Of 'sochtends heel vroeg en vertellen dan wat voor weer het is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.
Het ging toch over lurkers en bellers tijdens ppps en dat duurt toch maar tot 12 uur?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.
Dat ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de "mening" van LS.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
de muziek gaat van goed aan te horen tot kutquote:
Zeg beetje respect voor mij he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de "mening" van LS.
En hij leest ze op á la Jan van Veen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
de muziek gaat van goed aan te horen tot kut
ahhhhhggggg nu gaat Sly een nwe versie van Candlelight doen (met gedichten)
het gedicht heet "Stilte"
edit: het gedicht heet nu "momentje geduld"![]()
"wacht even hoor, want de techniek laat me even in de steek"quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij leest ze op á la Jan van Veen?![]()
Ik heb hem nl. uitgezet toen Frans Bauer inzette.
Ja ja je bent al bijna een semi-BN'er. Nog even en Lieke de wannabe starfucker hangt bij je aan de lijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg beetje respect voor mij he?
Jij mag dan wel blauw zijn, maar ik heb al 2x eeuwige roem. dat moet jij nog maar zien te verdienen.
tissuetje ???quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.
het gaat over zieke kindjes.
Nou ben ik helemaal depri
Sommigen daar zijn wel oprecht hoor, niks mis meequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.
het gaat over zieke kindjes.
Nou ben ik helemaal depri
Ik heb haar nummer al geblokkeerd. Ik werd gek van haar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja je bent al bijna een semi-BN'er. Nog even en Lieke de wannabe starfucker hangt bij je aan de lijn.
Echt waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer al geblokkeerd. Ik werd gek van haar.
Moet je vrijdag maar laten horen, door een liedje te gaan zingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
Robert Long.................daar lijk ik toch niet echt op ??
Ken je deze van Long?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
Robert Long.................daar lijk ik toch niet echt op ??
Ja, echt waar, omdat ik Jaap zijn site onderhield wilde ze ook contact met mij om op die manier ergens binnen te kunnen komen.quote:
Ga straks lynchen met Eraserhead.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Dementor het volgende:
Nu zit ik dus weer the truman show te kijken he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |