Oei, zo zie je maar weer dat je nog veel slechter terecht kunt komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef Snakey het volgende:
Ik was bijna naar Schiedam verhuisd, maar het is Krimpen geworden.
Ik zeg meestal ook zoiets als uit de buurt van Rotterdam. Meestal wordt het echter niet gevraagd omdat het toch wel te horen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
jemig. tsja.. ik voel me meer Rotterdammer dan Schiedammer. Ik zeg ook altijd dat ik uit Rotterdam kom .. (anders gaan ze straks nog vragen, Schiedam waar leg da?).
Schiedam heb ik weinig mee. Rotterdam daarentegen heb ik wel meer mee. Dat ligt denk ik echter vooral aan de voordelen die een grote stad biedt. Een stad als Amsterdam ("020") zou ik na een tijdje ook wel aan kunnen wennen denk ik.quote:Ik kan ook heel goed ergens anders zijn, maar als ik te lang wegben dan ga ik Rotterdam toch missen. Niet zozeer de mensen als wel de omgeving zelf. Ik kan ergens toch niet helemaal zonder. Rotterdam is gewoon zo speciaal.
Het is inderdaad erg vervelend hier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oei, zo zie je maar weer dat je nog veel slechter terecht kunt komen.
Tja, wat doe je er aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg vervelend hier.
Daar heb ik ook heel erg aan moeten wennen. Zondags is het echt volledig uitgestorven en er is maar 1 avondwinkel. Die altijd vol staat met Polen die liters drank kopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
mwa iets waar ik nooit aan zou kunnen wennen is het niet open zijn van winkels op elk willekeurig moment van de dag. Only in Rotterdam
Woon je in Nieuwland? Of in de Gorzen (Zijn ze ook aan het slopen)?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. de avondwinkel hier is noodgedwongen dicht (ze hebben alle flats gesloopt, alsmede het pleintje met winkels).
Inderdaad, en ga nu maar weer snel terug naar dat incestdorp van je. Kssstquote:
Krimpen, da's echt een verbetering ten opzichte van Schiedam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef Snakey het volgende:
Ik was bijna naar Schiedam verhuisd, maar het is Krimpen geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |