Deel vol? De OP vind je hier.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Beauregard is in werkelijkheidEen 14-jarig pubertje met een beugel, een echte schobbejak dus Een puisterige nerd met een jampotglazenbril die de hele dag achter de pc zit te fappen op z'n eigen reacties Een rijkeluiskindje wiens ouders hem altijd hebben verteld dat hij de beste is en dat alle andere mensen minderwaardig zijn Een heuse casanova, lijkt op Brad Pitt, met een vriendin die lijkt op Jessica Alba, is schatrijk, rijdt een ferrari, heeft reeds enkele prijzen in de wacht gesleept vanwege zijn bovennatuurlijke intelligentie, en heeft bovendien een hele dikke piemel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Moggûh.quote:
Elke nacht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je d'r nou al naakt gezien?
jahoor prima werk was alleen extreem pauperquote:
Ach, dat heen en weer schelden..quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:17 schreef Beauregard het volgende:
Biogarde, overigens jammer dat je mijn naamtopic sloot. Sticky was een geschiktere actie geweest.
Hehehe, zoals normaalquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:17 schreef gers het volgende:
[..]
jahoor prima werk was alleen extreem pauper![]()
Ik zou het eerder omschrijven als 'opgeilen'. Er hing een enorm seksueel geladen sfeer in dat topic.quote:
Ze moet nog 17 worden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:20 schreef gers het volgende:
die Gabriella Cilmi is trouwens best fapbaar
quote:
haal een pedo pas viezerikquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als 'opgeilen'. Er hing een enorm seksueel geladen sfeer in dat topic.
zet het aan, haal m inquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want?
En waar haal je zoiets? Licht me in.
Chris2kquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want?
En waar haal je zoiets? Licht me in.
ow nee niet dat graftakke nummer van hansonquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
mmmmbop
wel met de orginele ijsmeis.proof beveiligingquote:
Oh ja, het ligt natuurlijk niet aan jou. Als jij bij de Nobelprijs uitreiking dezelfde woorden met het schuim op je bek uit loopt te pruttelen zal heel de zaal denken: "Shit, ons niveau is niet toereikend".quote:
neequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh ja, het ligt natuurlijk niet aan jou. Als jij bij de Nobelprijs uitreiking dezelfde woorden met het schuim op je bek uit loopt te pruttelen zal heel de zaal denken: "Shit, ons niveau is niet toereikend".
Taai gewoon een keer af. KLB was een leuk podium voor je om je achterlijkheid aan je mede-users te laten zien, maar het is nu tijd om verder te gaan. Probeer het eens in PUB.
Prima. Het zou me toch wat zijn als je je laat wegsturen door een minderwaardige sloeber als ik.quote:
inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Prima. Het zou me toch wat zijn als je je laat wegsturen door een minderwaardige sloeber als ik.
Goed plan! Ik duik de douche in en doe daarna hetzelfdequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:35 schreef gers het volgende:
ik ga even friet/patat/frites halen bij de snackbar/frituur/snacktaria/friettent
Na patat/friet nu frikandel/frikadel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:55 schreef gers het volgende:
lekker een groot supertje frikandel/frikadel speciaal
dacht ik neem maar geen risico want dan wordt het weer een friet/patat bash topicquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Na patat/friet nu frikandel/frikadel?
Het is patat en frikandel
Oh oké, nou ik denk dat iedereen het er inmiddels wel over eens is dat het patat isquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
dacht ik neem maar geen risico want dan wordt het weer een friet/patat bash topic
Het is frietquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké, nou ik denk dat iedereen het er inmiddels wel over eens is dat het patat is
Als je er geen aandacht aan besteedt stoppen ze er vanzelf een keer mee.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:07 schreef slindenau het volgende:
Kunnen we mensen die te kinderachtig zijn om in normaal geschrift hier te posten niet wegschoppen ofzo
Ja en hetzelfde mag gebeuren met mensen die onder de rivieren wonen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:07 schreef slindenau het volgende:
Kunnen we mensen die te kinderachtig zijn om in normaal geschrift hier te posten niet wegschoppen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |