...Als reactie op Sugars post.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar ik heb 2 eitjes gegeten als ontbijt (meestal eet ik 250 gram kwark), maar ik neem nu alweer een smoothie van 300 ml (magere yoghurt met 3 handjes blauwe bessen). Ik eet steeds voordat ik echt honger heb, maar omdat ik allemaal gezonde dingen eet, kom ik gewoon niet op veel kcal uit.
Kickboksen ligt al vier-vijf weken stil en begint pas weer op 11 augustusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
PF, argh, als ik beloof dat ik je nooit meer bolletje zal noemen, hou je dan op?
ga anders weer eens kickboksen ofzo. Een sport die je echt leuk vindt iig
Dat is dus niet waar. Special K bevat bv. 374 kcal/100 gram. Maar er zitten veel van die luchtige dingetjes (zoals rijstkorrels) in die overigens heel snel zompig worden na contact met yoghurt of andere dingen, zodat het per eetlepel minder calorieën bevat. Wanneer je het op gewicht portioneert maakt het echter niets uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sugar, waarom ga je niet gewoon een gezondere versie van meusli met yoghurt eten?
ik eet elke dag special K of cruesli balans met optimel vanille of aarbeiyoghurt en daar zitten aanzienlijk minder calorieen in
Hm...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Iemand verveelde zich gisteren
Top 100 van donderdag 31 juli 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 266 Principessa.Farfallus
02. 236 Pheno
03. 178 tong80
Ik had het niet zo warmquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:21 schreef computergirl het volgende:
Oh, meer dan tong80 gepost PF! Waarom lig jij in hemelsnaam niet op het strand/naast het zwembad als je vrij bent bij 30 graden?
Ik ontbijt door de weeks altijd met allBran met karnemelk, die versie die uit bruine staafjes bestaat (ben even de naam kwijt). Vult goed maar bestaat voor een groot deel uit vezels die enige tijd later in de vorm van bruine bolletjes weer mijn lichaam verlaten
je moet dr ook geen 100 gram indoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Special K bevat bv. 374 kcal/100 gram. Maar er zitten veel van die luchtige dingetjes (zoals rijstkorrels) in die overigens heel snel zompig worden na contact met yoghurt of andere dingen, zodat het per eetlepel minder calorieën bevat. Wanneer je het op gewicht portioneert maakt het echter niets uit.
Hey!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
en geinspireerd door PF, heb ik toch ook maar ff mijn maten gemeten en een foto-tje in paint bewerkt
en geen tijd om een nieuwe foto te maken, moet zo weg
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet je dr geen 100 gram indoen. Maar dat er in die zgn. dieetcruesli's minder kcal zitten is keiharde bullshitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je moet dr ook geen 100 gram indoen
en uiteindelijk bevat het minder dan brooden ik krijg smorgens dus echt geeeen brood door mijn strot
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
en geinspireerd door PF, heb ik toch ook maar ff mijn maten gemeten en een foto-tje in paint bewerkt
[ afbeelding ]
Bellen? Je kan ook gewoon in je eentje naar het zwembad/strand/recreatieplas hoor. Met een boek, en lekker af en toe zwemmenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had het niet zo warm?
Hm.. en iedereen is op vakantie en ik heb geen zin om mensen te bellen die ik toch nooit spreek..
Dat vind ik saai.. Ik ga maar even hardlopen want m'n papa is een beetje in een opruimwoede buiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bellen? Je kan ook gewoon in je eentje naar het zwembad/strand/recreatieplas hoor. Met een boek, en lekker af en toe zwemmen
wat zeg je dat lief... zeg dan gewoon dat je mij dikker vind lijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey!
Jij bent langer, hebt evenveel kont, minder buik en dikkere tieten!
Ik zal wel een verstoord zelfbeeld hebben maar ik vind dat ik iets smaller overkom
Ookal zeggen de maten van niet!
Nee niet per se dikkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat zeg je dat lief... zeg dan gewoon dat je mij dikker vind lijken
en mijn spekkies (voornamelijk vel....) zitten tussen halverwege mijn bovenbeen en 10 cm onder mijn navel.... dat gebied ongeveer.....:(quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Waar zitten jouw spekkies? Verstopt onder de rok?
is ook zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee niet per se dikker
gewoon, anders.
Hm... Ik denk dat het de borsten zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
en geen tijd om een nieuwe foto te maken, moet zo weg![]()
yeps heb ook grote tietenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm... Ik denk dat het de borsten zijn(Nu ik het even naast elkaar leg
) Niet dat het bedoeld is om te vergelijken of zo
Was je haar, smeer een klodder mascara en doe je leukste kleding aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Faithy het volgende:
* Faithy zit weer in een 'ik vind mezelf lelijk (ok, behalve mn ogen) ' periode
O ik heb 70B of 75 Aquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yeps heb ook grote tietenlol
75 F ... moet ook echt een nieuwe bikini
tot vanavond dames
Mijn ogen zijn juist het stomst van allesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Faithy het volgende:
* Faithy zit weer in een 'ik vind mezelf lelijk (ok, behalve mn ogen) ' periode
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ken ik. Maar dan zitten die kilo's er een week erna opeens weer bij + 1 extra van de snaaidagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit!
Ik woog vanmorgen 66 kilo. FantastischWel vreemd want na weken geen dropje, chocolaatje, junkfood tot me te hebben genomen heb ik de afgelopen dagen hier en daar een beetje gesnaaid. En rose en speciaalbier gedronken. Mijn ervaring daarmee (met een dagje uit de band springen dus) is eigenlijk altijd nog geweest dat ik dan afval?!
Als je zo veel water drinkt voor je hongergevoel, dan is dat een reden, maar om af te vallen of 'meer afvalstoffen te verwijderen', daar hoef je het niet voor te doen. Zo veel water is niet nodig, en op de lange duur schijnt het zelfs wat slechter te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Het gaat eigenlijk wel ok. Aantal momenten op een dag dat ik het lastig heb, maar als je dan maar flink water drinkt, dan is dat gevoel ook weer verdwenen.
Ik heb geen moeite meet veel (water) drinken, klok makkelijk 3-4 liter weg, dus dat is wel handig !
aha, ok!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je zo veel water drinkt voor je hongergevoel, dan is dat een reden, maar om af te vallen of 'meer afvalstoffen te verwijderen', daar hoef je het niet voor te doen. Zo veel water is niet nodig, en op de lange duur schijnt het zelfs wat slechter te zijn.
2 Liter water uit vocht en voeding is voldoende.
Deze keer rode linzen (die moesten op), anders gewoon wat ik huis heb, wat weer afhankelijk is van aanbiedingen en reclame.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, tinkepink, zo maak ik ook altijd soepMakkelijk (meestal lekker) en budgettair verantwoord
Welke linzen gebruik jij?
Moet je dan niet continu naar de wc? Ik drink 's morgens op mijn werk meestal een liter thee en ik blijf lopen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
aha, ok!
Vind het eigenlijjk ook wel lekker...
Aardappel meekoken voor de dikheid en voor het klein krijgen van gekookte wortels zou je een stamppot stamper kunnen proberen, maar persoonlijk ga ik ik toch voor de staafmixer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Die soep lijkt me wel een goede trouwens!
Ik heb trouwens geen blender of zeef, laatst probeerde ik worteltjessoep te maken, en hij werd wel echt oranje en lekker, maar het mocht wel wat dikker. Ik vond niet echt dè manier om ze goed klein erdoor te krijgen, en soep met worteltjesprut onderin leek me ook niet echt iets.
Een blender of zeef aanschaffen of zijn er nog andere manieren?
Hier ook zuslief die ongewenst vrijgezel is na 7 jaar relatie. Nu weten wij eindelijk wat we met die tweede Senseo aan moeten en alle andere dingen die we dubbel haddenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef k_i_m het volgende:
Fijn om te lezen dat je het goed vol kan houden KP!.
Hier heeft zich de mogelijkheid voorgedaan om eindelijk eens echt op te ruimen en dubbele zooi weg te doen. (verhaal erachter is wat minder, vriendin is door man het huis uitgezet) Ik zat al weken te zuchten dat hier zoveel rotzooi staat, maar nog geen concrete plannen. En ze heeft niks, dus alles kan naar haar toe. Ik ga zo snel aan de slag, voordat mijn enthousiasme weer omslaat (of mijn kind wakker wordt)
.
Ja, gelukkig wel! Alhoewel het verhaal natuurlijk belachelijk blijft. Maargoed. Dat zijn mijn zaken verder niet, als ik haar kan helpen ben ik al blij!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het rotte is, als je veel water drinkt, dat je ook onwijs snel dorst krijgt en een suf gevoel in je hoofd enzo. Ik ben maar snel 'afgekickt', ik vond het niets, zoveel water. Ik drink onder werktijd 3-4 forse koppen thee en dat is het.
Kan me voorstellen dat die soepen en shakes niet echt lekker zijn, maar allez, het is wel super-effectief natuurlijk. Succes
Kim, whoa, da's heftig! Heeft ze al wel een plekje gevonden?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het rotte is, als je veel water drinkt, dat je ook onwijs snel dorst krijgt en een suf gevoel in je hoofd enzo. Ik ben maar snel 'afgekickt', ik vond het niets, zoveel water. Ik drink onder werktijd 3-4 forse koppen thee en dat is het.
Kan me voorstellen dat die soepen en shakes niet echt lekker zijn, maar allez , het is wel super-effectief natuurlijk. Succes
Kim, whoa, da's heftig! Heeft ze al wel een plekje gevonden?
Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
Wat gaan jullie weer snel! Waar ik nog op wilde reageren uit het vorige topic:
@Tinkepink: waarom woon jij in Duitsland en waar?
@Ik heb net gebrunched met 2 crackers met salade van: 1 ei, rauwkost, eetlepel mayo en 1/2 theelepel sambal badjak.
Wat heb je gekocht? Plaatje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
Invoer rechten![]()
Victoria's secret
Ik pas in een Amerikaanse smallIk hou van Amerikanen
Is er nog een andere ruimte, dan ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je dan niet continu naar de wc? Ik drink 's morgens op mijn werk meestal een liter thee en ik blijf lopen...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Is er nog een andere ruimte, dan ?
En hoe heet dat plaatsje ? Ben daar in de buurt geboren !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijnIk ben geloof ik een echte vreetzak.
Maar op je vraag waarom in in D woon:
- ben getrouwd met een Duitser
- de huizen zijn hier groter en goedkoper
- mijn man kon geen werk vinden in NL en ik wel in D
- NL benauwde me een beetje
- en waar ik woon? Ergens tussen Arnhem en Oberhausen in een dorpje met 2000 inwoners.
Maar om eerlijk te zijn zou ik soms best wel weer terug willen. Ik mis de stad, de bioscopen, in mijn eentje naar het café, keuze uit 50 restaurants ipv 10 , leuke kledingwinkels etc
Ik ben al redelijk gewend aan het alleen eten. Eerst eten de kinderen, dan ik en daarna mijn vriend. die komt namelijk vaak laat thuis. Als ik op hem wacht, dan knaag ik al aan de stoelen.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:08 schreef Merel het volgende:
Oh k_i_m, dat is dus een soort van geluk bij een ongeluk..
Vinden jullie het nou met die shakes niet lastig dat je niet lekker kan mee-eten met de mensen in je omgeving? Ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden om met m'n reep tegenover iemand te zitten die gewoon een normale avondmaaltijd eet. Maarja, jullie resultaten zijn dan wel weer geweldig...
Lijkt me gekmakend. Ik kan af en toe nog lopen, werken en Fok!ken tussen het plassen doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ik zit continu op de wc, dat bedoel ik.
mooi!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
Victoria's secret![]()
![]()
Ik had een tijdje geleden bijna deze besteld
![]()
:
[ afbeelding ]
Maar met invoerrechten en verzendkosten was het zo idioot duur dat ik er van af heb gezien.
denk het wel te weten. Prima dat je het niet wil vertellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me gekmakend. Ik kan af en toe nog lopen, werken en Fok!ken tussen het plassen door![]()
Om eerlijk te zijn wil ik niet precies vertellen waar ik woon, net zoals ik geen foto's online plaats. Maar het stadje vlak in de buurt heeft een zeer ongewone beginletter. Misschien dat dat je wat zegt.
Hihi, ik heb nu een jurkje van Didi aan in xs!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
Invoer rechten![]()
Victoria's secret
Ik pas in een Amerikaanse smallIk hou van Amerikanen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, ik heb nu een jurkje van Didi aan in xs!En het is 0,0 stretch.
Jippie!
Fotooooo!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, ik heb nu een jurkje van Didi aan in xs!En het is 0,0 stretch.
Jippie!
Hè KV, doe dat nou niet, denk eerderquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef kwakveense het volgende:
ik heb EINDELIJK de juiste onderzoeksopzet gevonden. en nu ga ik vandaag de hele dag, en in t weekend totdat het af is, heel hard mn data analyseren (woordjes tellen) zodat ik volgende week rsutig mn paper kan schrijven en dan lekker een weekje niet te veel doen.
woei!
ik kreeg inspiratie van julie plaatjes, dus ik dacht: ik maak in photoshop even een versie van mij, zodat jullie kunnen kijken en denken: ohhhhh dan valt t met mij nog wel mee!!
[ afbeelding ]
En kledingmaten, tja. Twee H&M jurkjes, één past mooi in 34, ander zit vrij strak in 38. Shirtje bij vanilla was in S duidelijk te groot, moest echt XS hebben daarvan... Sommige kledingzaken flatteren de maten wel, denk ik hoor.quote:Ik dacht ik maak in photoshop ook een versie van mij, zodat ik lekker duidelijk kan zien hoeveel ik ondertussen afgevallen ben. Jullie foto's zijn een voorproefje van hoe het bij mij over een tijdje vast ook zal zijn.![]()
ja maar dat denk ik óók!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hè KV, doe dat nou niet, denk eerder
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fotooooo!!!
En ook van SHE!
BTW conleche, die bikini is afgeprijsd... hoeveel komt er nog bij aan shipping&handling?
Komt je zussie gezellig het hele weekend??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die bikini!
We hebben toen samen zitten tellen en rekenen, Conleche en ik, dat het niet echt handig zou zijn als we dat bij Victoria gingen bestellen. Maar als ik het dan zo weer zie op dat plaatje....![]()
* Greys snel op handen gaat zitten om het niet te gaan bestellen
Morgenmiddag lekker shoppen met zusje. Het geld dat ik als goedmakertje van Heer G heb gekregen voor mijn verjaardag omdat hij vergeten was dat ik jarig ben morgen en dus gewoon optredens met de band heeft geboekt vanavond, morgenmiddag en morgenavond. Dus vanmiddag weg en zondag pas weer thuis. Gezellige verjaardag he?Ben het gewend gelukkig, in de zomer is iedereen altijd weg en op vakantie enzo. En nu ga ik lekker mijn eigen verjaardagskadootje kopen
Vooral een goede reden om binnekort eens af te reizen naar de Statesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, maar het begon ermee dat topje en broekje apart werden geteld, dan kwam je uit op 50 dollar of zo. Volgens mij kwam er dan nog zo'n soort bedrag bij voor verzenden en de btw/invoerrechten deden ze nogal vaag over, toen dacht ik: nou ja laat maar. En de maten waren mij ook niet geheel duidelijk. Want idd een Amerikaanse S is absoluut niet hetzelfde als een Europese.
Maar als je op de site kijkt hebben ze echt heel leuke bikini's. Kan iemand niet een Europese vestiging beginnen? SHE: is dat geen leuk idee voor jou??
Jawel hoor, wel honger, daarom heb ik nog 2 van die crackers op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijnIk ben geloof ik een echte vreetzak.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef conleche het volgende:
SHE: is dat geen leuk idee voor jou??
Dat is toch heel lastig eten! Zo'n cracker breekt dan op plaatsen waar je het niet verwacht, en dan is (bv. met gerookte zalm), ineens of je cracker, of je zalm op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef conleche het volgende:
(mijn crackers zijn dus enorm dik belegd hè! Ik denk wel 2 cm. dik. Dus als ik zoals gisteren biefstukworst erop doe, dan gaat er op 2 crackers bijna een halve worst. Dat is misschien dan niet geheel onbelangrijk om te vermelden)
Nou nee, het is iets anders... (heb je m'n username gegoogled?).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
O, nee, nu weten ze dat je niet tevreden bent over je gewicht!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iets enorm doms gedaan. Heb een open sollicitatie de deur uit gedaan vanaf mijn Viking84-e-mailadres... (ipv vanaf mijn 'zakelijke' adres). Ik klikte op 'send' en dacht meteen 'noes!
' en dat werd nog erger toen ik 'Viking84' intikte op Google
![]()
![]()
. Ik hoop maar dat ze bij die instelling niet zo snugger zijn om op e-mailadres te googlen
.
Nou jij weet wel hoe je iemand uit de put moet praten hè. Klasse!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Sorry, echt te grappig!!
Ik denk dat ze sws niet iemand aannemen die viking84 heet. (dus dat eventuele googelen maakt dan ook niet meer uit). Of het moet een sollicitatie op Noors piratenschip zijn
quote:KLB / viking84 is geil
viking84 is lesbisch en heeft gewoon behoefte om mannendingen te doen, duh ... Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Viking84 het volgende: ...
Dan gaat het vast om link nummer 2 (dat met die dingen)?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, het is iets anders... (heb je m'n username gegoogled?).
Ik word al genoeg uitgelachen op Fok! dus dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:39 schreef Faithy het volgende:
al die KLB topics
open een FB topic met de vraag of
a) je username veranderd kan worden
b) je posts verwijderd kunnen worden
c) je uit de googlehits verwijderd kunt worden
Dat wat conleche hierboven gepost heeft iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan gaat het vast om link nummer 2 (dat met die dingen)?
Nou jullie horen wel hoe het aflooptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ja ik weet het niet,
Als je gereageerd hebt op een vacature voor een komisch tijdschrift, kom je misschien wel ergens
Vertel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Merel het volgende:
Ik heb Google wel eens zo ver gekregen om bepaalde zoekresultaten die bij mijn naam tevoorschijn kwamen op mysterieuze wijze te laten verdwijnen.
Als ik onder een nickname schrijf ben ik altijd heel voorzichtig dat ik niet m'n echte voor- en achternaam ergens gebruik. Zelfs op kleine vriendenforumpjes waar iedereen toch wel weet wie je bent. Maar ik wil niet dat een buitenstaander mijn nickname aan mij kan koppelen zeg maar. En toen ging dat ooit mis en toen was de Googlespider me net te snel afquote:
Je hebt je brief hoop ik toch niet ook nog ondertekend als Viking?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou jij weet wel hoe je iemand uit de put moet praten hè. Klasse!![]()
.
Jij bent echt een Miss-glas-half-vol!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je brief hoop ik toch niet ook nog ondertekend als Viking?
Dus het staat alleen in je emailadres? Dan valt de schade misschien nog best mee
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je brief hoop ik toch niet ook nog ondertekend als Viking?
Dus het staat alleen in je emailadres? Dan valt de schade misschien nog best mee
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Heeft SHE het al niet druk genoeg met haar op te zetten cateringbedrijfje?.
Het was natuurlijk óf óf. Dat cateringgedoe moet je nog beginnen. Als je nu VS franchised, hebben wij er ook wat aan. Ik bv. krijg levenslang allemaal gratis spul, omdat ik je op het idee heb gebracht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
nee joooh, je kent SHE toch? Ziet er altijd PERFECT uit, kan alles, doet alles, schrijft een boek, start een bedrijf en regelt ook nog even een VS franchise formule.
Jullie weten het niet, maar ik drink super 98 ongelood.
Daarom haten we je!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef SHE het volgende:
nee joooh, je kent SHE toch? Ziet er altijd PERFECT uit, kan alles, doet alles, schrijft een boek, start een bedrijf en regelt ook nog even een VS franchise formule.
Wat heb jij nou weer gerookt dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
En viking, zuwwe tonge, vind je me dan weer lief??
Dat zet zo aan he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:
niet eens V-Power SHE? Of zitten daar te veel slechte dingen in?
Ja. Nu je dát zegt heb ik dus trek in colaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent echt een Miss-glas-half-vol!!!
Huh??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:29 schreef Greys het volgende:
God dammit, wat een zalig niveau hebben we hier toch.
Echt dat je zegt... één en al klásse!
Greys, ik vind jou echt een tofferdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Greys het volgende:
Nee hoor. Hoezo wrong topic?
Ik pies gewoon haast in mijn broek af en toe van het heerlijke niveau en de gekke gespreksonderwerpen.
Die klasse was dan ook sarcastisch bedoeld, jullie Onbegrijpenden![]()
Greys is idd heel tof en ze is in het geheel niet dik ook!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Greys, ik vind jou echt een tofferdOf je nou dik bent of niet
*iets mompelt over een vinger en een zere plek*quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Je voelt je buitengesloten, ja hè, ja hè, geef het maar toe
Ach pop. Als je naast me zat, sloeg ik mijn mollige bovenarmen om je heen en gaf ik je een smakkerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:13 schreef Merel het volgende:
[..]
*iets mompelt over een vinger en een zere plek*
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach pop. Als je naast me zat, sloeg ik mijn mollige bovenarmen om je heen en gaf ik je een smakkerd
Vrouwen moeten met dit weer dan ook rokjes dragen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:07 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook doei; mijn knapste rotterdamse collegaatje komt zo een vorkje prikken in de stad
Nu alleen nog mijn spijkerbroek aan zien te krijgen...ik ben zojuist gruwelijk hard verbrand onder de zonnebank
En dan 'roaaarrrrr' en je brulshirt aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan echt niet tegen linnen. De kreukels drijven mij tot waanzin.![]()
Ziehier de reden waarom ik het dus niet koop. Ik stel 4 eisen waaraan kleding moet voldoen voordat ik het koop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan echt niet tegen linnen. De kreukels drijven mij tot waanzin.
Kortom, jij loopt in je badpak??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom ik het dus niet koop. Ik stel 4 eisen waaraan kleding moet voldoen voordat ik het koop.
1. Het moet passen
2. Het moet flatterend zijn
3. Het moet niet te duur zijn
4. Je hoeft het niet te strijken om het met goed fatsoen aan te kunnen.
Waskreukels zijn anders dan draagkreukels!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef loveli het volgende:
Waarom zou je linnen willen strijken? Dat is je reinste tijdverspilling.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan 'roaaarrrrr' en je brulshirt aan.
(sorry, maar telkens als ik jou tegen kom moet ik aan die brulshirtfoto denken)
We hebben dezelfde uitgangspunten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom ik het dus niet koop. Ik stel 4 eisen waaraan kleding moet voldoen voordat ik het koop.
1. Het moet passen
2. Het moet flatterend zijn
3. Het moet niet te duur zijn
4. Je hoeft het niet te strijken om het met goed fatsoen aan te kunnen.
Ik heb slechts twee kledingstukken die gestreken moeten worden en dat laat ik dan altijd aan Mark overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben dezelfde uitgangspunten.Strijken.
Ik strijk alleen de overhemden van heiden6. Omdat meneer zijn fijne motoriek niet zo goed is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb slechts twee kledingstukken die gestreken moeten worden en dat laat ik dan altijd aan Mark over.
Een badpak is niet bijzonder flatterend hoor...quote:
Ik bezit niet eens een strijkboutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik strijk nooit iets, ook mijn leren linnen broeken niet
heb maar één leren broek, en die strijk ik ook niet nee
Speculaasijs daarentegen...quote:
Ik had er nog nooit van gehoord. Klinkt sws niet als iets wat ik snel zou bestellen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij de Japanner! Best lekker. Maar ik vind niet gauw iets vies
Als ik niet moeilijk wil doen eet ik friet of brood met een gebakken eiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en vanavond eet ik kip tandoori (uit de oven) met krieltjes en gefrituurde aubergine. Toetje is denk ik vanillevla met aalbessen
Geen zin om moeilijk te doen vanavond.
Mooie verhoudingen, nu alleen dat buikje nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk 1 dag niet en mis prompt 3 topics, stelletje kipjes!
Anyway, ik zou bikinifoto's plaatsen. Ik heb een gave bikini besteld, megaduur maar dat blijkbaar wat je voor die surfmerken neer moet leggen. Ben er blij mee! Ik heb nogal veel heup en dij en bij kleine broekjes heb ik dan dat eronder en boven rollen gaan zitten.
'T is jammer dat ik zo'n godvergeten lui secreet ben geen discipline kon opbrengen nog een kilootje of 3 eraf te krijgen voor m'n vakantie, nu heb ik een smulrol zitten aan mijn buik.
Nu, 1.68 m en 68 kilo.
* cinnamongirl zingt: Bikini giiirls with machine guns
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn hemel, een dessertshcaaltje is toch veel te weinig?? neem dan tenminste een ontbijtbord ofzo...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik eet vaak te veel bij het avondeten. Daarom heb ik besloten dat ik voortaan dineer uit een dessertschaaltje. Daar past precies een nette portie in. Meer mag ik niet.
Nee hoor, dat is niet te weinig. Dat is precies genoeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn hemel, een dessertshcaaltje is toch veel te weinig?? neem dan tenminste een ontbijtbord ofzo...
Als je kikkererwten lekker vindt, moet je eens zelf hoummous/hummus maken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Recept van vanavond was een absolute aanrader.Ik heb wel de helft van de hoeveelheid chorizo gebruikt en lente-uitjes in plaats van gewone uien. Een heerlijk zomers recept:
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?rq=kikkererwten+chorizo+tomaat&id=459702
Dat is ook lekker ja, voor op brood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als je kikkererwten lekker vindt, moet je eens zelf hoummous/hummus maken!
nou op de eerste bikinifoto zie je wel dat mijn vel over is... en heb veel striae op mijn buik....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
BJ, WOW! Het is dat ik je voor-foto's heb gezien, anders zou ik niet geloven dat iemand zo veel kan afvallen en dan zo goed kan 'terugrekken' (daar bestaat vast een beter woord voor).
haha vunzige teksten van mijn vriendenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:09 schreef Isegrim het volgende:
@ B-J:
Wat is dat allemaal achter jou op de muur?
Ha, wat leuk. Is dat met speciale magnetische verf dan ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha vunzige teksten van mijn vrienden
we hebben een magneetmuur, dus daar kan je met koelkastpoezie teksten op zetten
ja ik heb eerste een baan met 2 lagen magneetverf gedaan en daarna gewoon kleurtje eroverquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ha, wat leuk. Is dat met speciale magnetische verf dan ofzo?
Je moet strijken zien als iets therapeutisch. Ritmische bewegingen, het rustgevend puffen van je stoomstrijkijzertje, vouwtjes die verdwijnen, gladde zachte stof en prachtig strakke persvouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
Hoe DOEN jullie dat toch, zonderstrijken
Nou ja, weet je, laten we het daar ook maar gewoon niet over hebben, ik krijg alleen van het praten erover al een slecht humeur en agressief gevoel![]()
Nou, ik raak er alleen maar gefrustreerd van. Maar ik ben ook absoluut geen goede huisvrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef -marz- het volgende:
[..]
Je moet strijken zien als iets therapeutisch. Ritmische bewegingen, het rustgevend puffen van je stoomstrijkijzertje, vouwtjes die verdwijnen, gladde zachte stof en prachtig strakke persvouwen![]()
En dan zo'n mooie rij overhemden in de kast, boorden en mouwen netjes opgelijnd. Het is maar waar je geil van wordt, maar ik loop er wel warm voor op z'n tijd.
Nee, weet ik niet helaas, maar het is wel zo dat VS nu een of andere chairman heeft die niet wil dat er VS winkels in Europa komen (ik snap er zelf ook niks van hoor). Vroegah verkocht http://www.labelc.nl/ wel eens wat van VS, maar of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:00 schreef Ewelina het volgende:
Waarom is die weggegaan? Weet je dat toevallig?
Jammer, ze hebben echt prachtig spul, ook qua kleding.
Nee joh, kaas kun je toch hartstikke lang bewaren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Paling-ijs, jasses![]()
Ben benieuwd naar je nieuwe bikini's Viev!
Eigenlijk wil ik gewoon je tieten zien, dat snap je zeker wel![]()
Liep je kaas nog niet weg Ise, na 3 weken?
Oeh. de Koekela in Rotterdam maakt overheerlijke worteltaart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:11 schreef Greys het volgende:
Viev, thanks!![]()
![]()
Chicolate, dankjewel! En ik heb een heerlijke overgezonde () worteltjestaart voor jullie!
[ afbeelding ]
Hier, dit helpt:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Noes! Volgens mij rammelen m'n eierstokken, want ik zit nu in OUDkinderfoto's
te bekijken
.
Oh, is die vandaag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zometeen richting A'dam voor de Gay Pride
Oh heerlijk, neem ik daar een stukje van voor lunchquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:11 schreef Greys het volgende:
Viev, thanks!![]()
![]()
Chicolate, dankjewel! En ik heb een heerlijke overgezonde () worteltjestaart voor jullie!
[ afbeelding ]
Ach!! Jij geeft God's gift to women zo maar weg als verjaarspresentje?? Hoe genereus!quote:
Een béétjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik val op foute, stevige mannen, dus hij voldoet wel een beetje aan dat beeld.![]()
Waar zat dat dan viev??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:52 schreef Vivi het volgende:
Er is trouwens +/-5 jaar terug een Victoria's Secret in NL geweest, die zat in Amsterdam, maar is nu weg.
Hoe lang ben jij dan als jij met 79,5 al zo slank bent?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
gefelicteerd Greys![]()
geniet van je zomerse verjaardag
en vandaag wederom onder de 80geloof dat het nu geen toevalstreffer meer was
79,5
185 cmquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan als jij met 79,5 al zo slank bent?.
Hoe kwam je aan een gat in je bovenbeen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:07 schreef Merel het volgende:
Gefeliciteerd Greys!
En de bikinifoto's zijn stoer!
Ik zat vanochtend om 8.45 bij de SEH meteen gat in m'n bovenbeen en nu ben ik gehechtHoeveel calorieën verbrand je eigenlijk tijdens een paniekaanval?
Auquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:53 schreef Merel het volgende:
Vaas gebroken, stuk glas in m'n beenGeen enorm drama hoor, maar van de verdoving en het hechten ging ik even uit m'n dak, ik heb een fobie voor naalden
Liters angszweet verloren, dus ik móét wel afgevallen zijn
brrrr sterkte! narigheid...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:53 schreef Merel het volgende:
Vaas gebroken, stuk glas in m'n beenGeen enorm drama hoor, maar van de verdoving en het hechten ging ik even uit m'n dak, ik heb een fobie voor naalden
Liters angszweet verloren, dus ik móét wel afgevallen zijn
Vivi heeft gelijk!! Bovendien het is niet goed om er zo verdrietig van te worden! Je mag er best van balen, maar er is geen reden tot paniek! Gewoon gezond eten en veel bewegen. Niks rigoreus gaan doen!quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:32 schreef Sugar het volgende:Ik heb me gewogen en weeg ongeveer 4 kilo meer dan ik schatte. En die schatting was al ruim, zodat het niet zou tegenvallen. Ik ben er echt heel erg verdrietig en bijna boos van. Ik weet niet hoe ik dit -zonder zo rigoureus te gaan doen- weg moet krijgen.
Zelfde probleem hier; als ik sport val ik heel snel af. Sport ik niet, sta ik stil. In september ga ik weer sportenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@moblo dat komt vast en zeker helemaal goed als je weer aan het sporten slaat
ik sport ook al een paar weken niet. maar gelukkig beginnen over 2 weken de zaaltrainingen van volleybal weerheb ik alweer veel zin in!
en voel je je soms niet opgelaten na al die complimentjes? ik heb soms wel moeite daarmee, weet nooit zo goed wat ik dan moet zeggen...
Misschien is de vetverdeling nu anders dan een jaar geleden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier; als ik sport val ik heel snel af. Sport ik niet, sta ik stil. In september ga ik weer sporten
Ik vind het trouwens heel raar dat ik -terwijl ik nu ongeveer een jaar rond hetzelfde gewicht hang- ineens complimentjes krijg dat ik zo veel ben afgevallen. Echt vreemd, ik bedoel, een jaar geleden zag je het toch ook al?
Niet echt, heb ik het idee. Misschien zit er nu iets meer op m'n heup en minder op m'n taille. Mijn gezicht is ook niet echt veranderd, volgens mij. (Niet in dit jaar tenminste- wel in vergelijking toen ik nog niet was afgevallen). Daarom vind ik het ook zo vreemd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien is de vetverdeling nu anders dan een jaar geleden?
ik val nog wel af, maar wel veel langzamer jammer genoeg .... naja nog 2 wekenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier; als ik sport val ik heel snel af. Sport ik niet, sta ik stil. In september ga ik weer sporten
Ik vind het trouwens heel raar dat ik -terwijl ik nu ongeveer een jaar rond hetzelfde gewicht hang- ineens complimentjes krijg dat ik zo veel ben afgevallen. Echt vreemd, ik bedoel, een jaar geleden zag je het toch ook al?
Ik niet, maar ik doe er dan ook vrij weinig aan op het moment. Even genoeg andere dingen aan m'n hoofd, als dat is opgeruimd dan ga ik wel weer verder.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik val nog wel af, maar wel veel langzamer jammer genoeg .... naja nog 2 weken
hoop dat het dan weer wat sneller gaat...
en ik hoop dat het volleyballen nog beter gaat, nu ik ben afgevallen... toen ik van 120 kg naar 90 ging was het al een aanmerkelijk verschil, dus kan me voorstellen dat het nu nog een beetje makkelijker wordt...
O ja, is jouw zus dan zoveel kleiner dan jij, dat ze in de HEMA-kinderbadjasjes pas, want ze zijn best wijd, maar niet zo lang!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb destijds de geweldige trouwfoto's van Sugar gezien (hele leuke stijl foto's, misschien dat ze een linkje wil geven) en heb haar een aantal keer gezien op foto's in OUD. Tis een babe!
Ja hoor Co, gezellig met zus. Wel een beetje gekke verjaardag, aangezien Heer Greys vanaf vrijdag al weg was en net pas terug isMaar dit had ook wel wat, lekker in badjas wijvenfilms kijken
Ik vind niks erg hoor!! Maar het kan dus nooit idioot veel meer zijn omdat je dus hoogstens een halve maat bent gestegen en zo te zien op de foto's ben je ook vrij lang, dus in mijn ogen kan je niet echt te dik zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:47 schreef Sugar het volgende:
Euhm, is het heel erg als ik dat te confronterend vind?Maar ik heb in broeken nu maat 38-40 en van boven heb ik small of medium. Toen had ik in alles 38 en vanboven small, denk ik.
ben nu bijna 3 weken echt bezig en wat 77,2 kilo toen ik ermee begon en vanmorgen stond er 74,8 kilo op de weegschaalquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
@bla-bla- bla, fijn dat het goed gaat! hoe lang ben je nu bezig en hoeveel ben je kwijt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |