Dan blijf je toch lekker hangen hier en post wat je mag posten, inside information is nooit weg wat mij betreft.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liegen heeft geen zin, maar om continue in de verdediging te moeten, zonder persoonlijke gegeven te mogen neerzetten is ook niet altijd gemakkelijk.
Ik kreeg al een ban voor het telefoonnummer van Slijk. Dus privéberichten van derden ga ik hier niet meer plaatsen, ik ben die bans nu wel een beetje beu.
Anders zou ik hier het topic volspammen met de berichten om iets te moeten bewijzen.
Daarom kan ik alleen maar verwijzen naar www.kingjaap.nl en die ghostwriter Mrd ben ik. Meer kan en mag ik hier niet zeggen.
Nu DGK is afgelopen heb ik nog steeds hele goede contacten met sommige mensen. En wat iedereen weet, je mag niet alles zeggen. Privé en fora moet je weten te scheiden.
Dan krijg je hier misschien ook wel kippenvel vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:53 schreef PeterNB het volgende:
Ik MOET dit echt nog een keer posten: Mijn ouwe vriendin en collega Sylvia Samson....
Ben ik nou de enige die hier kippenvel van haar krijgt ?
Is ook 'wel grappig' maar Sylvia had zo'n verschrikkelijk mooie stem. Die kon je meetrekkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan krijg je hier misschien ook wel kippenvel van
Mooie vrouw ook om te zien Peetquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is ook 'wel grappig' maar Sylvia had zo'n verschrikkelijk mooie stem. Die kon je meetrekken
tot je allerverste grens......................en daarover
Fourtnight standquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
sobrevivir... overleven
En de passie die ze erin legt. Is mijn meest favoriete Spaanse zangeres
Dat heb ik dus met Monica, die heeft een bereik die niemand heeft in mijn mening.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is ook 'wel grappig' maar Sylvia had zo'n verschrikkelijk mooie stem. Die kon je meetrekken
tot je allerverste grens......................en daarover
Neeeeeee 'heeft' gelukkig nog. Maar ze staat gewoon 40 uur per week inquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mooie vrouw ook om te zien PeetEn mooie stem. Maar "had" ?
Blaas ff een beetje richting oosten, hier is amper een spatje gevallenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:04 schreef Dementor het volgende:
Mooi terwijl het buiten hard regent..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neeeeeee 'heeft' gelukkig nog. Maar ze staat gewoon 40 uur per week in
een kledingzaak......ik gunde haar al in de jaren 90 een carriere waarbij ze die goddelijke
stem kon gebruiken voor haar inkomsten......
Ik vind Sylvia echt ZO ONTZETTEND GEWELDIG![]()
![]()
![]()
Liever niet, het mag hier nu de hele nacht doorregenen want dan klaart de lucht hopelijk wat sneller op morgenochtend.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Blaas ff een beetje richting oosten, hier is amper een spatje gevallen
Ze leeft gelukkig nog. Eén van de weinige vrouwen op deze wereld die me als eenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik schrok al!! Je sprak zo in de verleden tijd!
Zit je in de luddevedut? Heeft Peter het nu al uitgemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Liever niet, het mag hier nu de hele nacht doorregenen want dan klaart de lucht hopelijk wat sneller op morgenochtend.
Ja, dit cryptisch bedoeld.
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
Nog een leuke gevonden...
[ link | afbeelding ]
Wat een leukeJuud, en wat ziet Claire er goed uit!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Claire is coolquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
Een aandachtshoer en een tuinkabouter.
Daar is toch niets leuk aan?
die is idd leuk Juudquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |