Nou, dat niet, maar het scheelt een hoop zuchten van beide kanten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je er geen aandacht aan besteedt stoppen ze er vanzelf een keer mee.
Oh sorry, gecondoleerd!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ware het niet dat mijn moeder 2,5 jaar geleden is overleden.
Of jij moet je gewoon niet zo aanstellen. Huilie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:53 schreef slindenau het volgende:
Die 1136 gaat er inderdaad nog steeds als een mongooltje mee door, ook al schenken we er geen aandacht aan. Preventief bannen is de enige mogelijkheid.
In wat voor een opzicht?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:54 schreef slindenau het volgende:
Jij (en je na-apers) zijn juist degene die zich aanstellen, kleuters.
Als het je niet bevalt, vraag een ban aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:54 schreef slindenau het volgende:
Jij (en je na-apers) zijn juist degene die zich aanstellen, kleuters.
Heidi.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:28 schreef gers het volgende:
geen ruzie maken![]()
laten we het over belangrijkere dingen hebben bv wie heeft de mooiste tetten van de hills?
Dan moet je die tieten eerst posten zodat we kunnen fappen. er een oordeel over kunnen vellen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:28 schreef gers het volgende:
geen ruzie maken![]()
laten we het over belangrijkere dingen hebben bv wie heeft de mooiste tetten van de hills?
Ik zie geen tetten, er zit textiel voorquote:
kon geen betere zo snel googelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zie geen tetten, er zit textiel voor
Antwoord waarop? Ik heb de geheime ignore functie gevondenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Ricko zet muziek uit en zit aandachtig naar het beeldscherm te kijken voor slindenau's antwoord.
ruilen tegen de geheime rar functie ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Antwoord waarop? Ik heb de geheime ignore functie gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |