o nou dan ligt het aan slaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:26 schreef Dementor het volgende:
Nee, ik krijg hiet ook niet aan de praat Fan.
yup.... alleen nou ist Dolle Dolly dus je mist nixquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zit al de hele tijd naar slaaaaaaaaai
te luisteren via deze link http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
en nu ineens doet ie het niet meer![]()
ik heb al opnieuw opgestard maar nog steeds niks.........
kan iemand hier slaaaaaaaaaai nog onvangen?
yep i hoor iets maar geen dolly parton......... is miss you mama ofzoiets.....klopt dat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
http://server-11.stream-server.nl:8400/listen.pls
Oh dit werkt, als je winamp hebt.
Dolly Parton, mute
Oquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Ja, zou kunnen.
Maar ik zit te Stingen en op MSN dus ik heb verder geen flauw idee.
oké nou ik blijf effe luisteren, heb slaaaaaaai nog niet gehoord maar wel redelijk te pruimen muziekquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:35 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer even (voor een hele lange tijd) "Sly moe".
Ik blijf nog wel in de buurt hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké nou ik blijf effe luisteren, heb slaaaaaaai nog niet gehoord maar wel redelijk te pruimen muziek
Dramatisch mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:23 schreef Desii het volgende:
tissue-avond is dus allemaal romantische muziek
deze vind ik zoooo mooi
de muziek is best redelijk te doen (op een Dolly e.d na)quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké nou ik blijf effe luisteren, heb slaaaaaaai nog niet gehoord maar wel redelijk te pruimen muziek
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
de muziek is best redelijk te doen (op een Dolly e.d na)
en ik heb Sly ook nog niet geheurd
He he, eindelijk dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb hem ook weer te pakken
a woman's world nu.......
hey spuit 11 ook weer in tha housequote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
He he, eindelijk dan.Beetje opgelucht
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
He he, eindelijk dan.Beetje opgelucht
heeft ie er in ieder geval méér als ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij zal zo wel weer zeggen dat het heel druk is en bla bla bla, ook al heeft hij maar 119 luisteraars.
Ha dat zou ik maar niet te snel zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft ie er in ieder geval méér als ik
Zo is dat, ik lurk ook al een paar uurtjes onder het TV kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha dat zou ik maar niet te snel zeggen.
Je hebt geen idee (en ik ook niet) wie hier allemaal meelezen.
Aha.... OK, ik had een filmpje klaarstaan voor een andere interpretatie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:23 schreef Desii het volgende:
tissue-avond is dus allemaal romantische muziek
Er zijn werkelijk meer lurkers dan actieve deelnemers. Maar dat is vrijdagavond ook zo. Daar durft ook niemand te bellen. Behalve de vaste users.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha dat zou ik maar niet te snel zeggen.
Je hebt geen idee (en ik ook niet) wie hier allemaal meelezen.
Huh?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't alweer veilig voor de anti-SLy/Huub/alles wat er mee te maken heeft?
Het ging hier de hele dag toch over die fandagquote:
Lekker weertje trouwensquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging hier de hele dag toch over die fandag. Ik bedoel dat er weer over alles (en eigenlijk niks) gewslowchat wordt
.
ik ben dan wel een vaste user en vind ppps op vrijdag altijd heel leuk, maar heb nog nooit gebeld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn werkelijk meer lurkers dan actieve deelnemers. Maar dat is vrijdagavond ook zo. Daar durft ook niemand te bellen. Behalve de vaste users.
En dan wel een grote mond met hun toetsenbord hebben
Ook ik ben tamelijk vast en bel ook niet, heb niet zoveel te zeggen en een grote muil valt aan deze kant ook best wel meequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben dan wel een vaste user en vindt ppps op vrijdag altijd heel leuk, maar heb nog nooit gebeld.
Ook zit ik niet met een grote bek achter mijn toetsenbord.
neeeuuhhhjj, echt ik ruk je kop van je romp als je iets negatiefs over heilige Huub en st. Sly zegtquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't alweer veilig voor de anti-SLy/Huub/alles wat er mee te maken heeft?
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat LS doelt op wat andere users.
U snapt hem onze heilige zonnenkoningquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
Kom danquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef Desii het volgende:
neeeuuhhhjj, echt ik ruk je kop van je romp als je iets negatiefs over heilige Huub en st. Sly zegt
Ja de Zonnekoning zit hier nog wel ergens hoor, diep van binnen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
U snapt hem onze heilige zonnenkoning
Ik heb dan geen idee wie, ik vind de vrijdagavonden altijd gezellig op Fok!, maar misschien heb ik die grote monden gemist toen ik op vakantie was.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dan geen idee wie, ik vind de vrijdagavonden altijd gezellig op Fok!, maar misschien heb ik die grote monden gemist toen ik op vakantie was.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |