Oei, zo zie je maar weer dat je nog veel slechter terecht kunt komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef Snakey het volgende:
Ik was bijna naar Schiedam verhuisd, maar het is Krimpen geworden.
Ik zeg meestal ook zoiets als uit de buurt van Rotterdam. Meestal wordt het echter niet gevraagd omdat het toch wel te horen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
jemig. tsja.. ik voel me meer Rotterdammer dan Schiedammer. Ik zeg ook altijd dat ik uit Rotterdam kom .. (anders gaan ze straks nog vragen, Schiedam waar leg da?).
Schiedam heb ik weinig mee. Rotterdam daarentegen heb ik wel meer mee. Dat ligt denk ik echter vooral aan de voordelen die een grote stad biedt. Een stad als Amsterdam ("020") zou ik na een tijdje ook wel aan kunnen wennen denk ik.quote:Ik kan ook heel goed ergens anders zijn, maar als ik te lang wegben dan ga ik Rotterdam toch missen. Niet zozeer de mensen als wel de omgeving zelf. Ik kan ergens toch niet helemaal zonder. Rotterdam is gewoon zo speciaal.
Het is inderdaad erg vervelend hier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oei, zo zie je maar weer dat je nog veel slechter terecht kunt komen.
Tja, wat doe je er aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg vervelend hier.
Daar heb ik ook heel erg aan moeten wennen. Zondags is het echt volledig uitgestorven en er is maar 1 avondwinkel. Die altijd vol staat met Polen die liters drank kopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
mwa iets waar ik nooit aan zou kunnen wennen is het niet open zijn van winkels op elk willekeurig moment van de dag. Only in Rotterdam
Woon je in Nieuwland? Of in de Gorzen (Zijn ze ook aan het slopen)?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. de avondwinkel hier is noodgedwongen dicht (ze hebben alle flats gesloopt, alsmede het pleintje met winkels).
Inderdaad, en ga nu maar weer snel terug naar dat incestdorp van je. Kssstquote:
Krimpen, da's echt een verbetering ten opzichte van Schiedam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef Snakey het volgende:
Ik was bijna naar Schiedam verhuisd, maar het is Krimpen geworden.
Huur, koop, of maakt het je niet echt uit? Nog een voorkeur voor een plek?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee. ik zeg al 4 jaar over anderhalf jaar.
maar goed, voor mij maakt het weinig uit. Ik heb gewoon iets voor mezelf (woon nog altijd in hetzelfde huis als me moeder :S) nodig wat goedkoop genoeg is zodat ik ook zelf nog een beetje kan leven. dus daar zit het moeilijke hem in ...
OMG voetbalquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
i know. Ik heb geen auto, dus ik wil wel een beetje dicht in de buurt van centrum/treinen/metro blijven. EN Zuid .. heb ik echt een hekel aan. Ben niet voor niets Spartaan.
Parkweg komt wel enigszins onguur op me over inderdaad.. Mjah als je toch niet definitief gaat wonen is het misschien geen slecht idee om je eisen iets lager te leggen en wanneer je weet of je een blijver bent voor iets beters gaan zoeken.quote:de betaalbaarheid valt opzich nog best mee, maar ik wil gewoon een iets hogere standaard dan wat ik normaal gewend bent. Dat krijg je als je ex uit t Gooi komt ... Maar bijna alles is beter dan de parkweg (volgens een monitor een vand e meest criminele straten in Schiedam).
Ik woon er pas sinds Februariquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
wacht ff.. je bent Schiedammer en je kent Liduina niet??? Hoe fout is dat !!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liduina_van_Schiedam
Ik heb er voor jou ook 1quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Dikke-Doei het volgende:
Topictitelsuggestie: Schiedam #1 Jeneverdrinkendewerklozen en moslims
En ik woon er pas sinds Maart. Da's geen excuus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik woon er pas sinds Februari![]()
Tis gewoon een slap aftreksel van Rotterdam....laten we eerlijk wezen.
geloof me. ik woon er nu 29 jaar en 't was veul ergerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ik woon er pas sinds Maart. Da's geen excuus.![]()
Het is inderdaad wel een (saaie) buitenwijk van Rotterdam..
dan ken je vast iemand in de gezondheidszorg, bent streng gelovig of gewoon heel goed geinformeerd ...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon niet in Schiedam en ik ken haar ook.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb er voor jou ook 1
Vlaardingen #1 Slap aftreksel van Schiedam
Victor Deconinckquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef Curiosity het volgende:
Hier een geboren en getogen schiedammer die wel trots is op haar stad en er altijd zal blijven wonen.
Schiedam heeft genoeg dingen om trots op te zijn.
De jeneverindustrie
Wilton feijenoord
John de Wolf![]()
Pieter van Vollenhoven
John Bernard
En btw ik ben een gorzenees.
De Nolet niet te vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Victor Deconinck
De Walvisch
De Drie Koornbloemen
De Vrijheid
De Noord
De Nieuwe Palmboom
...
...
|
Forum Opties | |
---|---|