ afbeelding ]
Wat "past" er dan wel bij mij?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk da's mooie muziek,
en bolletje je mag van mij alles hoor, maar ik heb een pesthekel aan dat soort muziek![]()
ik vind het zó niet bij je passen.... maar als jij het mooi vindt dat vindt je het mooi niks mis mee
Geen denken aan!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat jij zijn oerwoud er afscheert !!!![]()
"Disana Cuts THe Jim Woods"
Dat ken..............als we allemaal hetzelfde waren reden we allemaal inquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
Oja Peet, Zappa kan me nog niet grijpen.
Misschien komt dat nog.
Das niet Kim slimmerd, dat is Suzanne, paaldansen doet ze idd wel. Kim was de butler, die staat bij Tommy en Claire op de foto, als dat Kim is trouwens, want dat kan ik niet goed zien...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:57 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ](het zal hem weinig interesseren!).
[ afbeelding ]
Zeldzaam verschijnsel, Kim zonder danspaal
Die namen haal ik altijd door elkaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das niet Kim slimmerd, dat is Suzanne, paaldansen doet ze idd wel. Kim was de butler, die staat bij Tommy en Claire op de foto, als dat Kim is trouwens, want dat kan ik niet goed zien...
ik heb ook een ''brede'' smaak hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat "past" er dan wel bij mij?
En hoe dan!?
Ik vlieg van Notorious naar The Rolling Stones en zo verder.
Brede smaak denk ik.
ik vind het ronduit kutmuziekquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Ik zou het niet als "mooi" bestempelen eerder als grappig om te horen.
Het is geen muziek voor iedere dag hoor.
Ja joh je blijft zo bezig he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het ronduit kutmuziek
Ik ook, toffe meidquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief van je, maar Dementor plaatste deze link http://s284.photobucket.com/albums/ll4/patriesg/
Ik neem aan dat het dezelfde zijn.
http://i284.photobucket.com/albums/ll4/patriesg/DSC00921.jpg
Ik vind Claire nog steeds een tof mens
Ik ben te moe om te scrollenquote:
Ha, die gaan meteen naar Christie's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te scrollen
Ik ga maar effe kunstenkitsch kijken. kijken of er nog nieuwe miljonairs in nl bijkome
Zomergastenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga maar effe kunstenkitsch kijken. kijken of er nog nieuwe miljonairs in nl bijkome
Zou ik ook doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha, die gaan meteen naar Christie's.
Wintersport is leukerquote:
Op NL zitten een hoop rijke miljonairs, want ze zijn rijk aan fantasie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, toffe meid![]()
Gun haar ook graag veel klanten voor haar nieuwe zaak. Mooie gelegenheid vandaag om een beetje reclame te maken.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
lekker nummer op NL radio
Because the night....![]()
(volgens mij heeft Disana dat onlangs aangevraagd bij onze Peet)
Als je op de lyrics let moet je voor Abba gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Ik zou het niet als "mooi" bestempelen eerder als grappig om te horen.
Het is geen muziek voor iedere dag hoor.
Ik let altijd op de lyrics.
Blurk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je op de lyrics let moet je voor Abba gaan.
Nu we het toch over Abba hebben, het is alweer een poosje geleden dat hier een Abba-tubeje stond, dus bij deze:
![]()
? die snap ik niet hoor simpeltje .....quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op NL zitten een hoop rijke miljonairs, want ze zijn rijk aan fantasie.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je op de lyrics let moet je voor Abba gaan.
Nu we het toch over Abba hebben, het is alweer een poosje geleden dat hier een Abba-tubeje stond, dus bij deze:
![]()
yup, heb hem net aangezet in de hoop Huubie nog even te horenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
luister jij ook nog steeds naar slaaaaaaaaai
ben ik gelukkig niet de enige![]()
durfde het al bijna niet te zeggen........
Dus jij luistert er niet eens naar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Blurk.
Als jij ABBA wil luisteren, best.
Jawel ik heb het aangezet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus jij luistert er niet eens naar?![]()
Geef het nou eens een kans
Tuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel ik heb het aangezet.
Moest even The Living Sea ervoor onderbreken, maar dat doe ik graag.
pleasequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
Dat zal hij ook wel van de SOS hebben afgekeken.
Ik weet ook niet wat tissue-night betekent Desii. Heb zo mijn vermoedens, maar weet het niet zekerquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
[..]
pleaseenlighten me.... ben er 2 weken tussenuit geweest
Daar ben ik dan wel weer goed voor he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoi mop!
Was tissue night en waarom doet Sly het niet op een mac??
Dementoooooooooooor, hellup!
The Truman Show.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef Desii het volgende:
[..]
hey HB
goodmorning, goodevening and goodnight![]()
(raadseltje: uit welke film komt deze quote ?)
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer goed voor he!![]()
Heb je Flip4Mac al geïnstalleerd?
http://www.flip4mac.com/wmv_download.htm
Vertrouwen HB, vertrouwen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat ben jij bitchy vanaaf! Appels op?
ik ga even downloaden. Det die lijpe Sly het dan wel? Of heb ik dan porno op mn laptop staan?
stingquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
Een klein stukje, weet je ook weer wat ik 's avonds in HD opzet om eens lekker te relaxen.
Muziek.![]()
idd gave film (pas weer bekeken)quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef Dementor het volgende:
Tevens de natte droom van John de Mol, de Truman show.
Je zou eventueel realplayer kunnen installeren en dan via de realplayer link luisteren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Lukt niet![]()
Lama, ik geniet wel gewoon voor jullie commentaar dan
Neuh, geen zin an. Zit steeds vanalles te installeren wat dan vervolgens niet werkt of waar ik geen klote van snap. En moet het er weer af en blijft er allemaal zooi achter ergens verstopt op die computer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zou eventueel realplayer kunnen installeren en dan via de realplayer link luisteren.
Maar of je al die moeite wilt doen voor Sly...
Sorry.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Neuh, geen zin an. Zit steeds vanalles te installeren wat dan vervolgens niet werkt of waar ik geen klote van snap. En moet het er weer af en blijft er allemaal zooi achter ergens verstopt op die computer.
Ik heb gewoon mn dag niet denk ik
Volgens de presentator moet hij het gewoon doen, (ondanks dat er meerdere mensen last van hadden) zijn advies: gewoon openen, en anders de site wegklikken, en opnieuw opstarten....quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Lukt niet![]()
Lama, ik geniet wel gewoon van jullie commentaar dan
o nou dan ligt het aan slaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef Dementor het volgende:
Nee, ik krijg hiet ook niet aan de praat Fan.
yup.... alleen nou ist Dolle Dolly dus je mist nixquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zit al de hele tijd naar slaaaaaaaaai
te luisteren via deze link http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
en nu ineens doet ie het niet meer![]()
ik heb al opnieuw opgestard maar nog steeds niks.........
kan iemand hier slaaaaaaaaaai nog onvangen?
yep i hoor iets maar geen dolly parton......... is miss you mama ofzoiets.....klopt dat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
http://server-11.stream-server.nl:8400/listen.pls
Oh dit werkt, als je winamp hebt.
Dolly Parton, mute
Oquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Ja, zou kunnen.
Maar ik zit te Stingen en op MSN dus ik heb verder geen flauw idee.
oké nou ik blijf effe luisteren, heb slaaaaaaai nog niet gehoord maar wel redelijk te pruimen muziekquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer even (voor een hele lange tijd) "Sly moe".
Ik blijf nog wel in de buurt hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké nou ik blijf effe luisteren, heb slaaaaaaai nog niet gehoord maar wel redelijk te pruimen muziek
Dramatisch mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:23 schreef Desii het volgende:
tissue-avond is dus allemaal romantische muziek
deze vind ik zoooo mooi
de muziek is best redelijk te doen (op een Dolly e.d na)quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké nou ik blijf effe luisteren, heb slaaaaaaai nog niet gehoord maar wel redelijk te pruimen muziek
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
de muziek is best redelijk te doen (op een Dolly e.d na)
en ik heb Sly ook nog niet geheurd
He he, eindelijk dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb hem ook weer te pakken
a woman's world nu.......
hey spuit 11 ook weer in tha housequote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
He he, eindelijk dan.Beetje opgelucht
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
He he, eindelijk dan.Beetje opgelucht
heeft ie er in ieder geval méér als ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij zal zo wel weer zeggen dat het heel druk is en bla bla bla, ook al heeft hij maar 119 luisteraars.
Ha dat zou ik maar niet te snel zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft ie er in ieder geval méér als ik
Zo is dat, ik lurk ook al een paar uurtjes onder het TV kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha dat zou ik maar niet te snel zeggen.
Je hebt geen idee (en ik ook niet) wie hier allemaal meelezen.
Aha.... OK, ik had een filmpje klaarstaan voor een andere interpretatie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:23 schreef Desii het volgende:
tissue-avond is dus allemaal romantische muziek
Er zijn werkelijk meer lurkers dan actieve deelnemers. Maar dat is vrijdagavond ook zo. Daar durft ook niemand te bellen. Behalve de vaste users.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha dat zou ik maar niet te snel zeggen.
Je hebt geen idee (en ik ook niet) wie hier allemaal meelezen.
Huh?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't alweer veilig voor de anti-SLy/Huub/alles wat er mee te maken heeft?
Het ging hier de hele dag toch over die fandagquote:
Lekker weertje trouwensquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging hier de hele dag toch over die fandag. Ik bedoel dat er weer over alles (en eigenlijk niks) gewslowchat wordt
.
ik ben dan wel een vaste user en vind ppps op vrijdag altijd heel leuk, maar heb nog nooit gebeld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn werkelijk meer lurkers dan actieve deelnemers. Maar dat is vrijdagavond ook zo. Daar durft ook niemand te bellen. Behalve de vaste users.
En dan wel een grote mond met hun toetsenbord hebben
Ook ik ben tamelijk vast en bel ook niet, heb niet zoveel te zeggen en een grote muil valt aan deze kant ook best wel meequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben dan wel een vaste user en vindt ppps op vrijdag altijd heel leuk, maar heb nog nooit gebeld.
Ook zit ik niet met een grote bek achter mijn toetsenbord.
neeeuuhhhjj, echt ik ruk je kop van je romp als je iets negatiefs over heilige Huub en st. Sly zegtquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't alweer veilig voor de anti-SLy/Huub/alles wat er mee te maken heeft?
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat LS doelt op wat andere users.
U snapt hem onze heilige zonnenkoningquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
Kom danquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef Desii het volgende:
neeeuuhhhjj, echt ik ruk je kop van je romp als je iets negatiefs over heilige Huub en st. Sly zegt
Ja de Zonnekoning zit hier nog wel ergens hoor, diep van binnen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
U snapt hem onze heilige zonnenkoning
Ik heb dan geen idee wie, ik vind de vrijdagavonden altijd gezellig op Fok!, maar misschien heb ik die grote monden gemist toen ik op vakantie was.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dan geen idee wie, ik vind de vrijdagavonden altijd gezellig op Fok!, maar misschien heb ik die grote monden gemist toen ik op vakantie was.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.
Of 'sochtends heel vroeg en vertellen dan wat voor weer het is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ging toch over lurkers en bellers tijdens ppps en dat duurt toch maar tot 12 uur?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de "mening" van LS.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
de muziek gaat van goed aan te horen tot kutquote:
Zeg beetje respect voor mij he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de "mening" van LS.
En hij leest ze op á la Jan van Veen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
de muziek gaat van goed aan te horen tot kut
ahhhhhggggg nu gaat Sly een nwe versie van Candlelight doen (met gedichten)
het gedicht heet "Stilte"
edit: het gedicht heet nu "momentje geduld"![]()
"wacht even hoor, want de techniek laat me even in de steek"quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij leest ze op á la Jan van Veen?![]()
Ik heb hem nl. uitgezet toen Frans Bauer inzette.
Ja ja je bent al bijna een semi-BN'er. Nog even en Lieke de wannabe starfucker hangt bij je aan de lijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg beetje respect voor mij he?
Jij mag dan wel blauw zijn, maar ik heb al 2x eeuwige roem. dat moet jij nog maar zien te verdienen.
tissuetje ???quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.
het gaat over zieke kindjes.
Nou ben ik helemaal depri
Sommigen daar zijn wel oprecht hoor, niks mis meequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.
het gaat over zieke kindjes.
Nou ben ik helemaal depri
Ik heb haar nummer al geblokkeerd. Ik werd gek van haar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja je bent al bijna een semi-BN'er. Nog even en Lieke de wannabe starfucker hangt bij je aan de lijn.
Echt waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer al geblokkeerd. Ik werd gek van haar.
Moet je vrijdag maar laten horen, door een liedje te gaan zingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
Robert Long.................daar lijk ik toch niet echt op ??
Ken je deze van Long?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
Robert Long.................daar lijk ik toch niet echt op ??
Ja, echt waar, omdat ik Jaap zijn site onderhield wilde ze ook contact met mij om op die manier ergens binnen te kunnen komen.quote:
Ga straks lynchen met Eraserhead.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Dementor het volgende:
Nu zit ik dus weer the truman show te kijken he.
Ik kan de refreinen niet uit het hoofd meezingen.........quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Gert het volgende:
Als je de refreinen uit het hoofd mee kan zingen, lijk je op hem.![]()
Heeft ze zich aan jou aangeboden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, echt waar, omdat ik Jaap zijn site onderhield wilde ze ook contact met mij om op die manier ergens binnen te kunnen komen.
Maar daar zat ik totaal niet op te wachten, ook niet voor een one night stand.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je deze van Long?![]()
Moet je nagaan wat ze met je doet als je haar boekt Ruud.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ze zich aan jou aangeboden?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ze met je doet als je haar boekt Ruud.
Heb jij die uitzending gehoord, waarbij Dementor en Peter zeiden dat ik altijd gelijk had?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geleuf er ook geen klote van (alhoewel tis wel Lieke)
Lekker Simpel heeft ALTIJD gelijk...................althans...........BIJNA altijd gelijk !quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij die uitzending gehoord, waarbij Dementor en Peter zeiden dat ik altijd gelijk had?
En waarbij ik mijn eerste eeuwige roem verdiende, met de stem van Yuri Van Gelder die niet naar de spelen mocht?
Waarom zou ik nu geen gelijk hebben dan?
Jij weet best wel veel LS, maar de manier waarop je het presenteert laat de begroeiing boven mijn ogen wel eens een rare pose aannemen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij die uitzending gehoord, waarbij Dementor en Peter zeiden dat ik altijd gelijk had?
En waarbij ik mijn eerste eeuwige roem verdiende, met de stem van Yuri Van Gelder die niet naar de spelen mocht?
Waarom zou ik nu geen gelijk hebben dan?
Slaap lekker topperquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lekker Simpel heeft ALTIJD gelijk...................althans...........BIJNA altijd gelijk !![]()
En nu ben ik weg, trustuh..
Houdoe Peterquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lekker Simpel heeft ALTIJD gelijk...................althans...........BIJNA altijd gelijk !![]()
Die vind ik zo leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je deze van Long?![]()
Nou, een one-night-stand kan anders lekker zijn hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, echt waar, omdat ik Jaap zijn site onderhield wilde ze ook contact met mij om op die manier ergens binnen te kunnen komen.
Maar daar zat ik totaal niet op te wachten, ook niet voor een one night stand.
Dit quote ik eventjes, waarom weet ik nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, een one-night-stand kan anders lekker zijn hoor
Truste Peterquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij weet best wel veel LS, maar de manier waarop je het presenteert laat de begroeiing boven mijn ogen wel eens een rare pose aannemen.
Dat weet je ech welquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit quote ik eventjes, waarom weet ik nog niet.
Liegen heeft geen zin, maar om continue in de verdediging te moeten, zonder persoonlijke gegeven te mogen neerzetten is ook niet altijd gemakkelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij weet best wel veel LS, maar de manier waarop je het presenteert laat de begroeiing boven mijn ogen wel eens een rare pose aannemen.
Maar niet waar die tuinkabouter z'n leuter al heeft ingehangen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, een one-night-stand kan anders lekker zijn hoor
Dan blijf je toch lekker hangen hier en post wat je mag posten, inside information is nooit weg wat mij betreft.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liegen heeft geen zin, maar om continue in de verdediging te moeten, zonder persoonlijke gegeven te mogen neerzetten is ook niet altijd gemakkelijk.
Ik kreeg al een ban voor het telefoonnummer van Slijk. Dus privéberichten van derden ga ik hier niet meer plaatsen, ik ben die bans nu wel een beetje beu.
Anders zou ik hier het topic volspammen met de berichten om iets te moeten bewijzen.
Daarom kan ik alleen maar verwijzen naar www.kingjaap.nl en die ghostwriter Mrd ben ik. Meer kan en mag ik hier niet zeggen.
Nu DGK is afgelopen heb ik nog steeds hele goede contacten met sommige mensen. En wat iedereen weet, je mag niet alles zeggen. Privé en fora moet je weten te scheiden.
Dan krijg je hier misschien ook wel kippenvel vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:53 schreef PeterNB het volgende:
Ik MOET dit echt nog een keer posten: Mijn ouwe vriendin en collega Sylvia Samson....
Ben ik nou de enige die hier kippenvel van haar krijgt ?
Is ook 'wel grappig' maar Sylvia had zo'n verschrikkelijk mooie stem. Die kon je meetrekkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan krijg je hier misschien ook wel kippenvel van
Mooie vrouw ook om te zien Peetquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is ook 'wel grappig' maar Sylvia had zo'n verschrikkelijk mooie stem. Die kon je meetrekken
tot je allerverste grens......................en daarover
Fourtnight standquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
sobrevivir... overleven
En de passie die ze erin legt. Is mijn meest favoriete Spaanse zangeres
Dat heb ik dus met Monica, die heeft een bereik die niemand heeft in mijn mening.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is ook 'wel grappig' maar Sylvia had zo'n verschrikkelijk mooie stem. Die kon je meetrekken
tot je allerverste grens......................en daarover
Neeeeeee 'heeft' gelukkig nog. Maar ze staat gewoon 40 uur per week inquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mooie vrouw ook om te zien PeetEn mooie stem. Maar "had" ?
Blaas ff een beetje richting oosten, hier is amper een spatje gevallenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:04 schreef Dementor het volgende:
Mooi terwijl het buiten hard regent..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neeeeeee 'heeft' gelukkig nog. Maar ze staat gewoon 40 uur per week in
een kledingzaak......ik gunde haar al in de jaren 90 een carriere waarbij ze die goddelijke
stem kon gebruiken voor haar inkomsten......
Ik vind Sylvia echt ZO ONTZETTEND GEWELDIG![]()
![]()
![]()
Liever niet, het mag hier nu de hele nacht doorregenen want dan klaart de lucht hopelijk wat sneller op morgenochtend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Blaas ff een beetje richting oosten, hier is amper een spatje gevallen
Ze leeft gelukkig nog. Eén van de weinige vrouwen op deze wereld die me als eenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik schrok al!! Je sprak zo in de verleden tijd!
Zit je in de luddevedut? Heeft Peter het nu al uitgemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Liever niet, het mag hier nu de hele nacht doorregenen want dan klaart de lucht hopelijk wat sneller op morgenochtend.
Ja, dit cryptisch bedoeld.
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
Nog een leuke gevonden...
[ link | afbeelding ]
Wat een leukeJuud, en wat ziet Claire er goed uit!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Claire is coolquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
Een aandachtshoer en een tuinkabouter.
Daar is toch niets leuk aan?
die is idd leuk Juudquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[ link | afbeelding ]
okeeejj, jou romp en kop worden bij deze ook gescheidenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
Laatste keer dan he? Sweet dreams en straks gezond weer opquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef PeterNB het volgende:
Ja, ik ga nog 12x Sylvia's youtube afdraaien en dan ben ik ECHT naar bed
Trustuh !!
Ze zijn allebei even groot op die foto, dat kan niet he.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laatste keer dan he? Sweet dreams en straks gezond weer op
Ik heb al pleinvrees, nu durf ik helemaal niet meer in een bus te stappen. Volgens mij ben je familie van die gast die iemand in de bus iemand heeft onthoofd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejj, jou romp en kop worden bij deze ook gescheiden![]()
![]()
Huubje![]()
Clairtje![]()
nog veul erger.........quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al pleinvrees, nu durf ik helemaal niet meer in een bus te stappen. Volgens mij ben je familie van die gast die iemand in de bus iemand heeft onthoofd.
Eng.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nog veul erger.........![]()
pssst .. kheb connecties met Natasia en consorten
Mag ik je ook niet meer bellenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu DGK is afgelopen heb ik nog steeds hele goede contacten met sommige mensen. En wat iedereen weet, je mag niet alles zeggen. Privé en fora moet je weten te scheiden.
ik doneer niks meerquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Fan, je moet niet te lang naar Sly luisteren hoor.
Er zitten verborgen boodschappen in de nummers en jingles die hij draait.
Voor je het weet begin je geld te doneren aan NL.
pesiesssssssssquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen een hoop positieve energie in deze reeks?
Ja hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Trust Blurk![]()
Pas je op voor de hagelslag![]()
neequote:Op maandag 4 augustus 2008 00:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je zn foto nou al eens gezien?
ik heb maar één hoofd en één koptelefoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |