Zullen we met Heiden6 een clubje oprichten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Anytime! Ik ben volgende maand waarschijnlijk toch een maand werkloos
jij hebt dan een maand de tijd een pocket rocket aan te schaffenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Anytime! Ik ben volgende maand waarschijnlijk toch een maand werkloos
ze is werkeloos hé dus wie weet heeft ze zelfs die 4 euro nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, dat is ook een gigantische aanschaf van wel 4 euro...
quote:
Ik ben er weg en het gaat heul verkeerd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:05 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)voorlopig_dicht.html
Het gaat goed mensen, het gaat goed!
Ik ben nog veel wegger, dus het kan nog veel verkeerder gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben er weg en het gaat heul verkeerd.
Nu we allebei weg zijn, zie je maar weer dat het verkeerdst gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben nog veel wegger, dus het kan nog veel verkeerder gaan.
Maar gelukkig hebben ze TJDoornbos nog!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu we allebei weg zijn, zie je maar weer dat het verkeerdst gaat.
Wordt het toch nog beroerder dan we samen hadden kunnen bereiken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben ze TJDoornbos nog!
hoho ik woon op Zuid!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
oeps.. nie geziensowwie
. maaruh.. het enige goeie op zuid is Hotel New York ... de rest mag in de hens ...
Schiedam. Tot begin dit jaar woonde ik op Zuid, niet ver van de Dordtselaan af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Alicey, waar woon jij dan?
Vroegah toen hebben ze wel de Noordelijke maasoever een keertje in de hens gestoken alsmede wat stukjes Zuid, zoals de Waalhavenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
oeps.. nie geziensowwie
. maaruh.. het enige goeie op zuid is Hotel New York ... de rest mag in de hens ...
Tja, je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt het toch nog beroerder dan we samen hadden kunnen bereiken!
Tjeempie, ik heb heul geen connecties met mistermaxquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Mij niet in het plaatje gezet, ondanks pm aan mistermax
weet ik. Maar meer is er niet fout aan de OP volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, ik heb heul geen connecties met mistermax
Dan blijf ik in spanning wachten..quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weet ik. Maar meer is er niet fout aan de OP volgens mij
Het nummertjequote:
We hadden 't niet over de TTquote:
Waarover dan wel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hadden 't niet over de TT.
Zie hier het topic deel 24 waarin iedereen alles kwijt kan wat (al is het maar zijdelings) met Rotterdam te maken heeft. Of je er woont, studeert, stapt, in de goot ligt of triomfen viert. Maakt niet uit. Natuurlijk zijn wannabe Rotterdammers of zij die Rotterdam een warm hart toedragen ook meer dan welkom.quote:
schiedam héquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze heeft 't nog steeds niet door.
Ik ben zelf een student en ik geloof niet dat er studenten bestaan die graag in een verre buitenwijk gaan wonenquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:01 schreef babsjuh het volgende:
Vraagje aan m'n mede-Rotterdammerts (o.a. naar aanleiding van dit topic): Wat is er nou eigenlijk mis met Prinsenland (Alexanderpolder)? Iedere keer als ik ergens meld daar te wonen word ik zo meewarig aangekeken.... Terwijl ik hier met heel veel plezier woon!
Ligt dat aan het feit dat ik van 'n durrup kom (redelijk groot dorp trouwens, 20.000 inwoners of zo) en dus niks gewend ben?
Ben er echt nieuwsgierig naar. Ik kan best begrijpen wat de charmes zijn van het wonen in het centrum, maar wat is er zo fout aan Prinsenland?
Het is nummer 26 (2x aanpassen in OP)quote:
Het ging natuurlijk al verkeerd toen ik er weg gingquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er weg en het gaat heul verkeerd.
Damn, zelfs IK zag dat!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is nummer 26 (2x aanpassen in OP)
Het vorige deel toevoegen aan het lijstje met oude topics
Nieuwe deel noemen in laatste post van oude topic.
mods
Volgende week FFWDquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom regent het nou zo
alhoewel het beter nu kan vallen, dan volgende week natuurlijk
Omdat ik nu een droge avond eis?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom regent het nou zo
[ afbeelding ]
alhoewel het beter nu kan vallen, dan volgende week natuurlijk
Mooi zo, tent maakt een partij herrie. Niets van gemerkt trouwens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:05 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)voorlopig_dicht.html
Het gaat goed mensen, het gaat goed!
Het ziet dr opzich uit, en als restaurant/eetcafé zou het er vast leuk zitten, maar het maakt een tering herrie en ze zijn iedere dag tot laat openquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:41 schreef Duvel het volgende:
Het is het etablissement waar tot vorig jaar La Cazuela zat. Ik wist nog niet eens dat het open was. Misschien weet LHO meer?
Van "het Park" naar pakweg Blaak lopen is ook verquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:29 schreef junkiexp het volgende:
Gisteren in Delfshaven geweest voor een vrijgezellenfeest van een vriend.
Eerst een rondleiding gehad in de enige bier brouwerij in Rotterdam en daar ook gegeten en veel bier gedronken.
Daarna naar cafe ''de ooievaar'' geweest.
Erg leuke tent, alleen ging al wel om 02:00 dicht.
Daarna na het nachtcafe Koos nogwat gegaan, en toen was het wel weer mooi.
Daarna van Delfshaven naar de Witte de With teruggelopen, dat is een pokkenend zeg, met je drinken koop de hele binnenweg aflopen.
Iig weer een top avond gehad in het mooie Rotterdam.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is nummer 26 (2x aanpassen in OP)
Het vorige deel toevoegen aan het lijstje met oude topics
Nieuwe deel noemen in laatste post van oude topic.
mods
Alsnog gevind, het is heul geen nummertjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je gaat toch nog wel op zoek naar 't 2e nummertje he.
tsja. het heet niet voor niets Kuipquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het ziet dr opzich uit, en als restaurant/eetcafé zou het er vast leuk zitten, maar het maakt een tering herrie en ze zijn iedere dag tot laat open
Ik denk dat m.n. hoog-opgeleide blanken uit de betere buurten er op af komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt goed.Wat voor publiek trekken ze?
Centraal Afrikanenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt goed.Wat voor publiek trekken ze?
Mja de ondernemer die er eerst zat en zeurde over pissende mensen bij bomen zit nu tussen de junks en heroinehoertjes. Ik vraag me af wat beter is om je bezoekers te tonenquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat m.n. hoog-opgeleide blanken uit de betere buurten er op af komen
Hm, ik denk dat dat wel meevalt. Ben je zelf wel eens gaan eten bij 'm op de nieuwe locatie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja de ondernemer die er eerst zat en zeurde over pissende mensen bij bomen zit nu tussen de junks en heroinehoertjes. Ik vraag me af wat beter is om je bezoekers te tonen
Nope, maar zit aan de Proveniersstraat toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat dat wel meevalt. Ben je zelf wel eens gaan eten bij 'm op de nieuwe locatie?
Jezusquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:![]()
We hoeven nooit meer bang te zijn dat de afvalbakken op de Dordtselaan vol zijn. De nieuwe zijn 3x zo hoog, hij staat nu op de grond en als de mensen op de 1e etage aan de overkant van de straat uit het raam kijken, kijken ze recht tegen de afvalbak aan
D'r komen EIN-DE-LIJK containers met een grotere capaciteit!? Chapeau!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze zitten nog steeds onder de grond hoorAlleen dr zit een nieuwe bak in, die gewoon een meter of 5 diep is
Ze waren ze net aan het graven, en toen stond die bak dus op de stoep voor het raam van die mensen
![]()
Ik vraag me af hoe ze deze willen legen, flinke hijskraan nodig om ze boven de vrachtwagen te krijgen ..
Dit zit dichterbij 5000quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Blijft het feit dat als 1 debiel z'n zak er verkeerd ingooit, dat ding verstopt raakt. En dan maakt het geen reet uit of er nog 50, 100, of 1000 liter aan capaciteit onder zit
Zou wel een idee zijn. Ze willen in Gouda ook van die zuiltjes plaatsen, moeten ze wel het goede type overnemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit zit dichterbij 5000![]()
De bak die er op zit is ook nieuw, al ziet hij er hetzelfde uit. Misschien is dat nu opgelost?
Dan nog, één zak kan die 5000 mooi blokkerenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit zit dichterbij 5000![]()
De bak die er op zit is ook nieuw, al ziet hij er hetzelfde uit. Misschien is dat nu opgelost?
Jij bent echt de gluua'buua' van Rembo & Rembo:')quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze gaan de vanmiddag geplaatste afvalbak legen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jij bent echt de gluua'buua' van Rembo & Rembo:')
Met een rijles een keer zo'n AUW!too die net voor ons stopte. Degene die de hijskraan bestuurde was echter nog een beetje een leerling. Rijinstructeur naast me stond doodsangsten uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De hijskraan red het nét, de boom nét niet
Is dat dat ding wat de hele tijd zo'n kabaal maakt nu?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog naar de SS Rotterdam aan het kijken
Gelukkig zijn we nu weer herenigd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie gewoon drie pagina's lang kwijt.
De Gay Pride was superleuk.
Drie pagina's???!!!!1oneoneeleven Jij hebt het vast enorm druk!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie gewoon drie pagina's lang kwijt.
De Gay Pride was superleuk.
loller einzquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Drie pagina's???!!!!1oneoneeleven Jij hebt het vast enorm druk!
Ja met feesten enzo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Drie pagina's???!!!!1oneoneeleven Jij hebt het vast enorm druk!
Zuiplap die je er bent. Je had hier ook al zondagochtend allemaal Baileys op zitten drinken, en vervolgens geef je mij de schuld.quote:
neem aan dattie bij KPN komt te liggen, zie hem morgen dan welquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Je liegt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zuiplap die je er bent. Je had hier ook al zondagochtend allemaal Baileys op zitten drinken, en vervolgens geef je mij de schuld.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef TJDoornbos het volgende:
neem aan dattie bij KPN komt te liggen, zie hem morgen dan wel
uhmzz. ken wel SSR-R (waar ik lid van ben/was) ... maar als t weer zo'n bootje is.. nee kga nie kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
ja zag hem net bij TV Rijnmond maar waar meert die aan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb het over de SS Rotterdam.
De grootste aanwinst voor Rotterdam na de Euromast en de Erasmusbrug.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ja zag hem net bij TV Rijnmond maar waar meert die aan dan?
Shit tot daar reikt mn uitzicht nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2023 ziet het er dan zo uit (alleen de brug tussen Katendrecht en de WIlhelminapier die volgend jaar gebouwd moet worden, staat er nog niet op)
2023??? damn.. dan voel ik me al bijna bejaardquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2023 ziet het er dan zo uit (alleen de brug tussen Katendrecht en de WIlhelminapier die volgend jaar gebouwd moet worden, staat er nog niet op)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zuiplap die je er bent. Je had hier ook al zondagochtend allemaal Baileys op zitten drinken, en vervolgens geef je mij de schuld.
quote:Isegrim zei op Zondag ochtend om 17:00
Godverdomme! Dat is 3500 kilocallorieen! Loop ik straks rond met een man van 100, nee die heb ik al, 200 kilo!
Vuige, ongefundeerde beschuldigingen.quote:
In vodka daarentegen niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je liegt.Ik ben op dieet en in Bailey's zitten heel veel calorieën.
Voor de komende gay pride zoeken we nog een dikke man, dus als je nu iets meer nog eet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vuige, ongefundeerde beschuldigingen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor de komende gay pride zoeken we nog een dikke man, dus als je nu iets meer nog eetdrinkt.
Ik sluit me wel aan bij Bear Force One te zijner tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor de komende gay pride zoeken we nog een dikke man, dus als je nu iets meer nog eet.
Neehee dat is te gay en jouw rol is juist die van de heteroseksuele man.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sluit me wel aan bij Bear Force One te zijner tijd.
Ga in ieder geval niet bij ... Shit, de naam is me ontschoten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn er hier mensen die in Rotterdam mij een rijschool kunnen aan of afraden?
dus niet voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:21 schreef Alicey het volgende:
De Lier is trouwens wel een normale rijschool. Wanneer ik weer een hernieuwde poging voor mijn rijbewijs ga doen ga ik er niet weer lessen, maar voor normale mensen werkt het vast goed.
Geen idee. Heeft een rij-instructeur ooit tegen je gezegd dat het wellicht beter is om bij een psychiater langs te gaan?quote:
Ziet er veel te high-tech uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
XXX-News (18+) en win de Foxy! = speciaal voor de pocket rocket loze dames hier!
heb nog nooit les gehad hahahahahahquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Heeft een rij-instructeur ooit tegen je gezegd dat het wellicht beter is om bij een psychiater langs te gaan?
Oh, ok. Nouja, dan gewoon beginnen met een proefles bij een enigszins fatsoenlijke rijschool (Bijvoorbeeld De Lier). Bevalt het, dan daar gaan lessen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb nog nooit les gehad hahahahahah
Wat een ruig apparaat, die Fucksall.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
XXX-News (18+) en win de Foxy! = speciaal voor de pocket rocket loze dames hier!
lijkt me wel wat voor jou heidenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een ruig apparaat, die Fucksall.![]()
![]()
Behalve het prijskaartje dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lijkt me wel wat voor jou heiden
Ik doe niet aan prijsvragen, en zeker niet als de deadline voor deelname als is verstreken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan de prijsvraag mee doen dan dus!
Oh, nee, dan is het wat minder zinvol.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan prijsvragen, en zeker niet als de deadline voor deelname als is verstreken.
quote:Op de schietbaan in een gebouw van de Rotterdamse politie woedt vanavond een felle brand. Het vuur is achter het isolatiemateriaal van de plafonds ontstaan, meldt een woordvoerder van de brandweer. Een deel van het pand aan de Veilingweg in Rotterdam-Noord is ontruimd. Er raakte bij de brand niemand gewond.
Het vuur ontstond even na 20.00 uur. De brandweer gaat eerst proberen het isolatiemateriaal te verwijderen om vervolgens het vuur te bestrijden, zegt de woordvoerder. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Net al het blauw is in roze hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
branden zullen die flikkers!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al het blauw in de fik!!![]()
Morgen gaan Dutchtrain en Alicey op de ananas!
Dat lijkt me best pijnlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al het blauw in de fik!!![]()
Morgen gaan Dutchtrain en Alicey op de ananas!
* Alicey gaat toch liever voor de komkommer of aubergine..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan best kinky zijn hoor, zo'n ananasEn afhankelijk van welke richting je 'm inbrengt, gaat dat vast nog best soepel, op het formaat na. Alleen het eruit halen, met die naar buiten staande punten
![]()
Maargoed, Dutchtrain zal het er zwaarder mee krijgen
De Lier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn er hier mensen die in Rotterdam mij een rijschool kunnen aan of afraden?
Ik ben duurder dan dat apparaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Het is helemaal niet die machine die je wint bij die prijsvraag, maar één of ander dom erotisch blad (de Foxy). Die machine die wil ik wel, maar ja, ik woon samen met een werkeloze paupert.
Je kan 'm krijgen in Chinaquote:
quote:The head office located in the center of Ningbo city Zhejiang province, which is neighbored with Shanghai, also it only takes two hours by air from HongKong to the company head office.Depend on the natural superiority of Ningbo port, Bright Source Ltd. would like to be one of the best supplier and partner of yours in China.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:01 schreef Isegrim het volgende:
Twee uur vanaf Hong Kong, hoe lang is dat dan vanaf Rotterdam?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef Isegrim het volgende:
En als ze 'm dan hebben zeg ik: "Lelijk hè?"
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
Gestolen ideeën
[ afbeelding ]
Of de verbeterde versie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al was onze ennennes sfeervoller!
Die seksmachine lijkt op een nietmachine en dat is niet bevoorderlijk voor mijn libido![]()
![]()
Ach zondag 12 oktober pas. Zal er rekening mee houden dat ik dan niet net met de trein moet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog mensjes die in deze buurt wonen?
Systeembeheerders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Ikkuh niet.
Maaruh welke pauper hier zocht nog werk? K weet dat KPN mensen zoekt
Zoeken ze ook mensen voor een tijdelijke full-time job (zeg maar 2 maanden ofzo?).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik hoorde dat er nu mensen gezocht worden voor helpdesk zakelijke markt maar je kan ook ff bellen of systeembeheerders gezocht worden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef _Boo_ het volgende:
Van 25 tot en met 31 augustus weer restaurantweek!
Het is twee keer per jaar; maart en augustus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch altijd in het vroege voorjaar
zou er ook een BBQ restaurant meedoen...
Zijn die er dan? Anders ben ik daar blijkbaar altijd langsgelopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
zou er ook een BBQ restaurant meedoen...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:50 schreef Mdk het volgende:
Zijn die er dan? Anders ben ik daar blijkbaar altijd langsgelopen
http://www.gonzales.nl/quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef Mdk het volgende:
Dan moet je zelf weer met zo'n pokkeding gaan sjouwenEn die wegwerpdingetjes zijn nou ook niet echt ideaal..
Oh trouwens.. nog maar 4 dagen tot de Dance Parade
Sommige dingen wil ik gewoon niet wetenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:30 schreef 68Chevelle het volgende:
He.... wat is dat toch met die Duitse chauffeurs in de RET....zijn we de oorlog aan het verliezen? :S
Hey, dat werkt prima ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef Mdk het volgende:
die wegwerpdingetjes zijn nou ook niet echt ideaal..
Haha de 3 keer dat ik zo'n wegwerp ding heb gebruikt heb ik alle keren op magische wijze mijn vingers aan dat ding gebrand. Vraag me niet hoe, maar toch lukt het elke keer weerquote:
Ik heb sinds ik spiesjes met aanmaakbrokkel heb gegeten wel een groot kloppend abces in m'n hals, zou het wat met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, dat werkt prima ja!![]()
Weet wel waar je bent
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik gewoon niet weten
tot je er op een dag mee geconfronteerd wordt op bedrijfsuitje
quote:Reserveer via deze site of bel 0900-GEZELLIG
Brand het abces?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik spiesjes met aanmaakbrokkel heb gegeten wel een groot kloppend abces in m'n hals, zou het wat met elkaar te maken hebben?
Duurde toch een dag langer dan verwacht.quote:
De vlaming ennennes is still alive!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is het niet de vleem ennenes die onderhuids is gaan groeien?
En alleen omdat jij er om vroegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Duurde toch een dag langer dan verwacht.
Hij praat met een zachte G en zegt dingen als Wablief?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
De vlaming ennennes is still alive!
moet je ff bellen: 0104571710 en vragen naar Irisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zoeken ze ook mensen voor een tijdelijke full-time job (zeg maar 2 maanden ofzo?).
Zeg, ik ben vroeger gepest hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Water gevonden
Anders was het zo zielig voor Heiden6Paartjes moet je altijd in combi plagen
Is het warm?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik spiesjes met aanmaakbrokkel heb gegeten wel een groot kloppend abces in m'n hals, zou het wat met elkaar te maken hebben?
Geeft niets, ook dan hoef ik dat nog niet door te hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Duurde toch een dag langer dan verwacht.
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zometeen weer richting het Rotterdamse!
Mjaquote:
Omdat fietspaden dé oplossing zijn voor alle overvloedige objecten! Auto's, busjes, hoogwerkers, takken, putdeksels, wegopbrekingen enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom denken cafébazen altijd - als er glas voor de deur ligt - 'We zullen het maar netjes op het fietspad schuiven, dan heeft niemand er last van'.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij praat met een zachte G en zegt dingen als Wablief?
Ik mis trouwens een boel rommel op de foto in je foboquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg, ik ben vroeger gepest hoor.Je opent oude wonden.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Dan had ik 'm allang weggesneden. Alleen mensen en andere levensvormen met een onvervalst Rotterrrrdams accent mogen zo dicht in mijn personal space komen
Een pocket rocket is geen levensvorm.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Een pocket Rocket doet RRrrrRRrrRRrrrrR ... dus die heeft in ieder geval de rollende R al
Goed hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit topic wordt NSFW zo langzamerhand
Aha. Weer iets geleerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Not Suitable For Work.
Vuilniszakken niet te vergetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat fietspaden dé oplossing zijn voor alle overvloedige objecten! Auto's, busjes, hoogwerkers, takken, putdeksels, wegopbrekingen enz.
Fietsersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:12 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Vuilniszakken niet te vergeten
Kutfietsers, ophoeren met dat tuig!!
* 68Chevelle mompelt iets over Dance Paradequote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil zaterdag even de stad in om wat kleren te kopen.
Zou het dan druk zijn in de winkels, of juist niet ?
Oh ja, je kunt vrijdag dus beter wegblijven uit het centrum.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
* 68Chevelle mompelt iets over Dance Parade
Dat partyflock tuig komt toch niet over de lijnbaan heen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh ja, je kunt vrijdag dus beter wegblijven uit het centrum.
Bij mij groeiden er op een gegeven moment al dan niet culinaire fungi op het balkon.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet is aan te raden culinaire fungi te kopen op de nieuwe binnenweg. Ik ben 25 minuten onderweg geweest van de Krumpler winkel tot de Smartstore.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat partyflock tuig komt toch niet over de lijnbaan heen?![]()
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet is aan te raden culinaire fungi te kopen op de nieuwe binnenweg. Ik ben 25 minuten onderweg geweest van de Krumpler winkel tot de Smartstore.
Lekker makkelijk om 400.000 mensen te generaliserenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:11 schreef Mdk het volgende:
Zijn trouwens wel meer winkels dicht tijdens de Dance Parade, ook op de lijnbaan. Ik denk inderdaad uit angst voor het tuig.
Ik ben er zelf ook einstein.. ik heb het over dat tuig tussen die 400.000 mensenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om 400.000 mensen te generaliseren
Die is al sinds een maand iedere zaterdag gesloten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat de ABN Amro op de lijnbaan wel dicht is zaterdag (niet vrijdag dus) ivm dat gebeuren met die nepmuziek.
Ja, die 390.000 kaalkoppen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook einstein.. ik heb het over dat tuig tussen die 400.000 mensen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
tevens een klacht over mn brakke camera in mn foon!!
Ik zat in de enige tram die met passagiers de brug over ging na de ontsporingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Zat er flink naast volgens mij.
Ik kwam van de Laan op Zuid, je kon niet meer rechtdoor naar Hotel New York en niet meer linksaf naar de havens.
Gelukkig moest ik naar rechts.
Al die mensen ook aan het lopen over de Erasmusbrug, de metro's rijden natuurlijk ook niet.
Uhuh, daarom vroeg ik met het ook af.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
* 68Chevelle mompelt iets over Dance Parade
Te duur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik snap sowieso niet dat de rails vervangen niet snachts kan, gewoon een wissel per nacht.
ach. t begint pas om kwart voor 4 ofzo. Kan ik in ider geval in de ochtend nog ff surfen en daarna door naar het einde van de parade.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Uhuh, daarom vroeg ik met het ook af.
Druk is het normaal ook wel.
Ach flikker op, ze kunnen ook snachts op zuid de metrolijn verven. Dan kunnen ze ook best snachts in Centrum iets doen. Zal vast het excuse zijn, maar het is wel een rot excuus.quote:
Niet gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej vriend LHO ik was aant werk en die foto hek genomen toen ik op de fiets zat en een agent me vroeg op te zoutenStelletje homo's dat het er zijn daar!!
Kan ik trouwens hier vragen waarom er vanmorgen op de dordselaan geen koffie voor me klaar stond toen ik als een soort Boogerd er doorheen kwam zoeven??
aanbellen? Gastvrijheid is het aanbieden, niet er om vragen hahahahahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet gezienVoortaan even aanbellen.
Als je je fiets weg gezet had, en heel geintresseerd naar het metrostation was gelopen, was het best gelukt. Dr liepen mensen om/over/achter/tegen/op/onder die tram, en dan in een onbewaakt moment snel camera dr bij....
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef junkiexp het volgende:
Uhuh, daarom vroeg ik met het ook af.
Druk is het normaal ook wel.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heu, jij bent veelste schattig om zulke taal uit te slaan.![]()
Net als de rest van Zuid, volgens mij is dat tot 13.00 echt een spookstadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe laat kwam je langs? Tot één uur in de ochtend lag ik in bed.
Nee, West is een stuk beter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Net als de rest van Zuid, volgens mij is dat tot 13.00 echt een spookstad
Kom niet veel mensen tegen idd s morgens en die paar die ik tegenkom die kenne de verkeersregels niet eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Terwijl je juist op zo'n scooter goed moet opletten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kom niet veel mensen tegen idd s morgens en die paar die ik tegenkom die kenne de verkeersregels niet eens.
Negers zijn lui, jeweetog.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mijn fles sevenup in jumbo tas miste net een audi. Anders was dat toch mooi aanrijding-met-doorrijden op een zebrapad. En een spiegel dr afquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kom niet veel mensen tegen idd s morgens en die paar die ik tegenkom die kenne de verkeersregels niet eens.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Terwijl je juist op zo'n scooter goed moet opletten.
?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Terwijl je juist op zo'n scooter goed moet opletten.
Huh?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Niet fucken met het Wilde Westen. Antillianen hebben gewoon een naam, ontken het gewoon niet
Fernandezzz toch in Zuidquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Je moet ook geen 7up kopen LHO. Cola is de drank!
Het is er mooi weer voor. Is het de Maasboulevard of de park route vandaag ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:46 schreef Shirley het volgende:
Iemand die de skatetocht gaat kijken? Of meedoet natuurlijk...Ik woon nog geen 2 minuten van het park af waar ze allemaal pauze houden, ga over drie kwartier ff kijken hoe druk het nu is. Vorige week weer 8000 man rollend door de stad!
De Kralingen route.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is er mooi weer voor. Is het de Maasboulevard of de park route vandaag ?
F*ck die zooi!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Fernandezzz toch in Zuid
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat voordelen heeft. Op Zuid kon ik op zaterdagochtend rustig boodschappen doen. In dit dorp struikel ik dan al over de bejaardenbende.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het ziet er chemisch uit, het smaakt chemisch, in je hoofd werkt het chemisch..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lekker. En een stuk minder suiker dan cola
Wacht ff je struikelt over jezelf?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voordelen heeft. Op Zuid kon ik op zaterdagochtend rustig boodschappen doen. In dit dorp struikel ik dan al over de bejaardenbende.
Doordeweeks is het op zuid in de ochtend best wel druk. Zelfs toen ik voor werk een keer naar maastricht moest, en op een woensdag hier om 6:15 al buiten liep, was er genoeg volk op straat. Is trouwens de enige keer dat ik de wiveco open gezien hebquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voordelen heeft. Op Zuid kon ik op zaterdagochtend rustig boodschappen doen. In dit dorp struikel ik dan al over de bejaardenbende.
Pas een beetje op je woorden, broekie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wacht ff je struikelt over jezelf?
Het is 's ochtends best druk inderdaad ja. Althans, er lopen mensen op straat enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doordeweeks is het op zuid in de ochtend best wel druk. Zelfs toen ik voor werk een keer naar maastricht moest, en op een woensdag hier om 6:15 al buiten liep, was er genoeg volk op straat. Is trouwens de enige keer dat ik de wiveco open gezien heb
Hoe was het ook al weer, regels trek je uit, en broeken die breek je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas een beetje op je woorden, broekie.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas een beetje op je woorden, broekie.
Dat soort broekjes breek ik misschien wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe was het ook al weer, regels trek je uit, en broeken die breek je?
Daar ben ik te lief voorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ging het vroeger nog bij dat soort misdragingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |