Of 'sochtends heel vroeg en vertellen dan wat voor weer het is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.
Het ging toch over lurkers en bellers tijdens ppps en dat duurt toch maar tot 12 uur?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze komen meestal 's nachts te voorschijn.
Dat ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de "mening" van LS.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
de muziek gaat van goed aan te horen tot kutquote:
Zeg beetje respect voor mij he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de "mening" van LS.
En hij leest ze op á la Jan van Veen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
de muziek gaat van goed aan te horen tot kut
ahhhhhggggg nu gaat Sly een nwe versie van Candlelight doen (met gedichten)
het gedicht heet "Stilte"
edit: het gedicht heet nu "momentje geduld"![]()
"wacht even hoor, want de techniek laat me even in de steek"quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij leest ze op á la Jan van Veen?![]()
Ik heb hem nl. uitgezet toen Frans Bauer inzette.
Ja ja je bent al bijna een semi-BN'er. Nog even en Lieke de wannabe starfucker hangt bij je aan de lijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg beetje respect voor mij he?
Jij mag dan wel blauw zijn, maar ik heb al 2x eeuwige roem. dat moet jij nog maar zien te verdienen.
tissuetje ???quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.
het gaat over zieke kindjes.
Nou ben ik helemaal depri
Sommigen daar zijn wel oprecht hoor, niks mis meequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, een vrouw leest ze voor.
het gaat over zieke kindjes.
Nou ben ik helemaal depri
Ik heb haar nummer al geblokkeerd. Ik werd gek van haar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja je bent al bijna een semi-BN'er. Nog even en Lieke de wannabe starfucker hangt bij je aan de lijn.
Echt waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer al geblokkeerd. Ik werd gek van haar.
Moet je vrijdag maar laten horen, door een liedje te gaan zingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
Robert Long.................daar lijk ik toch niet echt op ??
Ken je deze van Long?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
Robert Long.................daar lijk ik toch niet echt op ??
quote:
Ja, echt waar, omdat ik Jaap zijn site onderhield wilde ze ook contact met mij om op die manier ergens binnen te kunnen komen.quote:
Ga straks lynchen met Eraserhead.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Dementor het volgende:
Nu zit ik dus weer the truman show te kijken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |