Tot op zeker hoogte neem ik dit forum wel serieus, ja. Het zou me een mooie boel zijn als niemand dat deed en als een imbeciele clown maar wat het forum opslingert, zoals sommigen hier zo goed kunnen. Het feit dat mensen hun posts versieren met allerhande rommel draagt niet echt bij aan de leesbaarheid, dus ja, af en toe irriteer ik mij daar wel aan. Is dat zo vreemd? Dat heeft niets met 'het forum iets te serieus nemen' te maken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, als ze die extra aandacht denken nodig te hebben omdat ze met normaal posten niet genoeg opvallen, dan doen ze dat toch. Gollem deed het met Hoi met GoLLeM, RickoKun doet het door als een blingbling-neger te typen, zij doen het door bold of cursief te typen. Leave and let be denk ik dan maar. Als je je er aan gaat ergeren neem je dit forum misschien iets te serieus.
Dat van Rickokun stoort niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, als ze die extra aandacht denken nodig te hebben omdat ze met normaal posten niet genoeg opvallen, dan doen ze dat toch. Gollem deed het met Hoi met GoLLeM, RickoKun doet het door als een blingbling-neger te typen, zij doen het door bold of cursief te typen. Leave and let be denk ik dan maar. Als je je er aan gaat ergeren neem je dit forum misschien iets te serieus.
'Gimmicks' in KLBquote:
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Oh wacht ik dacht het feedback topic van KLB.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zoiets?Kijk, DAT - jongens en meisjes - is correct spoilergebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een beetje kots is toch niet zo vies?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kijk, DAT - jongens en meisjes - is correct spoilergebruik..
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
puickquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
PK, ik ga je een puicke link sturen!
Als je zo'n afbeelding smakelijk vindt ben je redelijk afgestompt. Maar dat is geen uitzondering op FOK!.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een beetje kots is toch niet zo vies?
Wat lul je nu weer? Vanaf wanneer is het zo dat als je iets niet heel vies vind, je het meteen smakelijk vindt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je zo'n afbeelding smakelijk vindt ben je redelijk afgestompt. Maar dat is geen uitzondering op FOK!.
Ik zie nog geen verandering ten opzichte van de start. Waar heb je het over?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef supertard het volgende:
Het gaat niet zo best met je poll he beuregard?
Ben je echt zo dom, of ben ik de enige die begrijpt dat 'smakelijk' het tegenovergestelde van 'vies' is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Vanaf wanneer is het zo dat als je iets niet heel vies vind, je het meteen smakelijk vindt?
Eurotripquote:
Mwa, ik weet niet. Haar stem heeft wel iets aparts en die stijl is momenteel helemaal in. Maar ja, mensen spreken tegenwoordig al niet meer van een blijvertje als het niet in de top 40 staatquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, het is leuk zommernummertje. Maar ik schat niet op een blijvertje.
No shit sherlock. Maar als je iets niet vies vindt hoef je het toch niet gelijk smakelijk te vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom, of ben ik de enige die begrijpt dat 'smakelijk' het tegenovergestelde van 'vies' is?
Zee-egels.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef Sackboy het volgende:
Iemand al het onderwerp voor #21 bedacht?
Okee, da's jouw mening. Maar doe dan eens een suggestie voor een beter woord dat omschrijft wat jij er van vindt. En kom niet aan met: "Naja, 'niet vies' dekt de lading wel". Ik wil geschoold worden door je! Kom op met dat woord!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
No shit sherlock. Maar als je iets niet vies vindt hoef je het toch niet gelijk smakelijk te vinden![]()
where can you see lions?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger mushroom mushroom badgerbadgerbadgerbadgerbadger panic, snake, a snake oooooooooooh its a snake.
"1136 en Juicyhil gaan normaal schrijven" trekt vast een hoop kijkers.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef Sackboy het volgende:
Iemand al het onderwerp voor #21 bedacht?
Krijgen we weer die eindeloze discussiequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"1136 en Juicyhil gaan normaal schrijven" trekt vast een hoop kijkers.
Serieus ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Okee, da's jouw mening. Maar doe dan eens een suggestie voor een beter woord dat omschrijft wat jij er van vindt. En kom niet aan met: "Naja, 'niet vies' dekt de lading wel". Ik wil geschoold worden door je! Kom op met dat woord!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krijgen we weer die eindeloze discussie![]()
Doe maar zee-egels
"Spaart u ook zee-egels?"quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krijgen we weer die eindeloze discussie![]()
Doe maar zee-egels
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Serieus ben je nou echt zo dom?
Onfris ofzo.
en beauregard aka janetje post hier ook nog eens!!!!11!!1!!11quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.
Jahoor, Janetje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Stommie het volgende:
[..]
en beauregard aka janetje post hier ook nog eens!!!!11!!1!!11
Vind ik wel ja. Je bedoelt dat er geen verschil zit tussen een 2girls1cup en een schijtende koe omdat het beide vies is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.
Er is natuurlijk een verschil in gradatie van smerigheid tussen die twee dingen. Maar daar ging het hier dus niet over. Het ging over het 'vies' of 'smakelijk' zijn van iets. TAAL!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Je bedoelt dat er geen verschil zit tussen een 2girls1cup en een schijtende koe omdat het beide vies is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |