quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij praat met een zachte G en zegt dingen als Wablief?
Ik mis trouwens een boel rommel op de foto in je foboquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg, ik ben vroeger gepest hoor.Je opent oude wonden.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Dan had ik 'm allang weggesneden. Alleen mensen en andere levensvormen met een onvervalst Rotterrrrdams accent mogen zo dicht in mijn personal space komen
Een pocket rocket is geen levensvorm.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Een pocket Rocket doet RRrrrRRrrRRrrrrR ... dus die heeft in ieder geval de rollende R al
Goed hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit topic wordt NSFW zo langzamerhand
Aha. Weer iets geleerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Not Suitable For Work.
Vuilniszakken niet te vergetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat fietspaden dé oplossing zijn voor alle overvloedige objecten! Auto's, busjes, hoogwerkers, takken, putdeksels, wegopbrekingen enz.
Fietsersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:12 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Vuilniszakken niet te vergeten
Kutfietsers, ophoeren met dat tuig!!
* 68Chevelle mompelt iets over Dance Paradequote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:21 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil zaterdag even de stad in om wat kleren te kopen.
Zou het dan druk zijn in de winkels, of juist niet ?
Oh ja, je kunt vrijdag dus beter wegblijven uit het centrum.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
* 68Chevelle mompelt iets over Dance Parade
Dat partyflock tuig komt toch niet over de lijnbaan heen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh ja, je kunt vrijdag dus beter wegblijven uit het centrum.
Bij mij groeiden er op een gegeven moment al dan niet culinaire fungi op het balkon.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet is aan te raden culinaire fungi te kopen op de nieuwe binnenweg. Ik ben 25 minuten onderweg geweest van de Krumpler winkel tot de Smartstore.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat partyflock tuig komt toch niet over de lijnbaan heen?![]()
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet is aan te raden culinaire fungi te kopen op de nieuwe binnenweg. Ik ben 25 minuten onderweg geweest van de Krumpler winkel tot de Smartstore.
Lekker makkelijk om 400.000 mensen te generaliserenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:11 schreef Mdk het volgende:
Zijn trouwens wel meer winkels dicht tijdens de Dance Parade, ook op de lijnbaan. Ik denk inderdaad uit angst voor het tuig.
Ik ben er zelf ook einstein.. ik heb het over dat tuig tussen die 400.000 mensenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om 400.000 mensen te generaliseren
Die is al sinds een maand iedere zaterdag gesloten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat de ABN Amro op de lijnbaan wel dicht is zaterdag (niet vrijdag dus) ivm dat gebeuren met die nepmuziek.
Ja, die 390.000 kaalkoppen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook einstein.. ik heb het over dat tuig tussen die 400.000 mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |