Leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:39 schreef Juud79 het volgende:
Hier zijn wat foto's te zien van de fandag.
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=3
Tom.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leukmaar ik kan niet inloggen daar, dus maak gebruik van de link van Peter
Nee hoor. Schunnig is Jim Bakkum op nederland1.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet iets schunnigs he?
Kan je ze wel zien, want anders plaats ik de leukste hier wel eventjesquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leukmaar ik kan niet inloggen daar, dus maak gebruik van de link van Peter
Ik weet zoals gewoonlijk niet wie dat dan weer is, maar goed, teveel borsthaar is eeew.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee hoor. Schunnig is Jim Bakkum op nederland1.
Vond dat altijd wel een leuk ventje, MAAR HIJ HEEFT EEN OERWOUD BORSTHAAR
Ik hou het (voorlopig) voor mezelfquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je het met ons delen of wil je het voor jezelf houden?
Lief van je, maar Dementor plaatste deze link http://s284.photobucket.com/albums/ll4/patriesg/quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Kan je ze wel zien, want anders plaats ik de leukste hier wel eventjes
Disana heeft de allerleukste al geplaatst, zie ik net
één-of-ander musical-sterretje :quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zoals gewoonlijk niet wie dat dan weer is, maar goed, teveel borsthaar is eeew.
Jim van Idols, weet je wel, hij ging Jessie doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zoals gewoonlijk niet wie dat dan weer is, maar goed, teveel borsthaar is eeew.
quote:
Oh gut, die ken ik zelfsquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jim van Idols, weet je wel, hij ging Jessie doen![]()
[ afbeelding ]
Wat "past" er dan wel bij mij?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk da's mooie muziek,
en bolletje je mag van mij alles hoor, maar ik heb een pesthekel aan dat soort muziek![]()
ik vind het zó niet bij je passen.... maar als jij het mooi vindt dat vindt je het mooi niks mis mee
Geen denken aan!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat jij zijn oerwoud er afscheert !!!![]()
"Disana Cuts THe Jim Woods"
Dat ken..............als we allemaal hetzelfde waren reden we allemaal inquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
Oja Peet, Zappa kan me nog niet grijpen.
Misschien komt dat nog.
Das niet Kim slimmerd, dat is Suzanne, paaldansen doet ze idd wel. Kim was de butler, die staat bij Tommy en Claire op de foto, als dat Kim is trouwens, want dat kan ik niet goed zien...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:57 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ](het zal hem weinig interesseren!).
[ afbeelding ]
Zeldzaam verschijnsel, Kim zonder danspaal
Die namen haal ik altijd door elkaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das niet Kim slimmerd, dat is Suzanne, paaldansen doet ze idd wel. Kim was de butler, die staat bij Tommy en Claire op de foto, als dat Kim is trouwens, want dat kan ik niet goed zien...
ik heb ook een ''brede'' smaak hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat "past" er dan wel bij mij?
En hoe dan!?
Ik vlieg van Notorious naar The Rolling Stones en zo verder.
Brede smaak denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |