Ik heb sinds ik spiesjes met aanmaakbrokkel heb gegeten wel een groot kloppend abces in m'n hals, zou het wat met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, dat werkt prima ja!![]()
Weet wel waar je bent
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik gewoon niet weten
tot je er op een dag mee geconfronteerd wordt op bedrijfsuitje
quote:Reserveer via deze site of bel 0900-GEZELLIG
Brand het abces?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik spiesjes met aanmaakbrokkel heb gegeten wel een groot kloppend abces in m'n hals, zou het wat met elkaar te maken hebben?
Duurde toch een dag langer dan verwacht.quote:
De vlaming ennennes is still alive!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is het niet de vleem ennenes die onderhuids is gaan groeien?
En alleen omdat jij er om vroegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Duurde toch een dag langer dan verwacht.
Hij praat met een zachte G en zegt dingen als Wablief?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
De vlaming ennennes is still alive!
moet je ff bellen: 0104571710 en vragen naar Irisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zoeken ze ook mensen voor een tijdelijke full-time job (zeg maar 2 maanden ofzo?).
Zeg, ik ben vroeger gepest hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Water gevonden
Anders was het zo zielig voor Heiden6Paartjes moet je altijd in combi plagen
Is het warm?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik spiesjes met aanmaakbrokkel heb gegeten wel een groot kloppend abces in m'n hals, zou het wat met elkaar te maken hebben?
Geeft niets, ook dan hoef ik dat nog niet door te hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Duurde toch een dag langer dan verwacht.
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, zometeen weer richting het Rotterdamse!
Mjaquote:
Omdat fietspaden dé oplossing zijn voor alle overvloedige objecten! Auto's, busjes, hoogwerkers, takken, putdeksels, wegopbrekingen enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom denken cafébazen altijd - als er glas voor de deur ligt - 'We zullen het maar netjes op het fietspad schuiven, dan heeft niemand er last van'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |