Vrouwen moeten met dit weer dan ook rokjes dragen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:07 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook doei; mijn knapste rotterdamse collegaatje komt zo een vorkje prikken in de stad
Nu alleen nog mijn spijkerbroek aan zien te krijgen...ik ben zojuist gruwelijk hard verbrand onder de zonnebank
En dan 'roaaarrrrr' en je brulshirt aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan echt niet tegen linnen. De kreukels drijven mij tot waanzin.![]()
Ziehier de reden waarom ik het dus niet koop. Ik stel 4 eisen waaraan kleding moet voldoen voordat ik het koop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan echt niet tegen linnen. De kreukels drijven mij tot waanzin.
Kortom, jij loopt in je badpak??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom ik het dus niet koop. Ik stel 4 eisen waaraan kleding moet voldoen voordat ik het koop.
1. Het moet passen
2. Het moet flatterend zijn
3. Het moet niet te duur zijn
4. Je hoeft het niet te strijken om het met goed fatsoen aan te kunnen.
Waskreukels zijn anders dan draagkreukels!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef loveli het volgende:
Waarom zou je linnen willen strijken? Dat is je reinste tijdverspilling.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan 'roaaarrrrr' en je brulshirt aan.
(sorry, maar telkens als ik jou tegen kom moet ik aan die brulshirtfoto denken)
We hebben dezelfde uitgangspunten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom ik het dus niet koop. Ik stel 4 eisen waaraan kleding moet voldoen voordat ik het koop.
1. Het moet passen
2. Het moet flatterend zijn
3. Het moet niet te duur zijn
4. Je hoeft het niet te strijken om het met goed fatsoen aan te kunnen.
Ik heb slechts twee kledingstukken die gestreken moeten worden en dat laat ik dan altijd aan Mark overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben dezelfde uitgangspunten.Strijken.
Ik strijk alleen de overhemden van heiden6. Omdat meneer zijn fijne motoriek niet zo goed is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb slechts twee kledingstukken die gestreken moeten worden en dat laat ik dan altijd aan Mark over.
Een badpak is niet bijzonder flatterend hoor...quote:
Ik bezit niet eens een strijkboutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik strijk nooit iets, ook mijn leren linnen broeken niet
heb maar één leren broek, en die strijk ik ook niet nee
Speculaasijs daarentegen...quote:
Ik had er nog nooit van gehoord. Klinkt sws niet als iets wat ik snel zou bestellen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij de Japanner! Best lekker. Maar ik vind niet gauw iets vies
Als ik niet moeilijk wil doen eet ik friet of brood met een gebakken eiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en vanavond eet ik kip tandoori (uit de oven) met krieltjes en gefrituurde aubergine. Toetje is denk ik vanillevla met aalbessen
Geen zin om moeilijk te doen vanavond.
Mooie verhoudingen, nu alleen dat buikje nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk 1 dag niet en mis prompt 3 topics, stelletje kipjes!
Anyway, ik zou bikinifoto's plaatsen. Ik heb een gave bikini besteld, megaduur maar dat blijkbaar wat je voor die surfmerken neer moet leggen. Ben er blij mee! Ik heb nogal veel heup en dij en bij kleine broekjes heb ik dan dat eronder en boven rollen gaan zitten.
'T is jammer dat ik zo'n godvergeten lui secreet ben geen discipline kon opbrengen nog een kilootje of 3 eraf te krijgen voor m'n vakantie, nu heb ik een smulrol zitten aan mijn buik.
Nu, 1.68 m en 68 kilo.
* cinnamongirl zingt: Bikini giiirls with machine guns
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn hemel, een dessertshcaaltje is toch veel te weinig?? neem dan tenminste een ontbijtbord ofzo...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik eet vaak te veel bij het avondeten. Daarom heb ik besloten dat ik voortaan dineer uit een dessertschaaltje. Daar past precies een nette portie in. Meer mag ik niet.
Nee hoor, dat is niet te weinig. Dat is precies genoeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn hemel, een dessertshcaaltje is toch veel te weinig?? neem dan tenminste een ontbijtbord ofzo...
Als je kikkererwten lekker vindt, moet je eens zelf hoummous/hummus maken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Recept van vanavond was een absolute aanrader.Ik heb wel de helft van de hoeveelheid chorizo gebruikt en lente-uitjes in plaats van gewone uien. Een heerlijk zomers recept:
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?rq=kikkererwten+chorizo+tomaat&id=459702
Dat is ook lekker ja, voor op brood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als je kikkererwten lekker vindt, moet je eens zelf hoummous/hummus maken!
nou op de eerste bikinifoto zie je wel dat mijn vel over is... en heb veel striae op mijn buik....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:07 schreef loveli het volgende:
BJ, WOW! Het is dat ik je voor-foto's heb gezien, anders zou ik niet geloven dat iemand zo veel kan afvallen en dan zo goed kan 'terugrekken' (daar bestaat vast een beter woord voor).
haha vunzige teksten van mijn vriendenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:09 schreef Isegrim het volgende:
@ B-J:
Wat is dat allemaal achter jou op de muur?
Ha, wat leuk. Is dat met speciale magnetische verf dan ofzo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha vunzige teksten van mijn vrienden
we hebben een magneetmuur, dus daar kan je met koelkastpoezie teksten op zetten
ja ik heb eerste een baan met 2 lagen magneetverf gedaan en daarna gewoon kleurtje eroverquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ha, wat leuk. Is dat met speciale magnetische verf dan ofzo?
Je moet strijken zien als iets therapeutisch. Ritmische bewegingen, het rustgevend puffen van je stoomstrijkijzertje, vouwtjes die verdwijnen, gladde zachte stof en prachtig strakke persvouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
Hoe DOEN jullie dat toch, zonderstrijken
Nou ja, weet je, laten we het daar ook maar gewoon niet over hebben, ik krijg alleen van het praten erover al een slecht humeur en agressief gevoel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |