slindenau gaat zich volgens mij hierop aftrekkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk trouwens maar dat ik weer normaal ga typen, ik wil nl. geen maandban hebben. Hoewel, ik heb altijd nog GS...
niet je stylo opgevenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk trouwens maar dat ik weer normaal ga typen, ik wil nl. geen maandban hebben. Hoewel, ik heb altijd nog GS...
meen je dat nou?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah had ik haar tot me schouders nu ietsje minder 9mm ofzo
Wat zeik ik nou, ik moet idd vol blijven houden. Fight against the mods.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
niet je stylo opgeven
tong doet toch ook![]()
dan mag jij bold
Hoe heet dat stuk verdriet ook alweer? En onder welke kloon post hij hier nu?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
maar voor dat soort mannen moet je niet op fok zijn
dit vind je op fok
[ afbeelding ]
Als je het ook daadwerkelijk doet wel jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[b]slindenau gaat zich volgens mij hierop aftrekken[/b
nee echt waar was me lange haar beuquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:01 schreef kyna het volgende:
[..]
meen je dat nou?
of zit je me te stangen?
praten later wel verder
Piovan tochquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe heet dat stuk verdriet ook alweer? En onder welke kloon post hij hier nu?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat zeik ik nou, ik moet idd vol blijven houden. Fight against the mods.
bhehehehe piovanquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef gers het volgende:
maar voor dat soort mannen moet je niet op fok zijn
dit vind je op fok
[ afbeelding ]
Zonde, ik laat juist m`n haar groeien...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:05 schreef gers het volgende:
[..]
nee echt waar was me lange haar beu![]()
dus dacht ik dan maar de tondeuse erover
nee kort nooit s'ochtends je haren hoeven te doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zonde, ik laat juist m`n haar groeien...
Of Juicyhilquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Whehe, Piovan ja! Dat was me 'n bikkel, noohhh!
Onder welke naam post ie nu? de_boswachter?
quote:
Dat is eigenlijk wel ideaal jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
nee kort nooit s'ochtends je haren hoeven te doen
nooit last van een badhairday
nooit meer zo'n knipmuts die precies knipt zoals je niet wilt
Nee inderdaad, je wilt in het geheel passen en laten zien dat je net zoals ons in bold typt en je er dus niet van wilt afscheiden. ehmn... oh wachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:27 schreef Juicyhil het volgende:
Echt allemaal van die paupers die denken dat ik met bold typen aandacht wil trekkenSukkels
Ga je plaatjes zoeken van Hilary en Duffyquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens supahgeyl.
meestal staat kort wel hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel ideaal jaMaar ik doe het niet kort omdat het me minder staat
![]()
Ik zeg ook niet dat het niet staatquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
meestal staat kort wel hoor
alleen helemaal kan kan lelijk zijn
Miley is het nieuwequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je plaatjes zoeken van Hilary en Duffy
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet staatHet staat alleen minder goed.
kan kan kan ik ook wel kan hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
meestal staat kort wel hoor
alleen helemaal kan kan lelijk zijn
Ik kom altijd bij een kapster die weet hoe ik het wilquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef gers het volgende:
[..]
maar heb jij nooit last van die kniptrutjes die je zo'n lekker hip kapsel willen aansmeren waar je sochtends 2 uur mee bezig bent en op een mooiboy lijkt
Ja, maar die is al volgeblaft door de hele Disney crewquote:
Vanessa Hudgens?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die is al volgeblaft door de hele Disney crewPlus ze is iets te jong voor mij. Dat Australische mokkel waar reetveter toen mee kwam, die gabriella is ook wel lekker, alleen ook te jong. Lekkere CD, alleen nu heb ik die CD gister legaal gekocht, klinken een aantal nummers anders
Koop je je CDs ook wel eens illegaal dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die is al volgeblaft door de hele Disney crewPlus ze is iets te jong voor mij. Dat Australische mokkel waar reetveter toen mee kwam, die gabriella is ook wel lekker, alleen ook te jong. Lekkere CD, alleen nu heb ik die CD gister legaal gekocht, klinken een aantal nummers anders
Nee, die vind ik echt niks.quote:
Heel vroeger ja, toen internet nog met rooksignalen ging en MP3 nog op moest groeien. Toen had je van die illegale verzamel CD's voor 5 gulden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Koop je je CDs ook wel eens illegaal dan?
twilight cd'squote:Op zondag 3 augustus 2008 21:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die vind ik echt niks.![]()
[..]
Heel vroeger ja, toen internet nog met rooksignalen ging en MP3 nog op moest groeien. Toen had je van die illegale verzamel CD's voor 5 gulden.
Ja, die ja. Goeie stem, lekkere muziek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh, Gabriella Cilmi.
je bent toch homo/lesbie/weetikveelwatquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh, Gabriella Cilmi.
Zoiets ja.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:30 schreef gers het volgende:
[..]
je bent toch homo/lesbie/weetikveelwat
Die ook, maar dat was meer voor spelletjes en programma's. Dat was Hit Xplosion.quote:
pics mits lesbiequote:
Ach, het is leuk zommernummertje. Maar ik schat niet op een blijvertje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die ja. Goeie stem, lekkere muziek.
En lekker wijf.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ook, maar dat was meer voor spelletjes en programma's. Dat was Hit Xplosion.
Toen was je nog fucking blij toen je zo`n cd als cadeau kreeg. Nu is het vannee, die heb ik al op m`n mp3-speler.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:32 schreef gers het volgende:
[..]
old times en die cd's had je van een vriend van een collega van je broer van je vriend ofzo
ja precies die dingen waren goud waard op het schoolpleinquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was je nog fucking blij toen je zo`n cd als cadeau kreeg. Nu is het vannee, die heb ik al op m`n mp3-speler.
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel ideaal jaMaar ik doe het niet kort omdat het me minder staat
![]()
Over MP3 spelers gesproken. Ik heb zo enen Cowon iAudio D2 gekocht. Leuk dingetjequote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was je nog fucking blij toen je zo`n cd als cadeau kreeg. Nu is het vannee, die heb ik al op m`n mp3-speler.
hendig sjiek dingetjuh?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over MP3 spelers gesproken. Ik heb zo enen Cowon iAudio D2 gekocht. Leuk dingetje![]()
Ziet er gaaf uit! Veel plezier ermee. Ik ben al 1 1/2 jaar trouw aan m`n Zune.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over MP3 spelers gesproken. Ik heb zo enen Cowon iAudio D2 gekocht. Leuk dingetje![]()
Is dat nog een beetje een iPod killer? Dat was wel de bedoeling geloof ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit! Veel plezier ermee. Ik ben al 1 1/2 jaar trouw aan m`n Zune.
Kan je me uitleggen waarom je stelselmatig aan het trollen ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje een iPod killer? Dat was wel de bedoeling geloof ik
Nee, het was idd de bedoeling. Maar ik had hem gekocht omdat het veel betere kwaliteit is dan de iPod. En veel mooierquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje een iPod killer? Dat was wel de bedoeling geloof ik
Ik heb sowieso niet echt iets met iPodsquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, het was idd de bedoeling. Maar ik had hem gekocht omdat het veel betere kwaliteit is dan de iPod. En veel mooier
Die Cowon? De 8GB was 175 euro. Inclusief verzendkosten, ik heb hem online besteld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:51 schreef gers het volgende:
duur dingetje trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |