okeeejj, jou romp en kop worden bij deze ook gescheidenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
Een aandachtshoer en een tuinkabouter.
Daar is toch niets leuk aan?
Laatste keer dan he? Sweet dreams en straks gezond weer opquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef PeterNB het volgende:
Ja, ik ga nog 12x Sylvia's youtube afdraaien en dan ben ik ECHT naar bed
Trustuh !!
Ze zijn allebei even groot op die foto, dat kan niet he.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
Een aandachtshoer en een tuinkabouter.
Daar is toch niets leuk aan?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laatste keer dan he? Sweet dreams en straks gezond weer op
Ik heb al pleinvrees, nu durf ik helemaal niet meer in een bus te stappen. Volgens mij ben je familie van die gast die iemand in de bus iemand heeft onthoofd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeejj, jou romp en kop worden bij deze ook gescheiden![]()
![]()
Huubje![]()
Clairtje![]()
nog veul erger.........quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al pleinvrees, nu durf ik helemaal niet meer in een bus te stappen. Volgens mij ben je familie van die gast die iemand in de bus iemand heeft onthoofd.
Eng.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nog veul erger.........![]()
pssst .. kheb connecties met Natasia en consorten
Mag ik je ook niet meer bellenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu DGK is afgelopen heb ik nog steeds hele goede contacten met sommige mensen. En wat iedereen weet, je mag niet alles zeggen. Privé en fora moet je weten te scheiden.
ik doneer niks meerquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Fan, je moet niet te lang naar Sly luisteren hoor.
Er zitten verborgen boodschappen in de nummers en jingles die hij draait.
Voor je het weet begin je geld te doneren aan NL.
pesiesssssssssquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen een hoop positieve energie in deze reeks?
Ja hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Trust Blurk![]()
Pas je op voor de hagelslag![]()
neequote:Op maandag 4 augustus 2008 00:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je zn foto nou al eens gezien?
ik heb maar één hoofd en één koptelefoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |