hoho ik woon op Zuid!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
oeps.. nie geziensowwie
. maaruh.. het enige goeie op zuid is Hotel New York ... de rest mag in de hens ...
Schiedam. Tot begin dit jaar woonde ik op Zuid, niet ver van de Dordtselaan af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Alicey, waar woon jij dan?
Vroegah toen hebben ze wel de Noordelijke maasoever een keertje in de hens gestoken alsmede wat stukjes Zuid, zoals de Waalhavenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
oeps.. nie geziensowwie
. maaruh.. het enige goeie op zuid is Hotel New York ... de rest mag in de hens ...
Tja, je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt het toch nog beroerder dan we samen hadden kunnen bereiken!
Tjeempie, ik heb heul geen connecties met mistermaxquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Mij niet in het plaatje gezet, ondanks pm aan mistermax
weet ik. Maar meer is er niet fout aan de OP volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, ik heb heul geen connecties met mistermax
Dan blijf ik in spanning wachten..quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weet ik. Maar meer is er niet fout aan de OP volgens mij
Het nummertjequote:
We hadden 't niet over de TTquote:
Waarover dan wel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hadden 't niet over de TT.
Zie hier het topic deel 24 waarin iedereen alles kwijt kan wat (al is het maar zijdelings) met Rotterdam te maken heeft. Of je er woont, studeert, stapt, in de goot ligt of triomfen viert. Maakt niet uit. Natuurlijk zijn wannabe Rotterdammers of zij die Rotterdam een warm hart toedragen ook meer dan welkom.quote:
schiedam héquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze heeft 't nog steeds niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |