ik vind het ronduit kutmuziekquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Ik zou het niet als "mooi" bestempelen eerder als grappig om te horen.
Het is geen muziek voor iedere dag hoor.
Ja joh je blijft zo bezig he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het ronduit kutmuziek
Ik ook, toffe meidquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief van je, maar Dementor plaatste deze link http://s284.photobucket.com/albums/ll4/patriesg/
Ik neem aan dat het dezelfde zijn.
http://i284.photobucket.com/albums/ll4/patriesg/DSC00921.jpg
Ik vind Claire nog steeds een tof mens
Ik ben te moe om te scrollenquote:
Ha, die gaan meteen naar Christie's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te scrollen
Ik ga maar effe kunstenkitsch kijken. kijken of er nog nieuwe miljonairs in nl bijkome
Zomergastenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga maar effe kunstenkitsch kijken. kijken of er nog nieuwe miljonairs in nl bijkome
Zou ik ook doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha, die gaan meteen naar Christie's.
Wintersport is leukerquote:
Op NL zitten een hoop rijke miljonairs, want ze zijn rijk aan fantasie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, toffe meid![]()
Gun haar ook graag veel klanten voor haar nieuwe zaak. Mooie gelegenheid vandaag om een beetje reclame te maken.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
lekker nummer op NL radio
Because the night....![]()
(volgens mij heeft Disana dat onlangs aangevraagd bij onze Peet)
Als je op de lyrics let moet je voor Abba gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Ik zou het niet als "mooi" bestempelen eerder als grappig om te horen.
Het is geen muziek voor iedere dag hoor.
Ik let altijd op de lyrics.
Blurk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je op de lyrics let moet je voor Abba gaan.
Nu we het toch over Abba hebben, het is alweer een poosje geleden dat hier een Abba-tubeje stond, dus bij deze:
![]()
? die snap ik niet hoor simpeltje .....quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op NL zitten een hoop rijke miljonairs, want ze zijn rijk aan fantasie.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je op de lyrics let moet je voor Abba gaan.
Nu we het toch over Abba hebben, het is alweer een poosje geleden dat hier een Abba-tubeje stond, dus bij deze:
![]()
yup, heb hem net aangezet in de hoop Huubie nog even te horenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
luister jij ook nog steeds naar slaaaaaaaaai
ben ik gelukkig niet de enige![]()
durfde het al bijna niet te zeggen........
Dus jij luistert er niet eens naar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Blurk.
Als jij ABBA wil luisteren, best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |