Ik ben zelf een student en ik geloof niet dat er studenten bestaan die graag in een verre buitenwijk gaan wonenquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:01 schreef babsjuh het volgende:
Vraagje aan m'n mede-Rotterdammerts (o.a. naar aanleiding van dit topic): Wat is er nou eigenlijk mis met Prinsenland (Alexanderpolder)? Iedere keer als ik ergens meld daar te wonen word ik zo meewarig aangekeken.... Terwijl ik hier met heel veel plezier woon!
Ligt dat aan het feit dat ik van 'n durrup kom (redelijk groot dorp trouwens, 20.000 inwoners of zo) en dus niks gewend ben?
Ben er echt nieuwsgierig naar. Ik kan best begrijpen wat de charmes zijn van het wonen in het centrum, maar wat is er zo fout aan Prinsenland?
Het is nummer 26 (2x aanpassen in OP)quote:
Het ging natuurlijk al verkeerd toen ik er weg gingquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er weg en het gaat heul verkeerd.
Damn, zelfs IK zag dat!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is nummer 26 (2x aanpassen in OP)
Het vorige deel toevoegen aan het lijstje met oude topics
Nieuwe deel noemen in laatste post van oude topic.
mods
Volgende week FFWDquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom regent het nou zo
alhoewel het beter nu kan vallen, dan volgende week natuurlijk
Omdat ik nu een droge avond eis?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef DutchTrain het volgende:
En waarom regent het nou zo
[ afbeelding ]
alhoewel het beter nu kan vallen, dan volgende week natuurlijk
Mooi zo, tent maakt een partij herrie. Niets van gemerkt trouwens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:05 schreef Duvel het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)voorlopig_dicht.html
Het gaat goed mensen, het gaat goed!
Het ziet dr opzich uit, en als restaurant/eetcafé zou het er vast leuk zitten, maar het maakt een tering herrie en ze zijn iedere dag tot laat openquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:41 schreef Duvel het volgende:
Het is het etablissement waar tot vorig jaar La Cazuela zat. Ik wist nog niet eens dat het open was. Misschien weet LHO meer?
Van "het Park" naar pakweg Blaak lopen is ook verquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:29 schreef junkiexp het volgende:
Gisteren in Delfshaven geweest voor een vrijgezellenfeest van een vriend.
Eerst een rondleiding gehad in de enige bier brouwerij in Rotterdam en daar ook gegeten en veel bier gedronken.
Daarna naar cafe ''de ooievaar'' geweest.
Erg leuke tent, alleen ging al wel om 02:00 dicht.
Daarna na het nachtcafe Koos nogwat gegaan, en toen was het wel weer mooi.
Daarna van Delfshaven naar de Witte de With teruggelopen, dat is een pokkenend zeg, met je drinken koop de hele binnenweg aflopen.
Iig weer een top avond gehad in het mooie Rotterdam.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is nummer 26 (2x aanpassen in OP)
Het vorige deel toevoegen aan het lijstje met oude topics
Nieuwe deel noemen in laatste post van oude topic.
mods
Alsnog gevind, het is heul geen nummertjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je gaat toch nog wel op zoek naar 't 2e nummertje he.
tsja. het heet niet voor niets Kuipquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het ziet dr opzich uit, en als restaurant/eetcafé zou het er vast leuk zitten, maar het maakt een tering herrie en ze zijn iedere dag tot laat open
Ik denk dat m.n. hoog-opgeleide blanken uit de betere buurten er op af komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt goed.Wat voor publiek trekken ze?
Centraal Afrikanenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt goed.Wat voor publiek trekken ze?
Mja de ondernemer die er eerst zat en zeurde over pissende mensen bij bomen zit nu tussen de junks en heroinehoertjes. Ik vraag me af wat beter is om je bezoekers te tonenquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat m.n. hoog-opgeleide blanken uit de betere buurten er op af komen
Hm, ik denk dat dat wel meevalt. Ben je zelf wel eens gaan eten bij 'm op de nieuwe locatie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja de ondernemer die er eerst zat en zeurde over pissende mensen bij bomen zit nu tussen de junks en heroinehoertjes. Ik vraag me af wat beter is om je bezoekers te tonen
Nope, maar zit aan de Proveniersstraat toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat dat wel meevalt. Ben je zelf wel eens gaan eten bij 'm op de nieuwe locatie?
Jezusquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:![]()
We hoeven nooit meer bang te zijn dat de afvalbakken op de Dordtselaan vol zijn. De nieuwe zijn 3x zo hoog, hij staat nu op de grond en als de mensen op de 1e etage aan de overkant van de straat uit het raam kijken, kijken ze recht tegen de afvalbak aan
D'r komen EIN-DE-LIJK containers met een grotere capaciteit!? Chapeau!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze zitten nog steeds onder de grond hoorAlleen dr zit een nieuwe bak in, die gewoon een meter of 5 diep is
Ze waren ze net aan het graven, en toen stond die bak dus op de stoep voor het raam van die mensen
![]()
Ik vraag me af hoe ze deze willen legen, flinke hijskraan nodig om ze boven de vrachtwagen te krijgen ..
Dit zit dichterbij 5000quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Blijft het feit dat als 1 debiel z'n zak er verkeerd ingooit, dat ding verstopt raakt. En dan maakt het geen reet uit of er nog 50, 100, of 1000 liter aan capaciteit onder zit
Zou wel een idee zijn. Ze willen in Gouda ook van die zuiltjes plaatsen, moeten ze wel het goede type overnemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit zit dichterbij 5000![]()
De bak die er op zit is ook nieuw, al ziet hij er hetzelfde uit. Misschien is dat nu opgelost?
Dan nog, één zak kan die 5000 mooi blokkerenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit zit dichterbij 5000![]()
De bak die er op zit is ook nieuw, al ziet hij er hetzelfde uit. Misschien is dat nu opgelost?
Jij bent echt de gluua'buua' van Rembo & Rembo:')quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze gaan de vanmiddag geplaatste afvalbak legen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jij bent echt de gluua'buua' van Rembo & Rembo:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |