Deel vol? De OP vind je hier.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Beauregard is in werkelijkheidEen 14-jarig pubertje met een beugel, een echte schobbejak dus Een puisterige nerd met een jampotglazenbril die de hele dag achter de pc zit te fappen op z'n eigen reacties Een rijkeluiskindje wiens ouders hem altijd hebben verteld dat hij de beste is en dat alle andere mensen minderwaardig zijn Een heuse casanova, lijkt op Brad Pitt, met een vriendin die lijkt op Jessica Alba, is schatrijk, rijdt een ferrari, heeft reeds enkele prijzen in de wacht gesleept vanwege zijn bovennatuurlijke intelligentie, en heeft bovendien een hele dikke piemel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Moggûh.quote:
Elke nacht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je d'r nou al naakt gezien?
jahoor prima werk was alleen extreem pauperquote:
Ach, dat heen en weer schelden..quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:17 schreef Beauregard het volgende:
Biogarde, overigens jammer dat je mijn naamtopic sloot. Sticky was een geschiktere actie geweest.
Hehehe, zoals normaalquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:17 schreef gers het volgende:
[..]
jahoor prima werk was alleen extreem pauper![]()
Ik zou het eerder omschrijven als 'opgeilen'. Er hing een enorm seksueel geladen sfeer in dat topic.quote:
Ze moet nog 17 worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:20 schreef gers het volgende:
die Gabriella Cilmi is trouwens best fapbaar
quote:
haal een pedo pas viezerikquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als 'opgeilen'. Er hing een enorm seksueel geladen sfeer in dat topic.
zet het aan, haal m inquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want?
En waar haal je zoiets? Licht me in.
Chris2kquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want?
En waar haal je zoiets? Licht me in.
ow nee niet dat graftakke nummer van hansonquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
mmmmbop
wel met de orginele ijsmeis.proof beveiligingquote:
Oh ja, het ligt natuurlijk niet aan jou. Als jij bij de Nobelprijs uitreiking dezelfde woorden met het schuim op je bek uit loopt te pruttelen zal heel de zaal denken: "Shit, ons niveau is niet toereikend".quote:
neequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh ja, het ligt natuurlijk niet aan jou. Als jij bij de Nobelprijs uitreiking dezelfde woorden met het schuim op je bek uit loopt te pruttelen zal heel de zaal denken: "Shit, ons niveau is niet toereikend".
Taai gewoon een keer af. KLB was een leuk podium voor je om je achterlijkheid aan je mede-users te laten zien, maar het is nu tijd om verder te gaan. Probeer het eens in PUB.
Prima. Het zou me toch wat zijn als je je laat wegsturen door een minderwaardige sloeber als ik.quote:
inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Prima. Het zou me toch wat zijn als je je laat wegsturen door een minderwaardige sloeber als ik.
Goed plan! Ik duik de douche in en doe daarna hetzelfdequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:35 schreef gers het volgende:
ik ga even friet/patat/frites halen bij de snackbar/frituur/snacktaria/friettent
Na patat/friet nu frikandel/frikadel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:55 schreef gers het volgende:
lekker een groot supertje frikandel/frikadel speciaal
dacht ik neem maar geen risico want dan wordt het weer een friet/patat bash topicquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Na patat/friet nu frikandel/frikadel?
Het is patat en frikandel
Oh oké, nou ik denk dat iedereen het er inmiddels wel over eens is dat het patat isquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
dacht ik neem maar geen risico want dan wordt het weer een friet/patat bash topic
Het is frietquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké, nou ik denk dat iedereen het er inmiddels wel over eens is dat het patat is
Als je er geen aandacht aan besteedt stoppen ze er vanzelf een keer mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:07 schreef slindenau het volgende:
Kunnen we mensen die te kinderachtig zijn om in normaal geschrift hier te posten niet wegschoppen ofzo
Ja en hetzelfde mag gebeuren met mensen die onder de rivieren wonen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:07 schreef slindenau het volgende:
Kunnen we mensen die te kinderachtig zijn om in normaal geschrift hier te posten niet wegschoppen ofzo
Nou, dat niet, maar het scheelt een hoop zuchten van beide kanten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je er geen aandacht aan besteedt stoppen ze er vanzelf een keer mee.
Oh sorry, gecondoleerd!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ware het niet dat mijn moeder 2,5 jaar geleden is overleden.
Of jij moet je gewoon niet zo aanstellen. Huilie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:53 schreef slindenau het volgende:
Die 1136 gaat er inderdaad nog steeds als een mongooltje mee door, ook al schenken we er geen aandacht aan. Preventief bannen is de enige mogelijkheid.
In wat voor een opzicht?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:54 schreef slindenau het volgende:
Jij (en je na-apers) zijn juist degene die zich aanstellen, kleuters.
Als het je niet bevalt, vraag een ban aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:54 schreef slindenau het volgende:
Jij (en je na-apers) zijn juist degene die zich aanstellen, kleuters.
Heidi.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:28 schreef gers het volgende:
geen ruzie maken![]()
laten we het over belangrijkere dingen hebben bv wie heeft de mooiste tetten van de hills?
Dan moet je die tieten eerst posten zodat we kunnen fappen. er een oordeel over kunnen vellen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:28 schreef gers het volgende:
geen ruzie maken![]()
laten we het over belangrijkere dingen hebben bv wie heeft de mooiste tetten van de hills?
Ik zie geen tetten, er zit textiel voorquote:
kon geen betere zo snel googelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zie geen tetten, er zit textiel voor
Antwoord waarop? Ik heb de geheime ignore functie gevondenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Ricko zet muziek uit en zit aandachtig naar het beeldscherm te kijken voor slindenau's antwoord.
ruilen tegen de geheime rar functie ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Antwoord waarop? Ik heb de geheime ignore functie gevonden
die rar met dildo hahaha is trouwens nep he maar dat wist jequote:Op zondag 3 augustus 2008 19:42 schreef slindenau het volgende:
Je bedoelt het wachtwoord van ijsmeis.rar? Doen we
.
Niet dat zusje van Jan Smit in ieder geval. Maar ik pleit voor meer tetten/sletjes in dit topic, tijdje terug was deze reeks immers nog NSFW.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef gers het volgende:
[..]
kon geen betere zo snel googelen
we kunnen ook discussiëren wie van de 4 je een veeg zou willen geven?
ik kan niet kiezen wil ze alle drie een veeg gevenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet dat zusje van Jan Smit in ieder geval. Maar ik pleit voor meer tetten/sletjes in dit topic, tijdje terug was deze reeks immers nog NSFW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo nu nog foto's van lekkere mannenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik kan niet kiezen wil ze alle drie een veeg geven
quote:
quote:
Moet je zien: 'Gimmicks' in KLBquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:07 schreef elfzesendertig het volgende:
gadver wat ranzigquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar enige voorkeur dan kwa mannen ?quote:
sorryquote:
graag jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:20 schreef gers het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
zal zou wel wat mannen posten oke
misschien handig om te posten watquote:
quote:
ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
mischien handig om te posten wat![]()
bij mannen is het namelijk simpeler tieten en het is goed
nee hoor gaat echt meer om de uitstraling , lief gezichtje enzquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:26 schreef kyna het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus
het gaat bij de meeste mannen niet om t geheel bij een vrouw
alleen maar hoe groter de tieten hoe beter
waarom dan altijd die grote tieten in beeld?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:27 schreef gers het volgende:
[..]
nee hoor gaat echt meer om de uitstraling , lief gezichtje enz
het zijn meestal fap-foto'squote:Op zondag 3 augustus 2008 20:29 schreef kyna het volgende:
[..]
waarom dan altijd die grote tieten in beeld?
vaak zijn het ook nog sileconen
Die onderste is geyl.quote:
sjorrenquote:
Bedankt he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]Uit alle topics van FOK! moet zij in deze zitten
ik neem je niks kwalijk hoorquote:
Neuqen?quote:
quote:
blijft wel fok natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:40 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
hebben we eindelijk een vrouwelijke baggeraar krijgt ze gelijk dat soort opmerkingen
Ooh, ik dacht ze man wasquote:
Alles goed mop?quote:
maar waren nou die mannen die ik gepost waren beter?quote:
Waarom niet?quote:
hmm komt in de buurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:44 schreef gers het volgende:
[..]
maar waren nou die mannen die ik gepost waren beter?
Ik ben geen man hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef kyna het volgende:
[..]
bij een man is het metteen ''neuqen''zoals jij dat zegt
Nee hoor, bij echte mannen nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef kyna het volgende:
[..]
DUHquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef kyna het volgende:
[..]
Ik neuk nooit met mijn teen, maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef kyna het volgende:
[..]
aha n uitzonderingquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee hoor, bij echte mannen niet.
Ziet er goed uit, hoe heet ie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
maar voor dat soort mannen moet je niet op fok zijn
dit vind je op fok
[ afbeelding ]
oh my godquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
dit vind je op fok
[ afbeelding ]
Juicyhilquote:
mag ik niet zeggen van me moederquote:
Geyl, ik ga hem meteen ff pm`en.quote:
hehe nee niet zo ergquote:
Ik ben ook pedofiel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:55 schreef slindenau het volgende:
Juicyhil zit volgens mij in een kleine identiteitsstoornis (en daarnaast nog wat meer stoornissen)...eerst vrouw, dan man, dan homo en nu weer vrouw
.
vroegah had ik haar tot me schouders nu ietsje minder 9mm ofzoquote:
slindenau gaat zich volgens mij hierop aftrekkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk trouwens maar dat ik weer normaal ga typen, ik wil nl. geen maandban hebben. Hoewel, ik heb altijd nog GS...
niet je stylo opgevenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk trouwens maar dat ik weer normaal ga typen, ik wil nl. geen maandban hebben. Hoewel, ik heb altijd nog GS...
meen je dat nou?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah had ik haar tot me schouders nu ietsje minder 9mm ofzo
Wat zeik ik nou, ik moet idd vol blijven houden. Fight against the mods.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
niet je stylo opgeven
tong doet toch ook![]()
dan mag jij bold
Hoe heet dat stuk verdriet ook alweer? En onder welke kloon post hij hier nu?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
dit vind je op fok
[ afbeelding ]
Als je het ook daadwerkelijk doet wel jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[b]slindenau gaat zich volgens mij hierop aftrekken[/b
nee echt waar was me lange haar beuquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:01 schreef kyna het volgende:
[..]
meen je dat nou?
of zit je me te stangen?
praten later wel verder
Piovan tochquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe heet dat stuk verdriet ook alweer? En onder welke kloon post hij hier nu?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat zeik ik nou, ik moet idd vol blijven houden. Fight against the mods.
bhehehehe piovanquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
dit vind je op fok
[ afbeelding ]
Zonde, ik laat juist m`n haar groeien...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:05 schreef gers het volgende:
[..]
nee echt waar was me lange haar beu![]()
dus dacht ik dan maar de tondeuse erover
nee kort nooit s'ochtends je haren hoeven te doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zonde, ik laat juist m`n haar groeien...
Of Juicyhilquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Whehe, Piovan ja! Dat was me 'n bikkel, noohhh!
Onder welke naam post ie nu? de_boswachter?
quote:
Dat is eigenlijk wel ideaal jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
nee kort nooit s'ochtends je haren hoeven te doen
nooit last van een badhairday
nooit meer zo'n knipmuts die precies knipt zoals je niet wilt
Nee inderdaad, je wilt in het geheel passen en laten zien dat je net zoals ons in bold typt en je er dus niet van wilt afscheiden. ehmn... oh wachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Echt allemaal van die paupers die denken dat ik met bold typen aandacht wil trekkenSukkels
Ga je plaatjes zoeken van Hilary en Duffyquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens supahgeyl.
meestal staat kort wel hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel ideaal jaMaar ik doe het niet kort omdat het me minder staat
![]()
Ik zeg ook niet dat het niet staatquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
meestal staat kort wel hoor
alleen helemaal kan kan lelijk zijn
Miley is het nieuwequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je plaatjes zoeken van Hilary en Duffy
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet staatHet staat alleen minder goed.
kan kan kan ik ook wel kan hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
meestal staat kort wel hoor
alleen helemaal kan kan lelijk zijn
Ik kom altijd bij een kapster die weet hoe ik het wilquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef gers het volgende:
[..]
maar heb jij nooit last van die kniptrutjes die je zo'n lekker hip kapsel willen aansmeren waar je sochtends 2 uur mee bezig bent en op een mooiboy lijkt
Ja, maar die is al volgeblaft door de hele Disney crewquote:
Vanessa Hudgens?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die is al volgeblaft door de hele Disney crewPlus ze is iets te jong voor mij. Dat Australische mokkel waar reetveter toen mee kwam, die gabriella is ook wel lekker, alleen ook te jong. Lekkere CD, alleen nu heb ik die CD gister legaal gekocht, klinken een aantal nummers anders
Koop je je CDs ook wel eens illegaal dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die is al volgeblaft door de hele Disney crewPlus ze is iets te jong voor mij. Dat Australische mokkel waar reetveter toen mee kwam, die gabriella is ook wel lekker, alleen ook te jong. Lekkere CD, alleen nu heb ik die CD gister legaal gekocht, klinken een aantal nummers anders
Nee, die vind ik echt niks.quote:
Heel vroeger ja, toen internet nog met rooksignalen ging en MP3 nog op moest groeien. Toen had je van die illegale verzamel CD's voor 5 gulden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Koop je je CDs ook wel eens illegaal dan?
twilight cd'squote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die vind ik echt niks.![]()
[..]
Heel vroeger ja, toen internet nog met rooksignalen ging en MP3 nog op moest groeien. Toen had je van die illegale verzamel CD's voor 5 gulden.
Ja, die ja. Goeie stem, lekkere muziek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh, Gabriella Cilmi.
je bent toch homo/lesbie/weetikveelwatquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh, Gabriella Cilmi.
Zoiets ja.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:30 schreef gers het volgende:
[..]
je bent toch homo/lesbie/weetikveelwat
Die ook, maar dat was meer voor spelletjes en programma's. Dat was Hit Xplosion.quote:
pics mits lesbiequote:
Ach, het is leuk zommernummertje. Maar ik schat niet op een blijvertje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die ja. Goeie stem, lekkere muziek.
En lekker wijf.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ook, maar dat was meer voor spelletjes en programma's. Dat was Hit Xplosion.
Toen was je nog fucking blij toen je zo`n cd als cadeau kreeg. Nu is het vannee, die heb ik al op m`n mp3-speler.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef gers het volgende:
[..]
old times en die cd's had je van een vriend van een collega van je broer van je vriend ofzo
ja precies die dingen waren goud waard op het schoolpleinquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was je nog fucking blij toen je zo`n cd als cadeau kreeg. Nu is het vannee, die heb ik al op m`n mp3-speler.
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel ideaal jaMaar ik doe het niet kort omdat het me minder staat
![]()
Over MP3 spelers gesproken. Ik heb zo enen Cowon iAudio D2 gekocht. Leuk dingetjequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was je nog fucking blij toen je zo`n cd als cadeau kreeg. Nu is het vannee, die heb ik al op m`n mp3-speler.
hendig sjiek dingetjuh?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over MP3 spelers gesproken. Ik heb zo enen Cowon iAudio D2 gekocht. Leuk dingetje![]()
Ziet er gaaf uit! Veel plezier ermee. Ik ben al 1 1/2 jaar trouw aan m`n Zune.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over MP3 spelers gesproken. Ik heb zo enen Cowon iAudio D2 gekocht. Leuk dingetje![]()
Is dat nog een beetje een iPod killer? Dat was wel de bedoeling geloof ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit! Veel plezier ermee. Ik ben al 1 1/2 jaar trouw aan m`n Zune.
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje een iPod killer? Dat was wel de bedoeling geloof ik
Nee, het was idd de bedoeling. Maar ik had hem gekocht omdat het veel betere kwaliteit is dan de iPod. En veel mooierquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje een iPod killer? Dat was wel de bedoeling geloof ik
Ik heb sowieso niet echt iets met iPodsquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, het was idd de bedoeling. Maar ik had hem gekocht omdat het veel betere kwaliteit is dan de iPod. En veel mooier
Die Cowon? De 8GB was 175 euro. Inclusief verzendkosten, ik heb hem online besteld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:51 schreef gers het volgende:
duur dingetje trouwens?
is dat duurquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die Cowon? De 8GB was 175 euro. Inclusief verzendkosten, ik heb hem online besteld.
de gifjes zijn terugquote:
Er was laatst een Zune 2.0 uitgekomen, alleen die is nog niet echt ongelofelijk populair. Er komt idd een Zune 3.0 uit, die zou als het goed is ook deze kant op komen. Wanneer hij komt, weet ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet echt iets met iPodsHet geluid schijnt bagger te zijn, maar daar kan ik zelf niet over oordelen. Geluid van m'n Cowon i.c.m. een fatsoenlijk koptelefoontje is wel goed in ieder geval
![]()
Er zijn overigens nieuwe Zunes uit toch? Ga je nog een nieuwe kopen?
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet echt iets met iPodsHet geluid schijnt bagger te zijn, maar daar kan ik zelf niet over oordelen. Geluid van m'n Cowon i.c.m. een fatsoenlijk koptelefoontje is wel goed in ieder geval
![]()
Er zijn overigens nieuwe Zunes uit toch? Ga je nog een nieuwe kopen?
Waarom post je nog steeds cursief?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die Cowon? De 8GB was 175 euro. Inclusief verzendkosten, ik heb hem online besteld.
Waarom is dat nou weer voor nerdsquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:55 schreef slindenau het volgende:
iPods zijn voor nerds. Net zoals iPhones, wat stiekem ook gewoon iPods zijn met een 3G (sinds kort) en GPS chip
nog gefeliciteerd hequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?
Niet echt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef gers het volgende:
[..]
is dat duur![]()
heb geen verstand van dat spul
Laat hem joh, hij wil dat elfzesendertig word gebannedquote:
sjiek en dat voor 180 eurotjesquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet echt.
Digital player signal-to-noise ratio: 95 dB
Voice recording capable: Yes
Tuner type: Digital Radio tuner
Digital player supported digital audio standards: MP3, WAV, WMA, FLAC, Ogg Vorbis, MPEG 1 Audio, MPEG 2 Audio, MPEG 2.5 Audio
Digital player playback modes: Playlist, A-B repeat, Resume play, One track repeat, All tracks repeat, Fade in / fade out
Digital player additional features: TEXT viewer
Video playback support: AVI, WMV
Still image format: JPG
Mfr estimated battery life: 52 hour(s)
Battery Life Details: Digital playback Lithium polymer 52 hour(s), Video playback Lithium polymer 10 hour(s)
etc. etc.
Nu doe je het weer! HAHA! Ik vind het wel een goeie hoor, alles cursief!!11!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet echt.
Digital player signal-to-noise ratio: 95 dB
Voice recording capable: Yes
Tuner type: Digital Radio tuner
Digital player supported digital audio standards: MP3, WAV, WMA, FLAC, Ogg Vorbis, MPEG 1 Audio, MPEG 2 Audio, MPEG 2.5 Audio
Digital player playback modes: Playlist, A-B repeat, Resume play, One track repeat, All tracks repeat, Fade in / fade out
Digital player additional features: TEXT viewer
Video playback support: AVI, WMV
Still image format: JPG
Mfr estimated battery life: 52 hour(s)
Battery Life Details: Digital playback Lithium polymer 52 hour(s), Video playback Lithium polymer 10 hour(s)
etc. etc.
was alleen aardig bedoeldquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat hem joh, hij wil dat elfzesendertig word gebanned
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga Eddy Zoey kijken, of hoe je zijn naam ook schrijft.
die kwam ook eerst in Ossquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Dat klopt. Edoch zou het ophouden met cursief typen een werkbaardere oplossing zijn. Lijkt me niet moeilijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:03 schreef gers het volgende:
oplossing trouwens voor het scheve schrijft je beeldscherm schuin zetten
hihi leuke gifquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, dan draaien de scheve letters alleen maar meequote:Op zondag 3 augustus 2008 22:03 schreef gers het volgende:
oplossing trouwens voor het scheve schrijft je beeldscherm schuin zetten
Toch best irritant hè.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
maar dan staan ze toch recht , alleen dan staan de rechte stukken scheefquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee hoor, dan draaien de scheve letters alleen maar mee
[..]
Toch best irritant hè.
Kijk eens aan, nu weet jij ook hoe het voelt.
Ik erger me niet aan cursieftypers en boldtypers. Wel aan users die zich daaraan ergerenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Toch best irritant hè.
Kijk eens aan, nu weet jij ook hoe het voelt.
hihiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sommigen zitten zo stiekem aan haar poesje, lulz!
Wtf.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sommigen zitten zo stiekem aan haar poesje, lulz!
Hij stelt een doodnormale vraag die met een enkele zin beantwoord kan worden. Gebeurt dat niet, dan is het toch logisch dat hij doorgaat met vragen? En waar bemoei jij je eigenlijk mee?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar zijn user/web icons voor uitgevondenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
maar dan staan ze toch recht , alleen dan staan de rechte stukken scheef
ik vind het eigenlijk wel makkelijk nu zie je gelijk wie 1136 is
omdat?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil dat het volgende vrijdag is.
maar ik vind het toch wel makkelijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar zijn user/web icons voor uitgevonden
Dit is een forum, jeweetz, daar mag iedereen op reagerenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hij stelt een doodnormale vraag die met een enkele zin beantwoord kan worden. Gebeurt dat niet, dan is het toch logisch dat hij doorgaat met vragen? En waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Oh ja, da's waar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit is een forum, jeweetz, daar mag iedereen op reageren![]()
En ik vind cursieftypen niet trollen, ik vind het uitzijn op een ban voor die cursieftypers juist trollen.
Niet cursief in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Omdat ze aandacht willen. En jullie geven ze die aandacht. Mission succeeded.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar.
Maar cursieftypen is wel degelijk trollen. Waarom zou je een minder leesbare post plaatsen terwijl je ook doodnormaal een leesbare post kunt plaatsen? Het is puur irriteren, dat kun je niet ontkennen.
quote:
quote:
Ja. En bewust aandacht vragen is trollen, dus mag daar iets van gezegd worden. Alleen is het een beetje jammer dat ze dan zo kinderachtig zijn om niet te zeggen: "Tja, inderdaad, het was een tijdje leuk, maar ik zal er mee stoppen". Want neeeee, dan lijden ze gezichtsverlies. Op FOK!. Ja, op een forum!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ze aandacht willen. En jullie geven ze die aandacht. Mission succeeded.
Aandacht willen hebben is misschien zielig, maar niet trollen. Dat is eerder dat wat Swetsenegger net deed, dat is puur irriteren imho.
Gebruik een föhn tijdens het douchen aub.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, ik ga even douchen en daarna film kijken. Nobody mess with the zohan. Ciao.
Ach, als ze die extra aandacht denken nodig te hebben omdat ze met normaal posten niet genoeg opvallen, dan doen ze dat toch. Gollem deed het met Hoi met GoLLeM, RickoKun doet het door als een blingbling-neger te typen, zij doen het door bold of cursief te typen. Leave and let be denk ik dan maar. Als je je er aan gaat ergeren neem je dit forum misschien iets te serieus.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja. En bewust aandacht vragen is trollen, dus mag daar iets van gezegd worden. Alleen is het een beetje jammer dat ze dan zo kinderachtig zijn om niet te zeggen: "Tja, inderdaad, het was een tijdje leuk, maar ik zal er mee stoppen". Want neeeee, dan lijden ze gezichtsverlies. Op FOK!. Ja, op een forum!
Ik vind het gewoon een stel trieste kutkoters, met name vanwege het feit dat het trollen niet toegegeven wordt. En wat Swetsenegger deed is half zo irritant niet als de hele dag dit forum volstampen met cursieve, of op andere wijze 'opgeleukte', posts.
Tot op zeker hoogte neem ik dit forum wel serieus, ja. Het zou me een mooie boel zijn als niemand dat deed en als een imbeciele clown maar wat het forum opslingert, zoals sommigen hier zo goed kunnen. Het feit dat mensen hun posts versieren met allerhande rommel draagt niet echt bij aan de leesbaarheid, dus ja, af en toe irriteer ik mij daar wel aan. Is dat zo vreemd? Dat heeft niets met 'het forum iets te serieus nemen' te maken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, als ze die extra aandacht denken nodig te hebben omdat ze met normaal posten niet genoeg opvallen, dan doen ze dat toch. Gollem deed het met Hoi met GoLLeM, RickoKun doet het door als een blingbling-neger te typen, zij doen het door bold of cursief te typen. Leave and let be denk ik dan maar. Als je je er aan gaat ergeren neem je dit forum misschien iets te serieus.
Dat van Rickokun stoort niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, als ze die extra aandacht denken nodig te hebben omdat ze met normaal posten niet genoeg opvallen, dan doen ze dat toch. Gollem deed het met Hoi met GoLLeM, RickoKun doet het door als een blingbling-neger te typen, zij doen het door bold of cursief te typen. Leave and let be denk ik dan maar. Als je je er aan gaat ergeren neem je dit forum misschien iets te serieus.
'Gimmicks' in KLBquote:
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Oh wacht ik dacht het feedback topic van KLB.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zoiets?Kijk, DAT - jongens en meisjes - is correct spoilergebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een beetje kots is toch niet zo vies?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kijk, DAT - jongens en meisjes - is correct spoilergebruik..
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
puickquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
PK, ik ga je een puicke link sturen!
Als je zo'n afbeelding smakelijk vindt ben je redelijk afgestompt. Maar dat is geen uitzondering op FOK!.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een beetje kots is toch niet zo vies?
Wat lul je nu weer? Vanaf wanneer is het zo dat als je iets niet heel vies vind, je het meteen smakelijk vindt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je zo'n afbeelding smakelijk vindt ben je redelijk afgestompt. Maar dat is geen uitzondering op FOK!.
Ik zie nog geen verandering ten opzichte van de start. Waar heb je het over?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef supertard het volgende:
Het gaat niet zo best met je poll he beuregard?
Ben je echt zo dom, of ben ik de enige die begrijpt dat 'smakelijk' het tegenovergestelde van 'vies' is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Vanaf wanneer is het zo dat als je iets niet heel vies vind, je het meteen smakelijk vindt?
Eurotripquote:
Mwa, ik weet niet. Haar stem heeft wel iets aparts en die stijl is momenteel helemaal in. Maar ja, mensen spreken tegenwoordig al niet meer van een blijvertje als het niet in de top 40 staatquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, het is leuk zommernummertje. Maar ik schat niet op een blijvertje.
No shit sherlock. Maar als je iets niet vies vindt hoef je het toch niet gelijk smakelijk te vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom, of ben ik de enige die begrijpt dat 'smakelijk' het tegenovergestelde van 'vies' is?
Zee-egels.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef Sackboy het volgende:
Iemand al het onderwerp voor #21 bedacht?
Okee, da's jouw mening. Maar doe dan eens een suggestie voor een beter woord dat omschrijft wat jij er van vindt. En kom niet aan met: "Naja, 'niet vies' dekt de lading wel". Ik wil geschoold worden door je! Kom op met dat woord!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
No shit sherlock. Maar als je iets niet vies vindt hoef je het toch niet gelijk smakelijk te vinden![]()
where can you see lions?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger mushroom mushroom badgerbadgerbadgerbadgerbadger panic, snake, a snake oooooooooooh its a snake.
"1136 en Juicyhil gaan normaal schrijven" trekt vast een hoop kijkers.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef Sackboy het volgende:
Iemand al het onderwerp voor #21 bedacht?
Krijgen we weer die eindeloze discussiequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"1136 en Juicyhil gaan normaal schrijven" trekt vast een hoop kijkers.
Serieus ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Okee, da's jouw mening. Maar doe dan eens een suggestie voor een beter woord dat omschrijft wat jij er van vindt. En kom niet aan met: "Naja, 'niet vies' dekt de lading wel". Ik wil geschoold worden door je! Kom op met dat woord!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krijgen we weer die eindeloze discussie![]()
Doe maar zee-egels
"Spaart u ook zee-egels?"quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krijgen we weer die eindeloze discussie![]()
Doe maar zee-egels
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Serieus ben je nou echt zo dom?
Onfris ofzo.
en beauregard aka janetje post hier ook nog eens!!!!11!!1!!11quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.
Jahoor, Janetje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Stommie het volgende:
[..]
en beauregard aka janetje post hier ook nog eens!!!!11!!1!!11
Vind ik wel ja. Je bedoelt dat er geen verschil zit tussen een 2girls1cup en een schijtende koe omdat het beide vies is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.
Er is natuurlijk een verschil in gradatie van smerigheid tussen die twee dingen. Maar daar ging het hier dus niet over. Het ging over het 'vies' of 'smakelijk' zijn van iets. TAAL!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Je bedoelt dat er geen verschil zit tussen een 2girls1cup en een schijtende koe omdat het beide vies is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |