Met een rijles een keer zo'n AUW!too die net voor ons stopte. Degene die de hijskraan bestuurde was echter nog een beetje een leerling. Rijinstructeur naast me stond doodsangsten uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De hijskraan red het nét, de boom nét niet
Is dat dat ding wat de hele tijd zo'n kabaal maakt nu?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog naar de SS Rotterdam aan het kijken
Gelukkig zijn we nu weer herenigd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie gewoon drie pagina's lang kwijt.
De Gay Pride was superleuk.
Drie pagina's???!!!!1oneoneeleven Jij hebt het vast enorm druk!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie gewoon drie pagina's lang kwijt.
De Gay Pride was superleuk.
loller einzquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Drie pagina's???!!!!1oneoneeleven Jij hebt het vast enorm druk!
Ja met feesten enzo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Drie pagina's???!!!!1oneoneeleven Jij hebt het vast enorm druk!
Zuiplap die je er bent. Je had hier ook al zondagochtend allemaal Baileys op zitten drinken, en vervolgens geef je mij de schuld.quote:
neem aan dattie bij KPN komt te liggen, zie hem morgen dan welquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Je liegt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zuiplap die je er bent. Je had hier ook al zondagochtend allemaal Baileys op zitten drinken, en vervolgens geef je mij de schuld.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef TJDoornbos het volgende:
neem aan dattie bij KPN komt te liggen, zie hem morgen dan wel
uhmzz. ken wel SSR-R (waar ik lid van ben/was) ... maar als t weer zo'n bootje is.. nee kga nie kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
ja zag hem net bij TV Rijnmond maar waar meert die aan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb het over de SS Rotterdam.
De grootste aanwinst voor Rotterdam na de Euromast en de Erasmusbrug.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ja zag hem net bij TV Rijnmond maar waar meert die aan dan?
Shit tot daar reikt mn uitzicht nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2023 ziet het er dan zo uit (alleen de brug tussen Katendrecht en de WIlhelminapier die volgend jaar gebouwd moet worden, staat er nog niet op)
2023??? damn.. dan voel ik me al bijna bejaardquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2023 ziet het er dan zo uit (alleen de brug tussen Katendrecht en de WIlhelminapier die volgend jaar gebouwd moet worden, staat er nog niet op)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zuiplap die je er bent. Je had hier ook al zondagochtend allemaal Baileys op zitten drinken, en vervolgens geef je mij de schuld.
quote:Isegrim zei op Zondag ochtend om 17:00
Godverdomme! Dat is 3500 kilocallorieen! Loop ik straks rond met een man van 100, nee die heb ik al, 200 kilo!
Vuige, ongefundeerde beschuldigingen.quote:
In vodka daarentegen niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je liegt.Ik ben op dieet en in Bailey's zitten heel veel calorieën.
Voor de komende gay pride zoeken we nog een dikke man, dus als je nu iets meer nog eet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vuige, ongefundeerde beschuldigingen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor de komende gay pride zoeken we nog een dikke man, dus als je nu iets meer nog eetdrinkt.
Ik sluit me wel aan bij Bear Force One te zijner tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor de komende gay pride zoeken we nog een dikke man, dus als je nu iets meer nog eet.
Neehee dat is te gay en jouw rol is juist die van de heteroseksuele man.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sluit me wel aan bij Bear Force One te zijner tijd.
Ga in ieder geval niet bij ... Shit, de naam is me ontschoten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn er hier mensen die in Rotterdam mij een rijschool kunnen aan of afraden?
dus niet voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:21 schreef Alicey het volgende:
De Lier is trouwens wel een normale rijschool. Wanneer ik weer een hernieuwde poging voor mijn rijbewijs ga doen ga ik er niet weer lessen, maar voor normale mensen werkt het vast goed.
Geen idee. Heeft een rij-instructeur ooit tegen je gezegd dat het wellicht beter is om bij een psychiater langs te gaan?quote:
Ziet er veel te high-tech uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
XXX-News (18+) en win de Foxy! = speciaal voor de pocket rocket loze dames hier!
heb nog nooit les gehad hahahahahahquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Heeft een rij-instructeur ooit tegen je gezegd dat het wellicht beter is om bij een psychiater langs te gaan?
Oh, ok. Nouja, dan gewoon beginnen met een proefles bij een enigszins fatsoenlijke rijschool (Bijvoorbeeld De Lier). Bevalt het, dan daar gaan lessen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb nog nooit les gehad hahahahahah
Wat een ruig apparaat, die Fucksall.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
XXX-News (18+) en win de Foxy! = speciaal voor de pocket rocket loze dames hier!
lijkt me wel wat voor jou heidenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een ruig apparaat, die Fucksall.![]()
![]()
Behalve het prijskaartje dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lijkt me wel wat voor jou heiden
Ik doe niet aan prijsvragen, en zeker niet als de deadline voor deelname als is verstreken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan de prijsvraag mee doen dan dus!
Oh, nee, dan is het wat minder zinvol.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan prijsvragen, en zeker niet als de deadline voor deelname als is verstreken.
quote:Op de schietbaan in een gebouw van de Rotterdamse politie woedt vanavond een felle brand. Het vuur is achter het isolatiemateriaal van de plafonds ontstaan, meldt een woordvoerder van de brandweer. Een deel van het pand aan de Veilingweg in Rotterdam-Noord is ontruimd. Er raakte bij de brand niemand gewond.
Het vuur ontstond even na 20.00 uur. De brandweer gaat eerst proberen het isolatiemateriaal te verwijderen om vervolgens het vuur te bestrijden, zegt de woordvoerder. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Net al het blauw is in roze hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
branden zullen die flikkers!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al het blauw in de fik!!![]()
Morgen gaan Dutchtrain en Alicey op de ananas!
Dat lijkt me best pijnlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al het blauw in de fik!!![]()
Morgen gaan Dutchtrain en Alicey op de ananas!
* Alicey gaat toch liever voor de komkommer of aubergine..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan best kinky zijn hoor, zo'n ananasEn afhankelijk van welke richting je 'm inbrengt, gaat dat vast nog best soepel, op het formaat na. Alleen het eruit halen, met die naar buiten staande punten
![]()
Maargoed, Dutchtrain zal het er zwaarder mee krijgen
De Lier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn er hier mensen die in Rotterdam mij een rijschool kunnen aan of afraden?
Ik ben duurder dan dat apparaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Het is helemaal niet die machine die je wint bij die prijsvraag, maar één of ander dom erotisch blad (de Foxy). Die machine die wil ik wel, maar ja, ik woon samen met een werkeloze paupert.
Je kan 'm krijgen in Chinaquote:
quote:The head office located in the center of Ningbo city Zhejiang province, which is neighbored with Shanghai, also it only takes two hours by air from HongKong to the company head office.Depend on the natural superiority of Ningbo port, Bright Source Ltd. would like to be one of the best supplier and partner of yours in China.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:01 schreef Isegrim het volgende:
Twee uur vanaf Hong Kong, hoe lang is dat dan vanaf Rotterdam?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef Isegrim het volgende:
En als ze 'm dan hebben zeg ik: "Lelijk hè?"
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
Gestolen ideeën
[ afbeelding ]
Of de verbeterde versie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al was onze ennennes sfeervoller!
Die seksmachine lijkt op een nietmachine en dat is niet bevoorderlijk voor mijn libido![]()
![]()
Ach zondag 12 oktober pas. Zal er rekening mee houden dat ik dan niet net met de trein moet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog mensjes die in deze buurt wonen?
Systeembeheerders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Ikkuh niet.
Maaruh welke pauper hier zocht nog werk? K weet dat KPN mensen zoekt
Zoeken ze ook mensen voor een tijdelijke full-time job (zeg maar 2 maanden ofzo?).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik hoorde dat er nu mensen gezocht worden voor helpdesk zakelijke markt maar je kan ook ff bellen of systeembeheerders gezocht worden
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef _Boo_ het volgende:
Van 25 tot en met 31 augustus weer restaurantweek!
Het is twee keer per jaar; maart en augustus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch altijd in het vroege voorjaar
zou er ook een BBQ restaurant meedoen...
Zijn die er dan? Anders ben ik daar blijkbaar altijd langsgelopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
zou er ook een BBQ restaurant meedoen...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:50 schreef Mdk het volgende:
Zijn die er dan? Anders ben ik daar blijkbaar altijd langsgelopen
http://www.gonzales.nl/quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef Mdk het volgende:
Dan moet je zelf weer met zo'n pokkeding gaan sjouwenEn die wegwerpdingetjes zijn nou ook niet echt ideaal..
Oh trouwens.. nog maar 4 dagen tot de Dance Parade
Sommige dingen wil ik gewoon niet wetenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:30 schreef 68Chevelle het volgende:
He.... wat is dat toch met die Duitse chauffeurs in de RET....zijn we de oorlog aan het verliezen? :S
Hey, dat werkt prima ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef Mdk het volgende:
die wegwerpdingetjes zijn nou ook niet echt ideaal..
Haha de 3 keer dat ik zo'n wegwerp ding heb gebruikt heb ik alle keren op magische wijze mijn vingers aan dat ding gebrand. Vraag me niet hoe, maar toch lukt het elke keer weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |