quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
tevens een klacht over mn brakke camera in mn foon!!
Ik zat in de enige tram die met passagiers de brug over ging na de ontsporingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Zat er flink naast volgens mij.
Ik kwam van de Laan op Zuid, je kon niet meer rechtdoor naar Hotel New York en niet meer linksaf naar de havens.
Gelukkig moest ik naar rechts.
Al die mensen ook aan het lopen over de Erasmusbrug, de metro's rijden natuurlijk ook niet.
Uhuh, daarom vroeg ik met het ook af.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
* 68Chevelle mompelt iets over Dance Parade
Te duur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik snap sowieso niet dat de rails vervangen niet snachts kan, gewoon een wissel per nacht.
ach. t begint pas om kwart voor 4 ofzo. Kan ik in ider geval in de ochtend nog ff surfen en daarna door naar het einde van de parade.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Uhuh, daarom vroeg ik met het ook af.
Druk is het normaal ook wel.
Ach flikker op, ze kunnen ook snachts op zuid de metrolijn verven. Dan kunnen ze ook best snachts in Centrum iets doen. Zal vast het excuse zijn, maar het is wel een rot excuus.quote:
Niet gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej vriend LHO ik was aant werk en die foto hek genomen toen ik op de fiets zat en een agent me vroeg op te zoutenStelletje homo's dat het er zijn daar!!
Kan ik trouwens hier vragen waarom er vanmorgen op de dordselaan geen koffie voor me klaar stond toen ik als een soort Boogerd er doorheen kwam zoeven??
aanbellen? Gastvrijheid is het aanbieden, niet er om vragen hahahahahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet gezienVoortaan even aanbellen.
Als je je fiets weg gezet had, en heel geintresseerd naar het metrostation was gelopen, was het best gelukt. Dr liepen mensen om/over/achter/tegen/op/onder die tram, en dan in een onbewaakt moment snel camera dr bij....
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef junkiexp het volgende:
Uhuh, daarom vroeg ik met het ook af.
Druk is het normaal ook wel.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heu, jij bent veelste schattig om zulke taal uit te slaan.![]()
Net als de rest van Zuid, volgens mij is dat tot 13.00 echt een spookstadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe laat kwam je langs? Tot één uur in de ochtend lag ik in bed.
Nee, West is een stuk beter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Net als de rest van Zuid, volgens mij is dat tot 13.00 echt een spookstad
Kom niet veel mensen tegen idd s morgens en die paar die ik tegenkom die kenne de verkeersregels niet eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Net als de rest van Zuid, volgens mij is dat tot 13.00 echt een spookstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |